Strona 1 z 1

dr Malewski poznań

: 11 lut 2012, 21:06
autor: kamilar
Czy ktoś mi może coś powiedzieć o tym lekarzu? Chcę się umówić do niego prywatnie i zastanawia mnie dlaczego zrezygnował z pracy w szpitalu?
Będę wdzięczna za wszelki informacje

:)

: 12 lut 2012, 18:21
autor: Truskawka
Witaj:) Ja leczę się u niego w Termedice na osiedlu Chrobrego...terminy odległe...
w zasadzie juz kończe wizyty bo mi nie pasuje...
jeśli chodzi o badania wszystkie robił mi on i robi naprawde dobrze ,żadnej traumy..ale albo jest wstydliwy albo nie wiem ,że nie patrzy mi w oczy-to mnie drażni...
A poza tym mam wrazenie,że mnie nie słucha,mówie ,że boli brzuch a on ,że bedzie bolał... wiec zaczełam chodzic do dr.Mularczyka
Moja koleżanka tez z niego zrezygnowała..a z pracy w szpitalu zrezygnował bo podobno dziecmi nie chce sie zajmowac a pracowal na dziecięcym ...
i mysle,ze prywatnie bardziej mu sie opłaca...

Re: dr Malewski poznań

: 12 lut 2012, 19:01
autor: maggie0278
Nie mam dobrych wspomień związanych z tym lekarzem.
Córka parę lat temu leżała na Szpitalnej i właśnie ten lekarz ją prowadził, były to nasze początki w chorowaniu.
Lekarz wydawał mi się mało rzeczowy, wykonywał -wtedy to były pierwsze w życiu badanie u mojego dziecka- kolonoskopię i gastroskopię, wyczekiwałam pod gabinetem gdzie odbywało się owo badanie a jak lekarz wyszedł to....nie zwrócł na mnie uwagi, szedł korytzarzem jak struś pędziwiatr a ja biegłam przy jego lewym boku i on mi coś mówił, a ja kątem ucha łapałam strzępki informacji po czym wszedł do gabinetu na końcu korytzarza i zamknął za sobą drzwi. A ja z roddziawioną gębą zostałam na korytarzu.
Jak usłyszałam komentarz jednej z pielęgniarek, że może gdybym chodziała z córką do pana dr prywatnie to byłby bardziej zaangażowany w moje dziecko, to już nie miałam złudzeń, że nie chcę mieć z nim do czynienia.
Z resztą dzień badania to był piatek, pan dr ostatni dzień był w pracy bo szedł na urlop i już go więcej nie zobaczyłam, wypis dała mi inna pani doktor, która rzekomo nas przejęła jak tamten poszedł na urlop.
Oficjalnie dlaczego nie pracuje w szpitalu dziecięcym - nie wiem, wśród mam chorych dzieci można było usłyszeć, że woli nastawić się na pracę w gabinetach prywatnych i mieć bardziej elastyczny czas pracy i większą kasiorę.
Przeszukaj ten wątek, może będzie pomocny. A ze swej strony polecam dr Mazura, dla dorosłych (jest też o nim w tym wątku).

viewtopic.php?t=1141&postdays=0&postord ... ur&start=0

Re: dr Malewski poznań

: 12 lut 2012, 21:27
autor: kamilar
Dziękuje Wam bardzo za odpowiedzi!
Jak tu czytam że takie okropne choroby dopadaja dzieci to mnie depresja ogarnia:(
Sama choruje na Cu, ale z przyczyn o których piasałam wcześniej w innym poście jestem w remisji. Miałam poczatkowo problemy z córeczką (krew w stolcu w wieku 4 miesięcy), ale okazały się one wynikiem alergi. A teraz mam problem z 16 miesięcznym synkiem ( jego kupki zawsze są luźne i jest ich czasem 3 dziennie). Mały duzo je i myslałam ze to ok, ale znajoma uświadomiła mi że lekarz jej syna twierdzi, że dzieci w tym wieku powinny miec jeden uformowany stolec dziennie (ona z synem lezała na szpialnej tydzień i szukali przyczyn luźnego stolca). Dlatego szukam dobrego gastro, żeby się z małym wybrać. Myśle jeszcze o Walkowiaku, bo on pracuje w szpitalu, więc jakby co to tam będzie. A malewski nie więc sumie w przypadku hospitalizacji (odpukać) nie będzie pomocny
Sama już nie wiem!

dziękuje i pozdrawiam

p.s. a jakie objawy miały Wasze dzieci zanim zaczeły chorować?

Re: dr Malewski poznań

: 12 mar 2012, 18:30
autor: julianka
Moje córki są pacjentkami dr Malewskiego - w gabinecie w Koziegłowach i ja, szczerze powiedziawszy, naprawdę go mogę polecić. Starszą z paskudnymi biegunkami, po 3 latach walki, postawił na nogi w miesiąc. Natomiast młodszą też leczył "z doskoku", gdy bardzo wymiotowała i miała biegunki. Aktualnie młodsza na NFZ jest u dr Beaty Klincewicz i także jest ok.

Re: :)

: 05 gru 2012, 23:30
autor: SZymon86
Truskawka pisze:Witaj:) Ja leczę się u niego w Termedice na osiedlu Chrobrego...terminy odległe...
w zasadzie juz kończe wizyty bo mi nie pasuje...
jeśli chodzi o badania wszystkie robił mi on i robi naprawde dobrze ,żadnej traumy..ale albo jest wstydliwy albo nie wiem ,że nie patrzy mi w oczy-to mnie drażni...
A poza tym mam wrazenie,że mnie nie słucha,mówie ,że boli brzuch a on ,że bedzie bolał... wiec zaczełam chodzic do dr.Mularczyka
Moja koleżanka tez z niego zrezygnowała..a z pracy w szpitalu zrezygnował bo podobno dziecmi nie chce sie zajmowac a pracowal na dziecięcym ...
i mysle,ze prywatnie bardziej mu sie opłaca...
O dr.Malewskim średnie opinie słyszałem i czytałem,obecnie jestem też na etapie szukania odpowiedniego bo na Przybysza nie zapisują już na ten rok a jeszcze nie na przyszły :) U doktora Mularczyka byłem na oddziale w szpitalu na Lutyckiej niby ma specjalizację z gastroenterologii ale gdy pytałem przy wypisie gdzie najlepiej się zgłosić polecił mi poradnię na Przybyszewskiego a przecież mógłby siebie... dopiero wspomniał że gdyby były długie terminy to prywatnie przyjmuje.Czy nadal chodzisz do dr.Mularczyka? żeby nie zaśmiecać tematu może być odpowiedź na PW :)

Re: dr Malewski poznań

: 06 gru 2012, 12:50
autor: Truskawka
napisałam PW:)