Znaleziono 4 wyniki

autor: Ika
12 wrz 2008, 12:18
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: Imuran
Odpowiedzi: 377
Odsłony: 117627

Re: Imuran

Wiatam, no niestety Imuran nie jest lekiem dla mnie próbowałam 2 dni i nie dam rady dalej.
Niesamowite nudności,okropny ból głowy i uczucie wbijania szpilek w głowe ogólne samopoczucie do kitu.Ciekawe co powie mój lekarz a byłam pełna nadzieji na remisje.
autor: Ika
10 wrz 2008, 11:04
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: Imuran
Odpowiedzi: 377
Odsłony: 117627

Re: Imuran

Właśnie dzisiaj wzięłam pierwszą dawkę IMURANU dalej mam obawy,ale wiem ze muszę bo musi mi się poprawić.Tak bardzo bym chciała znów normalnie chodzić. Ranka bardzo Cię proszę napisz mi coś więcej na temat tego leku i jego działaniu będę wdzięczna.Pozdrawiam.
autor: Ika
09 wrz 2008, 15:35
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: Imuran
Odpowiedzi: 377
Odsłony: 117627

Re: Imuran

Dziękuje tym co mi odpisali, tak to wszystko sobie wlasnie tłumacze jednak już kiedyś miałam złe doswiadczenia z metrotestatem, zabraa mnie karetka z domu, dlatego tak bardzo boję się nieznanych leków a jeszcze jak piszą w ulotce o nowotworach i złych rzeczach to poprostu mam dosc. Musze jednak się ...
autor: Ika
09 wrz 2008, 08:56
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: Imuran
Odpowiedzi: 377
Odsłony: 117627

Re: Imuran

Witam bardzo serdecznie.Chciałabym prosić wszystkich biorących lek IMURAN o zdanie na temat skutków ubocznych tego leku.Lekarz mi powiedział że muszę ten lek brać a ja po przeczytaniu ulotki jestem przerażona.Proszę o opinie bo naprawdę mam stracha.Dzięki.

Wyszukiwanie zaawansowane