Znaleziono 47 wyników

autor: natalia20
23 cze 2008, 20:55
Forum: Muzyka
Temat: czego słuchacie ostatnio część 3
Odpowiedzi: 1109
Odsłony: 206017

Re: czego słuchacie ostatnio część 3

Stevie Woder - Higher Ground
mandy moore - only hope
Step Up 2 The Streets - Ain't No Stressin'
Trey Songz Ft. J.Holiday - Bed (Official Trey Songz Remix)
autor: natalia20
19 cze 2008, 14:10
Forum: Na Wesoło
Temat: Srebrne Usta v.2.0
Odpowiedzi: 234
Odsłony: 84714

Re: Srebrne Usta v.2.0

Misiek_ -> uszatek

<Misiek_> znowu zajrzalem na forum, gdyby adamm byl kobieta juz bym sie z nim umowil :D
<Misiek_> on zawsze dla mnie taki mily :D

;X
autor: natalia20
17 cze 2008, 12:04
Forum: Poznajmy się
Temat: Dokończ myśl ....
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 19755

Re: Dokończ myśl ....

Jestem silna. Będę nauczycielka. Potrafię tanczyc. Lubię muzyke, dobra zabawe, taniec, swieczki, czekolade;) Nie lubię alkoholu, agresji, klamstwa, papierosow, warzyw. Unikam trudnych rozmow. Mam w planach adopcje dziecka. Szukam faceta, dla ktorego bede calym swiatem :P Wierzę, ze przy odrobinie si...
autor: natalia20
16 cze 2008, 21:26
Forum: Nasi Ulubieńcy-ogólnie o zwierzakach
Temat: Nasze zwierzaki ;)
Odpowiedzi: 458
Odsłony: 117697

Re: Nasze zwierzaki ;)

autor: natalia20
10 cze 2008, 08:18
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Potrzebuje Waszego wsparcia.
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 17189

Re: Potrzebuje Waszego wsparcia.

no pieknie mnie pan doktor zdiagnozowaaaaal! powiedzial mi ze mam szczeline odbytu :D zapytalam go czy to od tego bola mnie jelita do tego stopnia ze nie moge sie ruszac? zmieszal sie troche pan doktor i powiedzial ze "no mozliwe" :roll: no to jedziemy z czopkami i zobaczymy jak to bedzie :mrgreen:
autor: natalia20
07 cze 2008, 13:47
Forum: Gry i Zabawy
Temat: Oceń awatar poprzednika.
Odpowiedzi: 779
Odsłony: 127900

Re: Oceń awatar poprzednika.

Ja Cię ocenię :razz: 10/10, bo smerfy to moja ulubiona bajka z dziecinstwa :razz:
autor: natalia20
06 cze 2008, 10:29
Forum: Miłość, Przyjaźń, Rodzina
Temat: Rozstanie- koleżeństwo, przyjaźń czy wrogowie?
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 13062

Re: Rozstanie- koleżeństwo, przyjaźń czy wrogowie?

z zadnej milosci nie nalezy sie smiac:) a przyjazn? oczywiscie, ze jest mozliwa :wink: ja ze swoim bylym chlopakiem moglabym sie przyjaznic jesli to ja bym go zostawila.. ale to on zostawil mnie i zadna przyjazn nie wchodzi w gre i robie to dla swojego dobra, bo sama nie wiem czy to uczucie juz wyga...
autor: natalia20
06 cze 2008, 09:13
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Potrzebuje Waszego wsparcia.
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 17189

Re: Potrzebuje Waszego wsparcia.

tak wlasnie, dziekuję Pani za poprawkę :lol:
autor: natalia20
06 cze 2008, 09:07
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Potrzebuje Waszego wsparcia.
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 17189

Re: Potrzebuje Waszego wsparcia.

byłam dziś u lekarza :razz: wysłuchał mnie cierpliwie i kazał przyjść we wtorek na REKTOSKOPIĘ :oops: myślałam, że zrobią mi kolonoskopię, ale od czegoś trzeba zacząć i chociaż się boję, wstydzę itd, to cieszę się, że mnie nie olał. Przeżyję :wink: W poniedziałek dieta płynna i mam wypic duphalac :n...
autor: natalia20
05 cze 2008, 15:35
Forum: Miłość, Przyjaźń, Rodzina
Temat: Rozstanie- koleżeństwo, przyjaźń czy wrogowie?
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 13062

Re: Rozstanie- koleżeństwo, przyjaźń czy wrogowie?

Zenobius pisze:W zwiazku trzeba sie czuc sie dobrze - jak sie czlowiek czuje zle, to nie ma sie co poswiecac - cale zycie tak sie zyc nie da.
teraz juz to wiem :smile:
autor: natalia20
05 cze 2008, 13:01
Forum: Miłość, Przyjaźń, Rodzina
Temat: Rozstanie- koleżeństwo, przyjaźń czy wrogowie?
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 13062

Re: Rozstanie- koleżeństwo, przyjaźń czy wrogowie?

mi ten tez odpowiadal, chociaz musialam sie zawsze przy nim czuc gruba i brzydka :razz: ale i tak go kochalam i bylam gotowa zniesc wszystko byleby ze mna byl, tym bardziej ze obiecywal ze NIGDY mnie nie zostawi itp, bla bla bla :razz: baby to sa glupie i wierza w takie bajeczki (ja sie dalam nabrac...
autor: natalia20
05 cze 2008, 12:50
Forum: Miłość, Przyjaźń, Rodzina
Temat: Rozstanie- koleżeństwo, przyjaźń czy wrogowie?
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 13062

Re: Rozstanie- koleżeństwo, przyjaźń czy wrogowie?

wybrał samotność.. poprostu musi sobie to wszystko poukładać w główce i myślę, że narazie nie ma co próbować.. bądź dla niego przyjacielem, doceni to napewno, może bardziej niż byś chciała:) Mnie chłopak po 1,5 roku zwiazku zostawił bez podania konkretnej przyczyny.. tzn powiedział, że już mnie nie ...
autor: natalia20
04 cze 2008, 21:20
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Potrzebuje Waszego wsparcia.
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 17189

Re: Potrzebuje Waszego wsparcia.

dzieki:)
autor: natalia20
04 cze 2008, 21:10
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Potrzebuje Waszego wsparcia.
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 17189

Re: Potrzebuje Waszego wsparcia.

rozumiem, ze panikara ze mnie, histeryczka itp, ale ja jestem poprostu przerazona :razz:

Przeraza mnie to, ze to http://nzj.iimcb.gov.pl/choroba_lesniow ... rohna.html jest doskonaly opis moich dolegliwosci :wink:
autor: natalia20
04 cze 2008, 20:23
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Potrzebuje Waszego wsparcia.
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 17189

Re: Potrzebuje Waszego wsparcia.

exa pisze: ale histeria............noooo...........
dziewczyno...nie przesadzaj.........
histeria to dopiero bedzie jak mnie zdiagnozuja :wink:

Wyszukiwanie zaawansowane