PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
qrcze
Debiutant ✽
Posty: 39
Rejestracja: 19 sie 2006, 00:52
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: qrcze » 28 lip 2015, 16:03

Kolejny raz mamy okazję zaproponować Wam integrację na Pomorzu! Tak jak rok temu, pod osłoną nocy ;) spotykamy się na plaży w Gdańsku (tym razem w Jelitkowie-z pozdrowieniami dla Mamci), gdzie wspólnie będziemy podziwiać "spadające gwiazdy", Perseidy. W tym roku długi weekend nam się nie trafił (data dobrana jest pod kątem największej aktywności meteorytów) ale... doświadczenie podpowiada nam, że mimo to, czeka nas caaaaały weekend pełen atrakcji i wrażeń !!! Więc pakujcie plecaki, śpiwory i karimaty i uderzajcie do Gdańska!!

Do zobaczenia!!!! :D



PS. dla osób spoza Trójmiasta mamy propozycję noclegu w naszej (nie)tajnej bazie na Wita Stwosza-zainteresowanych prosimy o wcześniejszy kontakt z uwagi na ograniczoną ilość miejsca oraz w celu omówienia szczegółów dotyczących warunków tegoż noclegu.


Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących wydarzenia na fb
https://www.facebook.com/events/508033032680893/
"Pain is inevitable. Suffering is optional."

Jacekx
Znawca ❃❃
Posty: 2717
Rejestracja: 29 lip 2006, 21:24
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: Jacekx » 28 lip 2015, 17:00

Heja...
Czy starego belfra jackax przyjmiecie do swej kompanii :wielbie:
Jeśli przyjmiecie to proszę o dokładny namiar miejsca (według południków i równoleżników) i czasu "gwiezdnego mitingu".
Tak przy okazji moja "gawra" :chicken: znajduje się o 25 minut pieszo od Parku w Jelitkowie.
Gawra (z rum. gaura) – zimowe legowisko niedźwiedzi, wykrot leśny lub jaskinia w miejscu niedostępnym i ukrytym. Jest to też miejsce, w którym na świat przychodzą młode niedźwiedzie.
Jelitkowo to są moje można powiedzieć tereny łowieckie i miejsce częstych spacerów.

Moje fotorelacje ze spacerów zimowych tu na Forum są z tych okolic. Jako ciekawostkę podam, że właśnie w tych okolicach wieczorem natknąłem się na lisa. W pasie nadmorskim Gdańska i Sopotu można spotkać czasami zwierzynę nie tylko :vampir: ale i :pantera: częściej jednak w miniaturze chociaż kto wie... ?
Fotki widoczne będą dla zalogowanych na forum.
Ostatnia fotka nocna jest z połowy trasy alejką od Jelitkowa na Molo w Sopocie a zdjęcie nocne łodzi rybackiej jest robione około 30 minut pieszo od Jelitkowa w stronę Sopotu.
Z Jelitkowa na Molo idzie się ok. 45-50 minut bardzo spokojnym krokiem.
Niestety Molo tzn. wejście na część jego od plaży poza Marinę Sopocką jest w sezonie płatne.

http://crohn.home.pl/forum/viewtopic.php?t=17174

Pozdrawiam :friends:
jacekx :vampir: :pantera:
Ostatnio zmieniony 13 sie 2015, 19:07 przez Jacekx, łącznie zmieniany 8 razy.

kalka_96
Znawca ❃❃
Posty: 2119
Rejestracja: 24 lip 2011, 14:08
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: K-w

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: kalka_96 » 28 lip 2015, 17:31

ale bym pojechała
już nawet sprawdzałam pociągi...
ale po pierwsze crohn i zaostrzenie a po drugie brak kasy :/


a może jedzie ktoś z Krakowa?
razem raźniej... ;)

sofijka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 699
Rejestracja: 30 paź 2013, 23:37
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: sofijka » 28 lip 2015, 18:14

Jacekx, no pewnie, że tak :mrgreen: . Im kompania liczniejsza tym weselsza :wink: , wszyscy bardzo mile widziani.

