Znaleziono 24 wyniki

autor: aguskowatosc89
08 lut 2019, 16:09
Forum: Żelazo
Temat: Anemia przy CD -żelazo
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1800

Re: Anemia przy CD -żelazo

A jaki to sok z pokrzywy?
autor: aguskowatosc89
16 sty 2018, 14:35
Forum: Petycje, ankiety, prace naukowe
Temat: Praca magisterska, prośba o udział w badaniu.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2380

Re: Praca magisterska, prośba o udział w badaniu.

U mnie odpowiedzi tez sie pokryly 🙂
autor: aguskowatosc89
08 mar 2017, 20:49
Forum: Ziołolecznictwo
Temat: Lapacho - kora drzewa iksińskiego
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5921

Re: Lapacho - kora drzewa iksińskiego

Skonsultowalam sie z lekarzem I powiedzial, ze moge to pic, ale dopiero pozniej jak wyjde bardziej na prosta. Wiec update z mojej strony pojawi sie dopiero za jakos czas...
autor: aguskowatosc89
14 lut 2017, 15:05
Forum: Nasza Psychika
Temat: Studia a Crohn
Odpowiedzi: 70
Odsłony: 24479

Re: Studia a Crohn

Moim zdaniem to wszystko to indywidualna sprawa, ja przez dlugi czas brałam imuran i nie widziałam zwiększonej podatności na choroby. Wszystko zależy moim zdaniem od Twojego ogólnego stanu zdrowia. Najlepiej jakbys swoje obawy skonsultowała z innymi lekarzami, najlepiej swoim gastrologiem.
autor: aguskowatosc89
14 lut 2017, 14:53
Forum: lubelskie
Temat: Gastrolog Lublin i okolice
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1655

Re: Gastrolog Lublin i okolice

dr Łozowski niestety nie poznał sie na mojej chorobie, ale to było jakieś 10 lat temu, może teraz jest lepszym lekarzem... Ja od siebie polecam prof. Celińskiego
autor: aguskowatosc89
11 lut 2017, 22:44
Forum: Ziołolecznictwo
Temat: Lapacho - kora drzewa iksińskiego
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5921

Re: Lapacho - kora drzewa iksińskiego

Pewnie, nie zapomnę. Kupiłam przez internet, w sklepie z herbatkami ;)
autor: aguskowatosc89
11 lut 2017, 21:23
Forum: Ziołolecznictwo
Temat: Lapacho - kora drzewa iksińskiego
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5921

Re: Lapacho - kora drzewa iksińskiego

zamówiłam :) i przy okazji parę innych herbatek tez :D jak zacznę pić to zrobię update z moimi wnioskami ;)
autor: aguskowatosc89
11 lut 2017, 20:59
Forum: Ziołolecznictwo
Temat: Lapacho - kora drzewa iksińskiego
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5921

Re: Lapacho - kora drzewa iksińskiego

no wlasnie, mam podobną rozterkę, ale myślę, że bardziej niż dziad Crohn nic już nie zaszkodzi :P chyba sobie to zamówię,ale warto by było skonsultować to z lekarzem, tylko lekarz pewnie tylko popatrzy sie krzywo i nie będzie miał zielonego pojęcia o czym mówię... W tym artykule jets wymienionych je...
autor: aguskowatosc89
09 lut 2017, 23:32
Forum: Ziołolecznictwo
Temat: Lapacho - kora drzewa iksińskiego
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5921

Lapacho - kora drzewa iksińskiego

Cześć, szukając ratunku dla swojego zlego stanu zdrowia przeszukałam internet i natrafiłam na bloga PepsiEliot. Pisze ona tam dużo o alternatywnych sposobach leczenia crohna: http://www.pepsieliot.com/choroba-lesniewskiego-crohna-czy-na-pewno-nieuleczalna/ Pisze ona tam o korze drzewa iksińskiego - ...
autor: aguskowatosc89
24 sty 2017, 23:29
Forum: Diagnostyka
Temat: Kolonoskopia - jak ją przechodzicie?
Odpowiedzi: 982
Odsłony: 214914

Re: Kolonoskopia - jak ją przechodzicie?

Ja mialam robiona kolonoskopie jakis miesiac temu u dra Sliwowskiego w imed24. To byla moja druga kolonoskopia. Pierwsza mialam jakies 8 lat temu w szpitalu z " glupim jasiem" I bylo naprawde ok. Teraz mialam bez zadnego znieczulenia I pozniej zalowalam :/ ale itak najgorzej wspominam oczyszczanie s...
autor: aguskowatosc89
24 sty 2017, 16:24
Forum: Lek Metyloprednizolon
Temat: METYPRED
Odpowiedzi: 658
Odsłony: 219501

Re: METYPRED

Tak, to jest cos w stylu azatiopryny, po ktorej niestety wymiotowalam. Obawiam sie, ze dieta nic Tu nie da poniewaz mi sie w ogole Nie chce jesc. To znaczy odczuwam glod, ale tak jakby w ogole Nie mam ochoty na jedzenie. Mam to od momentu kiedy mam zaostrzenie. Mialam tak tez kilka lat temu zanim od...
autor: aguskowatosc89
24 sty 2017, 15:14
Forum: Lek Metyloprednizolon
Temat: METYPRED
Odpowiedzi: 658
Odsłony: 219501

Re: METYPRED

Poprawione, sorki ale pisalam na tel.
autor: aguskowatosc89
24 sty 2017, 13:57
Forum: Lek Metyloprednizolon
Temat: METYPRED
Odpowiedzi: 658
Odsłony: 219501

Re: METYPRED

Metypred przyjmuje juz od kilku miesiecy. Najpierw bardzo male dawki Bo chyba od 4mg zaczelam teraz biore 16mg I 3x3 sulfasalazyna a od czwartku mertocontozor vis (lek immunosupresyjny, nie pamietam jak sie dokladnie nazywa). Co mnie dziwi to to, ze mi sie w ogole Nie zwiekszyl apetyt, wrecz odwrotn...
autor: aguskowatosc89
23 sty 2017, 20:34
Forum: Nasza Psychika
Temat: Problem z wagą
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 6295

Re: Problem z wagą

Bardzo dziekuje Wam za pomoc, poczytam o tym wszystkim :)
autor: aguskowatosc89
22 sty 2017, 22:59
Forum: Nasza Psychika
Temat: Problem z wagą
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 6295

Re: Problem z wagą

Pentase brslam na poczatku, kilka lat temu, niestety nie pomagała...przez tyld lag mialsm remisje, ze teraz po prostu bardzo trudno jest mi zaakceptować stan rzeczy jaki jest teraz. Brak apetytu mnie dobijs wręcz :| a tak bardzo chce przytyć... Dla innych jest to nielogiczne, ze chce przytyc a Malo ...

Wyszukiwanie zaawansowane