Strona 1 z 4

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 07:24
autor: tom-as
Nikt nic nie pisze - no to może ja zacznę :wink:

No no - termin rewelacja :!: :tak:

na dzień dzisiejsze jestem na TAK - tak na 90% bo nigdy nie wiadomo co tam "po drodze" wyskoczy.

Zenobius pisze:Miejsc noclegowych na lozkach jest 7-8 [ chyba, ze sa jakies pary, albo ktos chce spac z kims :super: ] bo 5 z tych lozek jest dwu osobowych
:spoko: :lol: :rockon:

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 08:50
autor: Piotr
Pomysł świetny.Na moją obecność możesz liczyć i pewnie jeszcze jednej osoby od nas, którą dobrze znasz...Piotr

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 10:21
autor: Feniks
Jetem jak najbardziej za. Termin w sumie może być, miejsce też. Dopisuję się do listy obydwoma łapami :razz:

Myślę że takie młodzieżowe spotkanie to fajna sprawa, dobrze że w końcu ktoś na to wpadł :super:

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 11:39
autor: ranka
Przykro mi ,ja nie skorzystam :cry: :smutny: :smutny: :smutny: :smutny: ;/ :<

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 12:36
autor: ranka
ech,no chcialabym z Wami sie spotkac...ale mi termin nie pasuje :cry: :cry:

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 16:00
autor: Sled
Ja też nie skorzystam, a głównie dlatego, że jestem teraz w mieście, które uchodzi za najbardziej oddalone od Warszawy ;)

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 18:24
autor: hawaii
Pomysł super!! Wreszcie młodzież CuCrohnowska będzie mogła się zintegrować :super:
Z chęcią bym do Was dołączyła,ale nie wiem czy w związku z wynikami matur (11 lipiec) i rekrutacją na studia czas mi na to pozwoli..
Wszystko się jeszcze okaże



Pozdrawiam serdecznie

Kinga

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 20:32
autor: tom-as
A więc pojawiła sie nowa aktualizacja i mamy temat Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow SP2.

Jako nowość w aktualizacji dopatruję się terminów, które to (te terminy) powinny być bardziej akceptowalne wiekszemu gronu chętnych którzy z jakichś powodów (nie wnikajmy jakich) nie mogą przybyć na spotkanie. No to teraz już chyba nie będzie problemów z pracą, wynikami matur i np. wizytą u stomatologa (to ja, ale miałem to przełożyć w razie czego :wink: ) :mrgreen:

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 24 cze 2006, 22:13
autor: Mamcia
Piotr.
Ja nie wiem, czy oni chcą tam widzieć takie grzyby. Co do mnie to very kostrzewy. Włos siwy ufarbuję. Zrobię sobie lifting i może potraktują mnie jak starszą siostę. Co do terminu to 7-9 wyłączony. !0 rano muszę złozyć robotę, która tera pochłania mnie całkowicie. 14-16 wygląda kici.
Mamcia

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 25 cze 2006, 01:26
autor: Feniks
Ale aktualizacji zupełnie jak w windowsie . ok więc niech będzie weekend, mi w sumie to i jeden i drugi pasuje, ale reszta niech się wypowie też co do terminu żeby można było w końcu tak na 100% ustalić.

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 25 cze 2006, 13:33
autor: aleksandra12
14-16 Wawa - jestem za :)
Aczkolwiek wiadomo, że nie na 100%, bo jeszze nie gadałam z siłami wyższymi etc.
Wódkę kto pije? :P

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 25 cze 2006, 13:36
autor: ranka
ja :neutral:

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 25 cze 2006, 13:37
autor: aleksandra12
ale Ty nie możesz przyjechać :( a tak bym Cie chętnie poznała... buuu :cry:

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 25 cze 2006, 15:58
autor: Feniks
Ranka , co ty po niemiecku już gadasz, tylko ja i ja. A propos wódki to Aleksandro z tobą wszystkieogo sie napiję :twisted:

Re: Ogolnopolskie Spotkanie CuCrohnowcow

: 25 cze 2006, 18:29
autor: ranka
oszzzz tyyy.....nie umiem niemieckiego :mad:
a to mis ie po prostu 2 razy wkleilo