Znaleziono 80 wyników

autor: Basia 444
08 cze 2008, 19:56
Forum: Powikłania Pozajelitowe
Temat: Stawy
Odpowiedzi: 399
Odsłony: 85908

Re: Stawy

Hej witam serdecznie ,,chciałam powiedziec ze dowiaduje sie od was wielu ciekawych rzeczy :razz: Jednak okazuje sie ze uczymy sie przez całe życie !! :idea: Weszłam przejrzec tematy ,i kliknełam sobie na opuchniete nogi ,,zdawalo mi sie ze nic nie znaje a jednak wiele osób ma kłopoty ,,, Ostatnio ma...
autor: Basia 444
01 cze 2008, 14:22
Forum: Inne choroby
Temat: HELICOBACTER PYLORI
Odpowiedzi: 256
Odsłony: 91816

Re: HELICOBACTER PYLORI

Bo ja dziwna jestem hahhahaha :wink: ,,a zycie moje jest jeszcze dziwniejsze niz ja hiihiii
wiec bałam sie czy ktos wogóle cos zrozumie :razz:
usmiech :wink:
autor: Basia 444
01 cze 2008, 12:07
Forum: Inne choroby
Temat: HELICOBACTER PYLORI
Odpowiedzi: 256
Odsłony: 91816

Re: HELICOBACTER PYLORI

Ranka ,,dzieki ,,,własciwie to dziwne czemu nie wpisałam lat ,,hahahha Poprostu wstyd sie przyznać ze mam 40 lat a głupia jestem ze hohoohoo :razz: Uśmiech dla ciebie ,,,,, Ja narazie chyba nie potrafie ,musze odpocząc ,moze bede miala szczescie i to krwawienie ,?????????nie wroci sama nie wiem ,prz...
autor: Basia 444
01 cze 2008, 10:44
Forum: Inne choroby
Temat: HELICOBACTER PYLORI
Odpowiedzi: 256
Odsłony: 91816

Re: HELICOBACTER PYLORI

Hej witam ,,moze własnie tutaj napisze cos o sobie ,,dzieki Ranka za powtorzenie ,,,ale nie miałam pojecia ze badanie z krwi jest niemiarodajne , Jestem Basia ,moja taką chyba osłoną przed chorobami jest cos takiego ze nie dopuszczam myslenia o niektórych rzeczach ,,Tak tez było z tymi krwawieniam ,...
autor: Basia 444
31 maja 2008, 19:02
Forum: Inne choroby
Temat: HELICOBACTER PYLORI
Odpowiedzi: 256
Odsłony: 91816

Re: HELICOBACTER PYLORI

Hej witam wszystkich ,,jestem nowa i potrzebuje porad i opini ,, Nie mam diagnozy .. Zrobione miałam badanie na Helicobactery Pylori IgG mój wynik =3.13 norma 0.00-0.99 Lekarz powiedział ze nie musze tego leczyc !! Jaka jest wasza opinia ,czy to wysoki wynik ??? Inny znajomy powiedzial ze to trzeba ...

Wyszukiwanie zaawansowane