Znaleziono 5 wyników

autor: mariska
14 sty 2017, 13:26
Forum: Leki Immunosupresyjne
Temat: leki immunosupresyjne-skutki uboczne
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3232

Re: leki immunosupresyjne-skutki uboczne

W moim przypadku był znaczny spadek leukocytów do 2,2 oprócz tego właśnie wyżej wspomniane wypadanie włosów , zmęczenie. Brałam merkaptopuryne ale tylko przez 2,5 miesiąca z powodu skutków ubocznych została wycofana z mojego leczenia.
autor: mariska
14 sty 2017, 13:21
Forum: Nie tylko o NZJ
Temat: Przydatne linki do stron dla chorujących ...
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 3779

Re: Przydatne linki do stron dla chorujących ...

Tak przydały się , dziękuje bardzo :wink: :wink:
autor: mariska
22 gru 2016, 18:50
Forum: Sterydy
Temat: Cortiment, a antybiotyk
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2644

Cortiment, a antybiotyk

Do 30.12 biorę CORTIMENT i na tym ma być zakończona kuracja natomiast na nieszczęście dopadła mnie jakaś choroba czy mogę równocześnie przyjmować steryd i antybiotyk ? Czy w związku z przyjmowaniem antybiotyku muszę odstawić cortiment ?


sprecyzowanie tematu
autor: mariska
29 lis 2016, 15:53
Forum: Leki Immunosupresyjne
Temat: Merkaptopuryna-Leukocyty
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2555

Re: Merkaptopuryna-Leukocyty

Tak Sulfalazyna 2x2
autor: mariska
28 lis 2016, 23:34
Forum: Leki Immunosupresyjne
Temat: Merkaptopuryna-Leukocyty
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2555

Merkaptopuryna-Leukocyty

Merkaptopuryna miała być moim lekiem wiodącym jak to lekarz powiedział nawet przez kilka lat niestety brałam ją tylko 3 miesiące z powodu dużego spadku leukocytów 2,2 oprócz tego strasznie zaczęły wypadać mi włosy i schudłam kilka kilo do tej pory mam problem z poziomem leukocytów podniosły się w gó...

Wyszukiwanie zaawansowane