Znaleziono 35 wyników

autor: kiwi
02 mar 2015, 21:32
Forum: Turnusy
Temat: Turnus w Tatrach - 22-29 sierpnia 2015
Odpowiedzi: 98
Odsłony: 27271

Re: Turnus w Tatrach - 22-29 sierpnia 2015

Rowniez sie wybieram w tym roku :) I zachecam do zapisywania sie milosnikow gorskich wedrowek :)
autor: kiwi
12 wrz 2013, 20:01
Forum: NZJ w mediach
Temat: artykul w Polityce 37/2013 z 10.09
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 8366

artykul w Polityce 37/2013 z 10.09

http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/re ... rohna.read

Czy ktos, kto ma dostep do wersji papierowej, moglby zrobic skan calego artykulu i podzielic sie na forum?
autor: kiwi
02 cze 2013, 22:41
Forum: mazowieckie
Temat: IMPREZA W WARSZAWIE Z OKAZJI IBD DAY I DNIA DZIECKA 2013!
Odpowiedzi: 73
Odsłony: 22236

Re: IMPREZA W WARSZAWIE Z OKAZJI IBD DAY I DNIA DZIECKA 2013!

bede w sobote w Warszawie, wiec sie wybiore :) a after party gdzie sie odbywa? ;)
autor: kiwi
03 wrz 2012, 20:37
Forum: Turnusy
Temat: Turnusy wakacyjne 2012!
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 26642

Re: Turnusy wakacyjne 2012!

dzieki rowniez wszystkim obecnym za wysmienite towarzystwo: owcy za dobra organizacje kwestii logistycznych, Pawlowi, szarai, doktorowi, Mamci family i Lemoni family za transport we wlasciwe miejsca we wlasciwym czasie, Dominikowi i Tomasowi za profesjonalne zdjecia, Michalowi za to, ze przypomnial ...
autor: kiwi
13 mar 2012, 21:10
Forum: Warzywa i Owoce
Temat: czy je ktoś kiwi?
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 7992

Re: czy je ktoś kiwi?

kiwi jest zalecane w każdej postaci ;)
autor: kiwi
28 sie 2011, 10:33
Forum: małopolskie
Temat: Tygodniowy turnus w Kluszkowcach
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 41550

Re: Tygodniowy turnus w Kluszkowcach

góry, rowery, kąpiele termalne, spływ Dunajcem ... tyle atrakcji w tak krótkim czasie ... dziękuję wszystkim za fantastyczne towarzystwo :) i do zobaczenia następnym razem!
autor: kiwi
04 mar 2011, 22:49
Forum: wielkopolskie
Temat: spotkanie w stolicy Wielkopolski - w Poznaniu :)
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 30794

Re: spotkanie w stolicy Wielkopolski - w Poznaniu :)

gratuluje, ze w koncu w Poznaniu cos sie ruszylo ! gdyby to bylo 13 marca, to pojawilbym sie, a tak to pozostaje mi kibicowanie z daleka :)
autor: kiwi
23 sty 2011, 23:05
Forum: małopolskie
Temat: 22.01.2011 spotkanie noworoczne Kraków Prokocim
Odpowiedzi: 66
Odsłony: 31276

Re: 22.01.2011 spotkanie noworoczne Kraków Prokocim

co prawda o serniku juz bylo :) ale i ja przylaczam sie do komitetu pochwalnego senika Szarai :)
autor: kiwi
06 sty 2011, 00:24
Forum: małopolskie
Temat: 22.01.2011 spotkanie noworoczne Kraków Prokocim
Odpowiedzi: 66
Odsłony: 31276

Re: 22.01.2011 spotkanie noworoczne Kraków Prokocim

na 99% odwiedze Krakow 22.01 :)
autor: kiwi
24 sie 2010, 19:58
Forum: Turnusy
Temat: Spotkanie w Bieszczadach
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 33339

Re: Spotkanie w Bieszczadach

Pogoda dopisuje, zatem Poloniny Carynska i Wetlinska oraz Tarnica i Bukowe Berdo juz zaliczone :)
autor: kiwi
11 cze 2010, 18:11
Forum: Turnusy
Temat: Spotkanie w Bieszczadach
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 33339

Re: Spotkanie w Bieszczadach

No wlasnie, czy trzeba zrobic jakas przedplate ?
autor: kiwi
24 maja 2010, 21:53
Forum: Turnusy
Temat: Spotkanie w Bieszczadach
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 33339

Re: Spotkanie w Bieszczadach

na góry zawsze jestem chętny :)
autor: kiwi
19 lis 2009, 21:21
Forum: Na Wesoło
Temat: Swiatowy Dzien Toalety
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 7441

Swiatowy Dzien Toalety

autor: kiwi
12 lis 2008, 22:10
Forum: Inne Używki
Temat: substytut KAWY
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 21765

Re: substytut KAWY

FitLine Activize Oxy Plus z guarana, tylko z umiarem ;)
autor: kiwi
04 lis 2008, 20:40
Forum: Inne
Temat: Moze drobiazgi maja znaczenie?
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 15504

Re: Moze drobiazgi maja znaczenie?

Podaje ciekawa teorie za strona internetowa Sanum: ... intensywna antybiotykoterapia prowadzi do zmasowanego wzrostu Candida, czemu towarzyszy przemiana części komórek drożdży w nitkowate, grzybiaste twory. Strzępki grzybni wrastają w ścianki jelit, uszkadzają je, a przez powstałe w ten sposób szcze...

Wyszukiwanie zaawansowane