Zmęczony.

Wszystkie "dobry" i "czeście" piszcie tutaj (i tylko tutaj). Prosimy o krótkie przedstawienie się.
Jesli macie diagnozę lub jesteście bez diagnozy zapraszamy do działu "Ogólnie o chorobach NZJ".
Jeśli masz mniej niż 18 lat zapraszamy Cię do Forum Junior - w celu uzyskania dostępu napisz do -Ania-.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Lukasz lukasz82
Debiutant ✽
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2018, 21:12
Choroba: nie ustalono
województwo: wielkopolskie
miasto: Poznań

Zmęczony.

Post autor: Lukasz lukasz82 » 31 sie 2018, 14:24

Heja.Chyba dobrze tym razem..Witam wszystkich.Jak narazie nie mam diagnozy blisko 4 lata ale coraz nam bliżej z lekarzem do cu lub cd więc będę tu częstym bywalcem.pzdr.Lukasz.

Awatar użytkownika
Noelia
Moderator
Posty: 2257
Rejestracja: 11 kwie 2017, 01:03
Choroba: CU u partnera
województwo: łódzkie

Re: Zmęczony.

Post autor: Noelia » 31 sie 2018, 14:29

Witaj po raz kolejny ;)
Doradca CU

CU u męża - diagnoza 13.04.17 💔

Don't fight in the North or the South. Fight every battle, everywhere, always, in your mind.
Everyone is your enemy, everyone is your friend. Every possible series of events is happening all at once.
Live that way and nothing will surprise you. Everything that happens will be something that you've seen before.

Lukasz lukasz82
Debiutant ✽
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2018, 21:12
Choroba: nie ustalono
województwo: wielkopolskie
miasto: Poznań

Re: Zmęczony.

Post autor: Lukasz lukasz82 » 31 sie 2018, 14:41

A to sorki.Znow mam pytanie odnośnie dobrej kolonki.Gdzie w poznaniu w znieczuleniu i wycinkami zrobią to porządnie.Piersza była robiona w szpitalu przy M1 w poznaniu.Nie pobrali wycinkow.Na przybyszewskiego probowali ale nie dałem rady i nawet za kase nie robią w znieczuleniu.Sredniowiecze...MASAKRA.Moze ktoś z poznania pomoże? Dr.Dobrowolska u której się wlecze narazie mi nie odpowiedziała na wiadomość A zależy mi na czasie bo źle się czuje

Awatar użytkownika
Anette28
Junior Admin
Posty: 3559
Rejestracja: 16 lis 2008, 22:17
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Holandia/Helmond
Kontakt:

Re: Zmęczony.

Post autor: Anette28 » 06 wrz 2018, 09:03

Prywatne kliniki takie jak Certus w Poznaniu.
~Nie ma sensu życia tylko życiu trzeba nadać sens~
*Hoe minder mensen weten, hoe beter ze leven*

CD od 2002
Ileostomia 18.11.2012

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centrum Powitań dla Nowych Użytkowników”