Kolonoskopia/ Słupsk/ Salus

Wyjaśnienia dotyczące badań diagnostycznych i przygotowanie do nich

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Anulka M.M.
Debiutant ✽
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: pomorskie

Kolonoskopia/ Słupsk/ Salus

Post autor: Anulka M.M. » 26 sty 2008, 22:56

Witam,

Jestem "początkującą"w tej dziedzinie :roll: - przede mną pierwsza kolonoskopia.Czy jest Ktoś kto przechodził to badanie w słupskiej klinice Salus? Mój chirurg polecił mi to miejsce mowiąc, ze wykonują tam kolono"cywilizowaną" metodą :roll: .Czy ktoś mogłby to potwiedzic?(już sama mysl,ze zapłacę za badanie duużo pieniązkow-bo to prywatna klinika- trochę boli) please...

Awatar użytkownika
sztaba
Aktywny ✽✽✽
Choroba: CU
miasto: Słupsk
Kontakt:

Re: Kolonoskopia/ Słupsk/ Salus

Post autor: sztaba » 27 sty 2008, 22:38

Witaj. Miałem robione badanie w Salusie w październiku 2007 i jestem baaardzo zadowolony. Dostałem znieczulenie "w żyłę" oraz coś do wdychania. Prawie nic nie czułem. Miałem robione badanie bezpłatnie (NFZ), więc myślę że za pieniądze będziesz potraktowana równie dobrze a nawet lepiej :).

Anulka M.M.
Debiutant ✽

Post autor: Anulka M.M. » 28 sty 2008, 11:50

Uff....Dziękuję Sztabo,uspokoiłes mnie znacznie.Włąsnie coś mi lekarz opowiadał o znieczuleniu dożylnym,cieszę się,ze działa :roll: .Badanie dopiero 10 marca.Opowiem jak było
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kasieek99
Aktywny ✽✽✽
Choroba: IBS
Kontakt:

Post autor: kasieek99 » 28 sty 2008, 12:04