Kaleczko byłoby super gdybyś przyjechała wraz z radosną ekipą krakowskich Rosomaków :mrgreen: .
Mam wielką nadzieję, że crohn odpuści i że będziesz mogła być z nami na plaży.

Dla każdego kto ma jakieś marzenie plaża w Jelitkowie 14 sierpnia będzie miejscem najlepszym, bo nie wiem czy wiecie, ale to sprawa absolutnie pewna - że gdy w Noc Perseidów nad morzem gwiazdy z nieba licznie spadają życzenia wszelakie wszystkim się spełniają, zatem zapraszamy :smile:

Jacekx
Znawca ❃❃
Posty: 2717
Rejestracja: 29 lip 2006, 21:24
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: Jacekx » 28 lip 2015, 18:21

Namiar pliss... południki i równoleżniki niekoniecznie ale kontakt z organizatorami i czas tego spektaklu jeśli nie otwartym tekstem to na maila proszę
:prosze: :wielbie:

sofijka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 699
Rejestracja: 30 paź 2013, 23:37
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: sofijka » 28 lip 2015, 19:07

Jacku, spektakl ten odbędzie się 14 sierpnia, początek o godzinie 20 na plaży w Jelitkowie, więcej szczegółów niebawem :wink: .
Pytania można kierować na fp pomorski, lub do mnie na pw tutaj na forum, nie jestem organizatorem a informatorem :wink: w miarę możliwości chętnie odpowiem na pytania :smile:

Czekajcie na dalsze wieści na fb oraz tutaj :wink:

sofijka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 699
Rejestracja: 30 paź 2013, 23:37
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: sofijka » 05 sie 2015, 00:12

A oto szczegóły dotyczące miejsca gwiezdnego zlotu, spotykamy się przy wejściu 72 na plażę w Jelitkowie – droga tam prowadzi z pętli tramwajowej, jest bardzo prosta, blisko wskazanego punktu znajduje się Restauracja Parkowa – to właśnie obok niej odbywa się kultowa jelitkowa dyskoteka, którą w drodze na plażę najprawdopodobniej będzie można zobaczyć, a kto wie może kogoś porwie magia tańca i ruszy na parkiet :wink: :grin:

odsyłacz do mapki Jelitkowo wejście 72:
https://www.google.pl/maps/place/Wej%C5 ... f698614548

Jeśli chodzi o komunikację miejską to z Gdańska Głównego najlepiej dojechać tramwajem numer 8 – którym dojeżdża się do samego końca, do pętli tramwajowej.
Niebawem kolejne wieści dotyczące spotkania :roll:

Awatar użytkownika
Kinia87
Aktywny ✽✽✽
Posty: 659
Rejestracja: 30 wrz 2014, 19:33
Choroba: CD
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: R....

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: Kinia87 » 05 sie 2015, 10:02

sofijka pisze: gdy w Noc Perseidów nad morzem gwiazdy z nieba licznie spadają życzenia wszelakie wszystkim się spełniają, zatem zapraszamy :smile:
gorzej jak zamiast gwiazd każdy będzie oglądać same ciemne chmury :kox:
Od 16 lat szczęśliwa posiadaczka Crohna :kox:
Od 9 lat szczęśliwa posiadaczka remisji :wielbie:
Od 9 lat nierozerwalny związek ze stomią

Awatar użytkownika
Lemoni
Doświadczony ❃
Posty: 1499
Rejestracja: 06 sty 2008, 14:34
Choroba: CD
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Newbury
Kontakt:

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: Lemoni » 05 sie 2015, 20:23

kalka_96 pisze:ale bym pojechała
już nawet sprawdzałam pociągi...
ale po pierwsze crohn i zaostrzenie a po drugie brak kasy :/


a może jedzie ktoś z Krakowa?
razem raźniej... ;)
Też mnie właśnie kusi, ale praca do popołudnia i zostałby drogi pendolino na szybko (przyjazd przed północą) - chyba niestety nie na moją kieszeń :(


chociaż serio kusi... ;)

kalka_96
Znawca ❃❃
Posty: 2119
Rejestracja: 24 lip 2011, 14:08
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: K-w

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: kalka_96 » 05 sie 2015, 22:06

