Znaleziono 40 wyników

autor: madziunkaa
01 cze 2008, 02:22
Forum: Inne choroby
Temat: HELICOBACTER PYLORI
Odpowiedzi: 256
Odsłony: 101799

Re: HELICOBACTER PYLORI

Witam. Moj maz choruje na CD, jest po operacji i chyba mamy remisje :razz:, ale teraz jedyne co mu dolega to uczucie glodu, cos takiego jak okresla to ssaniem, mowi ze to samo bylo kiedy mial HP. Czy takie ssanie mieliscie?? Ja ostatnio tez takie cos mam caly czas jestem glodna, co bym nie zjadla i ...
autor: madziunkaa
09 kwie 2008, 23:58
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: Po operacji, ile czasu trzeba aby dojsc do siebie
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 7738

Re: Po operacji, ile czasu trzeba aby dojsc do siebie

Mamcia, czyli sa jakies obawy? Po operacji nie powinno tak byc? Bo juz sama nie wiem co robic
autor: madziunkaa
08 kwie 2008, 23:19
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: Po operacji, ile czasu trzeba aby dojsc do siebie
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 7738

Re: Po operacji, ile czasu trzeba aby dojsc do siebie

czy po 2 tygodniach od operacji temperatura 38,5 to normalne? wc 2-3 razy dziennie juz nie wodnista, trzymamy diete. czy to normalny objaw pooperacyjny czy mamy zaczynac sie tym martwic?
autor: madziunkaa
04 kwie 2008, 00:38
Forum: Witaminy
Temat: Jakie witaminki po operacji???
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3665

Jakie witaminki po operacji???

jakie witaminy braliscie po operacji, czy trzeba brac jakis wiecej np. kwas foliowy, lub B12 i czy zelazo tez podawac?
autor: madziunkaa
04 kwie 2008, 00:28
Forum: Warzywa i Owoce
Temat: dżemy owocowe
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 11345

Re: dżemy owocowe

moj maz tez dzisiaj podjadl dzemik truskawkowy i nic sie nie dzieje a jest 2 tygodnie po operacji
autor: madziunkaa
03 kwie 2008, 19:35
Forum: Auto-Moto
Temat: WPISUJCIE CZYM JEŹDZICIE
Odpowiedzi: 201
Odsłony: 83994

Re: WPISUJCIE CZYM JEŹDZICIE

Honda Accord 1.8 2000r. nienarzekam :)
autor: madziunkaa
01 kwie 2008, 23:23
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: Po operacji, ile czasu trzeba aby dojsc do siebie
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 7738

Re: Po operacji, ile czasu trzeba aby dojsc do siebie

dziekuje za wasze opinie

u nas jest coraz lepiej i mam nadzieje ze bedzie wszystko ok. Maz sie dziwi, ze ma ciecie po lewej stronie pepka a wszystko dzialo sie po prawej stronie moze to przez ta przetoke?
autor: madziunkaa
29 mar 2008, 23:52
Forum: Infliximab
Temat: INFLIXIMAB ??????
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 38854

Re: INFLIXIMAB ??????

Czy przetoki i operacja sa przeciwskazaniem do podania INFLIXIMABU?? I czy po leczeniu bilogicznym nadal trzeba brac leki??
autor: madziunkaa
29 mar 2008, 23:49
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: Po operacji, ile czasu trzeba aby dojsc do siebie
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 7738

Po operacji, ile czasu trzeba aby dojsc do siebie

Maz jest po operacji, wycieto croha i przetoke do pecherza. Po operacji nie mogl jesc bo mial uczucie pelnosci, pojawily sie tez problemy z wyproznieniem oraz wzdecia. Teraz jestesmy na diecie i jest troche lepiej. Zmienilismy tez salofalk na pentase. Powiedzcie ile trwac powinna dieta, za jaki czas...
autor: madziunkaa
29 mar 2008, 23:00
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: pełność...
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 13776

Re: pełność...

Moj maz jest po operacji i tez mial uczucie pelnoci. Teraz je po mniej a czesciej narazie jest dobrze.
autor: madziunkaa
26 mar 2008, 21:24
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Jak leczyc przetoke do pecherz??
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1971

Re: Jak leczyc przetoke do pecherz??

moj maz wlasnie mial w piatek operacje wywalili croha i przetoke. nie wiem jak to bedzie dalej..... ale moge powiedziec ze ma super opieke i lekarze dbaja o pacjento nie to co w PL,
autor: madziunkaa
20 mar 2008, 23:35
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Jak leczyc przetoke do pecherz??
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1971

Jak leczyc przetoke do pecherz??

Prawdopodobnie maz ma przetoke do pecherza, jest obecnie w szpitalu ma przeprowadzane badania. Moj problem polega na tym, ze jestesmy w Anglii i z leczeniem sa tutaj rozne opinie. Jutro Pawel ma miec dalsze badania, ktore zadecyduja co dalej. Prosze powiedzcie mi jak to sie leczy?? Tutaj chca operow...
autor: madziunkaa
19 mar 2008, 00:02
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Przetoki
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2826

Re: Przetoki

W moczu pojawila sie krew, a pozniej bylo cos co przypominalo slady kalu, ale od tamtej pory nic juz nie ma. Maz ma teraz cos jakby ropa. Czy to przetoka moze byc czy tylko zapalenie pecherza??
I czy te slady kalu pojawiaja sie raz na jakis czas czy w kazdym moczu?
autor: madziunkaa
16 mar 2008, 19:28
Forum: Inne
Temat: Kolczyk w jezyku:D a Crohn
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 26922

Re: Kolczyk w jezyku:D a Crohn

z kolczykami w jezyku jest roznie, najgozej jest tuz po przebiciu bo za bardzo jesc nie mozna i puchni strasznie. Ja mam wuszach, nosie i mialam w pepku ale jak sie dowiedzialam ze jestem w ciazy to z pepka wyjelam a teraz brzydko ta dziura wyglada. Jezeli wiesz ze nie masz uczulenia to czemu nie al...
autor: madziunkaa
16 mar 2008, 19:18
Forum: Nasza Psychika
Temat: Idą Święta...
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 6358

Re: Idą Święta...

Mi tez sie Wielkanoc kojarzy z wiosna, a dni swiatecznych malo, wiec nie sa one az takie rodzinne.

Wyszukiwanie zaawansowane