Strona 1 z 1

dr Piotr Socha-prywatnie

: 03 maja 2012, 18:19
autor: AsiaD
Czy ktoś wie może, gdzie dr Piotr Socha przyjmuje prywatnie? Jedyny kontakt jaki znalazłam to na Waryńskiego ,ale okazał się nieaktualny. Bardzo mi zależy na konsultacji u Niego.

Re: dr Piotr Socha-prywatnie

: 03 maja 2012, 19:10
autor: kalka_96
AsiaD, spróbuj skontaktować się z Artur rodzic. kiedyś coś wspominał o tym profesorze viewtopic.php?t=4295
Albo trzeba jechać prosto do CZD, tylko tam od razu muszą zrobić swoje badania, od nowa trzeba przchodzić kolonoskopie itp. Wiem jak trudno jest się tam dostać, ale próbujcie.
A spróbujcie jeszcze może u dr. Sładek?

Re: dr Piotr Socha-prywatnie

: 03 maja 2012, 19:26
autor: AsiaD
Dzięki, ja właśnie nie chciałabym zmieniać szpitala, ani też lekarza prowadzącego.
Ona ma właściwie leczenie standardowe-najpierw Asamax, potem sterydy i Asamax, teraz Imuran, stedydy i Asamax;
Chciałabym tylko skonsultować się jeszcze z innym lekarzem, z innego ośrodka, żeby mieć pewność, że podążamy właściwą drogą:).

Re: dr Piotr Socha-prywatnie

: 04 maja 2012, 10:00
autor: Artur rodzic
Kiedyś miałem do czynienia z Doktorem Piotrem Sochą, byłem u niego prywatnie tylko raz na Waryńskiego, później jeszcze kilka krotnie w CZD. Jednak wróciłem do Prokocimia i tam prowadzi Adasia Pani Doktor Małgorzata Sładek. Jeśli chodzi o Warszawę i konsultacje to polecam Doktora Piotra Albrechta, ja osobiście i myślę, że nie tylko ja uważam go za świetnego lekarza o bardzo bezpośrednim podejściu do pacjenta i rodziców (ale radzę nie spodziewać się cudu), namiarów poszukaj w internecie (byłem u niego raz prywatnie, ale nie pamiętam gdzie przyjmuje).

Re: dr Piotr Socha-prywatnie

: 04 maja 2012, 10:06
autor: AsiaD
Dziękuję bardzo za odpowiedź i podpowiedź

Re: dr Piotr Socha-prywatnie

: 08 maja 2012, 17:44
autor: mgiełkaa
Asamax przy CD?

Re: dr Piotr Socha-prywatnie

: 08 maja 2012, 18:00
autor: AsiaD
Po Salofalku ALAT bardzo jej sie podnosił, zmiany ma w jelicie grubym, crohn to przypuszczenie,ziarniaków nie znaleziono.

[ Dodano: 08-05-2012 ]
Oczywiście nie po salofalku tylko po sulfasalazynie,