Lemoni, ja jednak nie dam rady :(

qrcze
Debiutant ✽
Posty: 39
Rejestracja: 19 sie 2006, 00:52
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: qrcze » 05 sie 2015, 22:34

dojazd transportem miejskim na miejsce spotkania najlepiej zaplanować z http://trojmiasto.jakdojade.pl/

pozdrawiam i do zo! :)


@Kinia87: rok temu pogoda też próbowała nas odstraszyć, na to niestety nie mamy wpływu :\ ale.... hmmm... NAS !? MIAŁABY ZNIECHĘCIĆ SŁABA PROGNOZA POGODY?! nienienie... to nie w tej bajce ;)
"Pain is inevitable. Suffering is optional."

Jacekx
Znawca ❃❃
Posty: 2717
Rejestracja: 29 lip 2006, 21:24
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: Jacekx » 05 sie 2015, 22:59

w prognozie pogody dla Gdańska 14/15 08 2015

14 - temp 24 stopnie Celsjusza

Prawie bezchmurnie
Ciśnienie:
1016 hPa
Wiatr:
15 km/h
Deszcz:
0,0 mm

15 - temp 25 stopni Celsjusza


Prawie bezchmurnie
Ciśnienie:
1008 hPa
Wiatr:
15 km/h
Deszcz:
0,0 mm

Pozdrawiam.
Niestety nie wiem czy będę :smutny: bo 2 i 3 tydzień sierpnia mogę być na Kaszubach ( okolice Sulęczyna) ze swoją 2 połową - urlopowy wyjazd rodzinny.
Życzę więc tym co będą udanego Plażingu i zazdroszczę imprezy ze wspaniałą Ferajną :wink:
:friends:
Ostatnio zmieniony 13 sie 2015, 18:52 przez Jacekx, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
senior Martinez
Początkujący ✽✽
Posty: 146
Rejestracja: 24 mar 2006, 13:54
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: senior Martinez » 06 sie 2015, 15:24

Ja mógł bym przyjść, bo będę o tym czasie nad morzem, tylko jak ja wrócę po nocy w okolice Chłapowa :roll:

sofijka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 699
Rejestracja: 30 paź 2013, 23:37
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: sofijka » 13 sie 2015, 16:22

Moi Drodzy to już jutro – gwiezdna plażowa integracja na Pomorzu :smile:
https://www.facebook.com/events/508033032680893/
Prognoza pogody zapowiada się świetnie, a warunki do obserwacji gwiazd mają być wyśmienite
http://www.twojapogoda.pl/tematyczne/dl ... kie/gdansk

Serdecznie wszystkich zapraszamy!!! :grin:
Załączniki
14 sierpnia perseidy.jpg

Jacekx
Znawca ❃❃
Posty: 2717
Rejestracja: 29 lip 2006, 21:24
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PLAŻING Z GWIAZDAMI II --> J-ELITA W JELITKOWIE

Post autor: Jacekx » 13 sie 2015, 18:55

sofijka nie wszyscy używają Facebooka :cry:

Proszę jakieś bliższe dane na priva kiedy, gdzie i ile i... dlaczego tak drogo :wink:

( oczywiście to drogo to żarty) :spoko: :friends:

Przepraszam... nie przeczytałem wcześniejszego postu gdzie czarno na białym jest gdzie i kiedy ten Plażing
:oops: :glupek:

ale na priva można więcej danych :papa:

Zrobiłem rekonesans na gorąco na miejscu Plażingu 13.08.2015 i będą widziane foty dla zarejestrowanych.
Słabe są moje foty bo komórka stara i bez lampy.
Ci co będą na Plażingu zrobią zapewne lepsze foty.
Załączniki
plaz_jeltkowo_20.jpg
Plaża jelitkowska za wejściem 72 naprzeciw cafe Parkowej
plaz_jeltkowo_20.jpg (15.83 KiB) Przejrzano 2166 razy
petla8_jelitkowo.jpg
Pętla dla tramwajów Jelitkowo 21.15
tramwaje dojeżdżające do Pętli to nr 2, 6 i 8
Ostatnio zmieniony 14 sie 2015, 00:55 przez Jacekx, łącznie zmieniany 3 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „pomorskie”