Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Miejsce na wszelkie inne leki, które nie zostały wymienione w innych podforach

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
milkusia11
Początkujący ✽✽
Posty: 164
Rejestracja: 31 sty 2007, 07:59
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: milkusia11 » 31 lip 2008, 10:37

Od ponad tygodnia biore tabletk<Tandyferol>i na podniesienie hemoglobiny pojawiły sie smoliste stolce czy to moze byc od tego?? dodam ze jestem w koncowce ciazy i mam hemoglobine 9,8 prosze o pilna odpowiedz
Milkusia11

Awatar użytkownika
doelli
Aktywny ✽✽✽
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2007, 17:20
Choroba: CD
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: doelli » 31 lip 2008, 11:54

Jeżeli w tabletkach jest żelazo, to możliwe jest zabarwienie stolca na czarno. Dopóki się organizm nie dostosuje do leku. Moje dzieci, jak zaczynały jeść Ferrum lub Ascofer miały czarny stolec, poinformowała mnie o tym lekarka, więc nie martwiłam się tym. W Twoim przypadku najlepiej zapytać lekarza, choćby rodzinnego.
doelli
Jak dobrze, że jesteście!

Awatar użytkownika
megi_25
Aktywny ✽✽✽
Posty: 640
Rejestracja: 17 lut 2007, 13:11
Choroba: CD u partnera
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: megi_25 » 31 lip 2008, 12:00

Tak jak napisała doelli jeśli jest żelazo /a jeśli dobrze kojarzę nazwę to jest to żelazo/ to czarny stolec jest zupełnie naturalną sprawą i nie ma powodu do niepokoju.Mąż brał żelazo i ja też /też jestem w ciąży i miałam niską hemoglobinę/ i mieliśmy tak samo.
Pozdrawiam
Megi
Żona Crohnowca mama urwisów Wiktora i Wojtka :-)))
Mąż: Leki: BRAK,po humirze dwa lata remisji endoskopowej teraz nawrót !!!!!

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: ranka » 31 lip 2008, 13:20

Tardyferon to zelazo w tabletkach - tak wiec sa mozliwe smoliste stolce
Obrazek

Magdabw2
Debiutant ✽
Posty: 12
Rejestracja: 12 cze 2008, 09:03
Choroba: CU
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: Magdabw2 » 31 lip 2008, 19:28

Po co faszerować się lekami, przecież sok z buraczków czerwonych (albo barszczyk) i herbatka z pokrzywy doskonale poprawia hemoglobinę, wypróbowałam na sobie.Polecam.
Co ja tutaj robię?

Awatar użytkownika
doelli
Aktywny ✽✽✽
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2007, 17:20
Choroba: CD
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: doelli » 31 lip 2008, 20:52

Niestety czerwony barszczyk mi nie służy, próbowałam, ale zawsze kończy się u mnie biegunką... :mrgreen:
doelli
Jak dobrze, że jesteście!

Deniro_RS

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: Deniro_RS » 31 lip 2008, 21:00

i to bardzo :roll:

Deniro_RS

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: Deniro_RS » 31 lip 2008, 21:04

sęk w tym ze nie z z torebki tylko z orginałów trzeba to robić mama napewno wie jak więc pokaze :)

Deniro_RS

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: Deniro_RS » 31 lip 2008, 21:10

:brawo: czyli bedziesz się w nich pławić :wino: o tak :smiech:

Awatar użytkownika
doelli
Aktywny ✽✽✽
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2007, 17:20
Choroba: CD
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: doelli » 31 lip 2008, 22:11

Najlepszy jest kiszony barszczyk z czerwonych buraczków, ale moje jelitka go nie tolerują, trzeba na niego uważać, a może to tylko taka moja przypadłość...
doelli
Jak dobrze, że jesteście!

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Tabletki krwiotwórcze a smolisty stolec??

Post autor: ranka » 31 lip 2008, 23:52

nie zawsze pomaga barszczyk czy marcherwka a w ciazy lepiej brac zelazo jak jest wskazanie
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ”