Moje wyniki

Miejsce na interpretacje wszelkich wyników badań

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Smonia...
Debiutant ✽
Choroba: osoba zainteresowana
województwo: opolskie
Kontakt:

Moje wyniki

Post autor: Smonia... » 06 lip 2008, 15:17

Witam wszystkich we wtorek 08.07.2008r. mam mieć robioną kolonoskopie, :cry: samego badania się nie boję bo jestem z zawodu pielęgniarką :razz: Bardziej martwi mnie to, że przy wzroście 166cm ważę już 55kg, gdzie jeszcze w końcu stycznia ważyłam 86kg. Nie odchudzam się :!: :!: :!: Nie mam na nic apetytu strasznie szybko robią mi się siniaki i małe wylewy podskórne, :smutny: Jak zawsze kochałam wychodzić z moją psinką na spacer tak teraz nie mam na to siły. Większość swego czasu spędzam w łóżku albo w toalecie, bo od pewnego czasu (od początku marca pierwszy posiłek lądował w kibelku :wc: albo dołem albo górą cześciej było dołem) i wsumie potem było już ok. Niestety teraz każdy posiłek ląduje w kibelku - DOŁEM - w postaci wodnistej wydaliny... :smutny: :cry: :smutny: :!: :!: :!:
Początkowo badania nie były złe troche niska hemoglobina 11 z kawałkiem ale teraz robię badania co 2 tygodnie i wszystko cały czas leci w dół. Jutro znowu na badania aż się boję wyników...
Mam robione badania : morfologię pełną z rozmazami, OB, badanie moczu ogólne i bakteriologiczne, CRP, jonogram, badanie kału na obecność pasożytów i na krew utajoną.
No i wyniki są takie z ostatniego tygodnia 25.06 - 06.07

OB- 90,

MORFOLOGIA:
Erytrocyty- 4,0mln/ul
hemoglobina- 10.4g/dl
hematokryt- 33.7%
MCV- 77.5fl
MCH- 26pg
MCHC- 31.5g/dl
RDW - CV-17.5
RDW - SD- 44.1

Płytki krwi- 347
MPV- 8.9fl
P-LCR- 17.60%
PDW- 10.1

Leukocyty- 8.1tys/ul
Limfocyty- 42.8% (3.5tys/ul)
Monocyty- 7.5% (0.6tys/ul)
Eozynofile- 0.7% (0.1tys/ul)
Neutrofile+ Pałeczki- 48.1% (3.9tys/ul)
Bazofile- 0.8% (0,1tys/ul)

BADANIE MOCZU:
Barwa- żółta
Cięzar właściwy - 1.020
Białko w moczu - nieobecne
Glukoza - nieobecna
Aceton - nieobecne
pH moczu - 5.5