Strona 3 z 8

Re: Debutir

: 09 lut 2011, 07:21
autor: Ala57
No pięknie! To jak ja mam schudnąć? walczę z nadwagą jak byk z parowozem a tu proszę.

Re: Debutir

: 09 lut 2011, 10:23
autor: Piciu
Stosuje już 2 miesiąc, ponoć trzeba minimum 3 aby uzyskać efekt.

Re: Debutir

: 09 lut 2011, 15:20
autor: Natuśka
tola pisze:Mnie rzadko kiedy brzuch "wysadza" a po debutirze na początku tak było.
O, właśnie o to mi chodziło na przykład i między innymi... :neutral: Bęben wzdęty, wypchany i odbijało mi się :/
Piciu pisze:Stosuje już 2 miesiąc, ponoć trzeba minimum 3 aby uzyskać efekt.
Tak chyba napisane jest na ulotce :zastanawia: Ale to też pewnie zależy od organizmu.
Np. dziś dowiedziałam się, od lekarza, że miał kiedyś pacjentkę już w zasadzie zakwalifikowaną do leczenia chirurgicznego, skalpel już ostrzył, ale jeszcze dał AZĘ i już po dwóch tygodniach były zaskakujące efekty, że nawet nie musieli jej operować. Efektów AZY też chyba należy się spodziewać po ok. 3 miesiącach- tak mi się gdzieś wyczytało :neutral:
Ale to taki OT, za którego przepraszam i proszę nie powielać mojego zachowania :wink:

Re: Debutir

: 24 lut 2011, 09:01
autor: Koza1998
Mój kuzyn robił o maślanie sodu pracę magisterską. On robi badania na zwierzaczkach. Jak się dowiedział, że jestem chora, to zaproponował, żebym spróbowała z Debutirem. Kiedy z nim rozmawiałam i powiedziałam, że to śmierdzi masłem, powiedział, że nie ma się czemu dziwić, bo to rzeczywiście zjełczałe masło. Troche mnie zatkało... Po konsultacji z moim lekarzem prowadzącym otrzymałam informacje, że moge spróbować wziąć ten Debutir, bo nie zaszkodzi, a może pomóc. I tak biorę już ponad miesiąc i sama nie wiem, czy jest jakaś poprawa. Jedyne co zauważyłam, to to, że mi sie po nim odbija :cry:

Re: Debutir

: 25 lut 2011, 06:50
autor: Ala57
Biorę debutir od 8 lutego i zauważyłam dużą poprawę.Czegoś takiego jak uformowany stolec to nie pamietam a tu proszę 2 tygodnie i jest stolec wzorcowy prawie.Odbijanie zdarza się częściej niżbym sobie tego zyczyła.Ogolnie jest lepiej ale zdarzyła mi się bardzo stresowna sytuacja i luźny stolec wrócił od razu poparty silnym bólem ale to też nic nowego w naszych chorobach.Bałam się tycia bo nadwagę mam dużą ale z tego co zauważyłam to nie przybieram na wadze a raczej nie mogę schudnąć :smutny:

Re: Debutir

: 07 maja 2011, 14:42
autor: malami
Hej, ja stosuję Debutir 2 tygodnie, narazie to chyba jeszcze zbyt krótko żeby określić czy jest znaczna poprawa. Chociaż mam wrażenie, że czuję sięodrobinę lepiej. Jak Wasze wrażenia ze stosowania? Jak długo zażywaliście aby efekty Was zadowoliły?

Re: Debutir

: 08 maja 2011, 19:05
autor: Koza1998
Na różnych ludzi debutir różnie działa. To oczywiście zależy od organizmu jak wszystko inne. Ja nie widzę efektów może dlatego, że zaczęłam go przyjmować od razu po wyjściu do domu i wydaje mi się, że to leki, które dostałam w szpitalu pomogły. Może moja prawdopodobna remisja wynika właśnie z niego... Kto to może wiedzieć :wink:

Re: Debutir

: 09 maja 2011, 14:48
autor: malami
Zgadzam się, że każdy lek inaczej na nas działa. Jakbyś mogła za jakiś czas dać znać, czy nadal czujesz się lepiej. Moja terapia jest chyba jeszcze zbyt krótka bym ja mogła coś powiedzieć.

Re: Debutir

: 20 wrz 2011, 16:03
autor: SNCF
minely miesiace
czy biorący Debutir odczuli poprawę

Pozdrawiam

Re: Debutir

: 20 wrz 2011, 18:40
autor: Alis
Również brałam ten debutir ale jakoś 2 tygodnie i odstawiłam :oops: ...cena też nie jest zachęcająca, ale rzeczywiście za krótko brałam żeby coś stwierdzić, także wrócę do tego i pobiorę dłużej.

Re: Debutir

: 20 wrz 2011, 18:58
autor: nataliak71
mi po nim bylo lepiej, placebo? ale po odstawieniu tez sie nie pogorszylo :)

Re: Debutir

: 23 lut 2012, 13:33
autor: Drażliwa
Czy ktoś wie, ile się po nim ,,tyje"? czy możliwe, że po 3 tygodniach od zastosowania po raz pierwszy?

Re: Debutir

: 23 lut 2012, 13:36
autor: Truskawka
stosowałam DEBUTIR koło 3 m-cy nie zauważyłam,żebym przytyła:)

Re: Debutir

: 23 lut 2012, 21:43
autor: LoneWolf
Ja jak wyżej, nie słyszałem żadnych opinii, że po debutirze się cokolwiek tyje :)

Re: Debutir

: 25 lut 2012, 12:58
autor: Drażliwa
W ulotce jest napisane: ,,przyjmowanie kapsułek debutir może prowadzić do przyrostu masy ciała, co wynika z lepszego odżywienia komórek nabłonka i pobudzenia błony śluzowej jelit do wzrostu".
Po prostu chciałabym wiedzieć, jak to będzie wyglądać na wadze. Bardzo trudno mi ją utrzymać i szalenie się martwię każdym kilogramem - wiem, że to nie będzie tłuszcz, ale czy ktoś zauważył u siebie wzrost kilogramów?