Prosze o porade... co mi jest?:(

Nie mam diagnozy.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
monis
Debiutant ✽
Posty: 18
Rejestracja: 19 kwie 2011, 00:31
Choroba: nie ustalono
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Wałcz

Re: Prosze o porade... co mi jest?:(

Post autor: monis » 09 maja 2011, 22:59

mam praktycznie te same objawy i nawet bralam ten sam antybiotyk tyle ze nie byla to zadna grypa tylko po prostu dostalam silnej biegunki na ktora nie dzialaly leki przeciwbiegunkowe w rekto wyszlo zapalenie jelita grubego i dostalam xifaxan i powiem ze jest to naprawde silny lek rozlozyl mnie zupelnie zahamowal biegunke ale mam teraz (po 2 tyg od skonczenia leku) objawy ktore opisales z czego wiekszosc to skutki tego leku tak powiedzial mi rodzinny ale dla pewnosci ide do gastro za tydzien. przede wszystkim dzialaj tu chodzi o twoje zdrowie kolono to podstawa jesli sie martwisz to nie wiem na co czekasz im szubciej zrobisz badania tym szybciej bedziesz wiedzial co ci dolega i opanujesz wage. i w takim stanie doradzam diete zadnych grili bo jesli masz znisczony organizm po lekach to musisz dac mu czas sie odbudowac no i wyproznienia beda lzejsze. sorki ze moze troche ostro ale gdybanie cie nie wyleczy cos o tym wiem

Piciu
Znawca ❃❃
Posty: 2059
Rejestracja: 02 wrz 2006, 02:13
Choroba: CU
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Prosze o porade... co mi jest?:(

Post autor: Piciu » 10 maja 2011, 10:10

monis pisze:dostalam xifaxan i powiem ze jest to naprawde silny lek rozlozyl mnie zupelnie zahamowal biegunke ale mam teraz (po 2 tyg od skonczenia leku) objawy ktore opisales z czego wiekszosc to skutki tego leku
czy ja wiem , czy xifaxan mógłby nasilić lub aby był sprawcą ubocznych skutków? On działa tylko w obrębie jelit, i jest zalecany ,gdyż ma właśnie minimalne uboczne skutki na organizm, w porównaniu do innych antybiotyków.
Brałem go dość w wysokich dawkach i dość długo lecz on mi nie pomógł,właściwie nie zauważyłem poprawy.
Jednak każdy ma inny organizm , i leki na każdego z nas mogą działają inaczej.
Bierz probiotyki, aby uzupełnić florę bakteryjną.
Zobaczymy co powie gastro, powodzenia :smile:

Awatar użytkownika
Alutka86
Doświadczony ❃
Posty: 1576
Rejestracja: 08 lip 2010, 09:46
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Re: Prosze o porade... co mi jest?:(

Post autor: Alutka86 » 10 maja 2011, 16:05

Piciu pisze:czy ja wiem , czy xifaxan mógłby nasilić lub aby był sprawcą ubocznych skutków?
Piciu, ale może tak być. Ja np. nie mogę brać doustnie ani metronidazolu ani cipronexu, bo mnie momentalnie zaostrzają.. Ale dożylnie już nie ma żadnych przeciwwskazań...
Nie marnuj uśmiechu dla siebie samego!!!

Natalka
Weteran ✿
Posty: 4895
Rejestracja: 19 kwie 2007, 13:54
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Prosze o porade... co mi jest?:(

Post autor: Natalka » 10 maja 2011, 22:37

Piciu, polecam ten temat viewtopic.php?t=3826&highlight=xifaxan
:wink:
Nie istnieją żadne określone potrawy, które zasadniczo wpływają na ciężkość przebiegu lub na rodzaj nawrotu choroby u wszystkich pacjentów.
poradnik żywieniowy Falka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Izba Przyjęć - Nie Mam Diagnozy”