jak zaakceptować chorobę i żyć norlanie????

czyli smutki i radości posiadaczy CU i CD, wypróbowane sposoby radzenia sobie ze stresem etc.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Jaras
Debiutant ✽
Choroba: CU
województwo: wielkopolskie
Kontakt:

jak zaakceptować chorobę i żyć norlanie????

Post autor: Jaras » 20 wrz 2009, 21:17

witam wszystkich i gorąco pozdrawiam:-)

zwracam sie z prosba o porady jak poradzic sobie na poczatku choroby......jestem nowicjuszem na forum, caly czas uwaznie czytam posty o chorobie, diecie itd. co dzien dowiaduje sie czegos nowego.....jednak pisze wlasnie tutaj bo moim najwiekszym problemem jest stres i nerwy:-( sporo sie u mnie narobilo ostatnio i obawiam sie ze nerwy moga tylko pogorszyc moja sytuacje:-( diagnoze postawiono kilka tygodni temu, wlaczono leki i problemy jelitowe w miare szybko zaczely wracac do normy, tylko w miedzyczasie sporo zwalilo mi sie na glowe skonczylem studia, myslalem ze teraz znajde prace i bedzie dobrze ale nie wszystko jest tak latwe jakby sie chcialo:-( najpierw problemy po wycieciu migdalkow infekcja, pozniej poszlo zaostrzenie w stawach bo choruje rowniez na ZZSK i na koniec problemy jelitowe i diagnoza CU:-( ze strony jelit nie mialem jakiegos wielkiego zaostrzenia poczatkowo biegunka pozniej sluz i troche krwi, po lekach w miare szybko sie uspokoilo, sluz znikl biegunki ustapily, krew rowniez, myslalem ze wszystko bedzie wracac do normy ale caly czas mialem problemy z psychika i nadal mam:-( widze ze sobie szkodze bo od kilku dni problemy jelitowe zaczely wracac lekarz stwierdzil ze to od stresu bo pojawil sie tylko sluz w kale i ze musze zaakceptowac swoja chorobe i nauczyc sie z nia zyc....ale ja kompletnie nie potrafie sobie z tym poradzic, w kolko mysle jak to bedzie, naczytalem sie strasznie duzo w internecie na temat choroby i jej przebiegu i w glowie ciagle mam straszne mysli, ciagle tylko mysle jak to bedzie wygladac jak przyjdzie mega zaostrzenie, co wtedy robic, c