Strona 1 z 3

Gojenie się ropnia????????

: 19 maja 2007, 12:51
autor: megi_25
Mój mąż miał nacięty ropień w szpitalu /okołoodbytniczy/. Do szpitala miał się zgłosić za jakiś czas na kontrolę,szybciej gdyby z raną działo się coś złego.
W pon. będą dwa tygodnie od przecięcia,a tymczasem z rany ciągle sączy się przezroczysta ciecz /chociaż coraz mniej/.Ogólnie rana wygląda dobrze.
Chciałam Was zapytać ile taka rana może się zrastać, czy rzeczywiście trwa to tak długo???
Pozdrawiam
Megi

Re: Gojenie się ropnia????????

: 19 maja 2007, 16:15
autor: tom-as
Chciałam Was zapytać ile taka rana może się zrastać, czy rzeczywiście trwa to tak długo???
czytajac zmagania innych z ropniami itp to smiem napisac ze moga sie goic naprawde dlugo.... ze te 2 tygodnie to przy tym jest malo

Re: Gojenie się ropnia????????

: 19 maja 2007, 16:32
autor: ranka
tylko wiesz,to cieknie...caly czas.wiec ja sie w tym momencie zastanawiam..

Re: Gojenie się ropnia????????

: 19 maja 2007, 17:08
autor: Tomy
ranka pisze:tylko wiesz,to cieknie...caly czas.wiec ja sie w tym momencie zastanawiam..
No to już wiemy kiedy Ranka się zastanawia... Tylko jak cieknie :lol:

Sorki, ale jakaś głupawka mnie dzisiaj od słońca złapała. Ranka wybacz :prosze:

Re: Gojenie się ropnia????????

: 19 maja 2007, 17:24
autor: ranka
hm :neutral: ja tam sie nie gniewam... :roll:

Re: Gojenie się ropnia????????

: 21 maja 2007, 11:44
autor: Ilusia
Z mojego ropnia też wyciekała przeżroczysta ciecz trwało to ze 3-4 tygodnie :cry: ,nadmienie że ropień był mały i "ładnie" wygądał-opinia chirurga.ciekło,ciekło ,zrosło sie i spokój :lol:

Re: Gojenie się ropnia????????

: 21 maja 2007, 13:10
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: Gojenie się ropnia????????

: 22 maja 2007, 23:41
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: Gojenie się ropnia????????

: 23 maja 2007, 10:27
autor: megi_25
Mąż powoli się denerwuje,że to się nie zrasta.Rana zasklepia się,a potem otwiera.Przemywa to nadmanganianem potasu,robi okłady.
Niestety dalej się sączy i dlatego nie wiemy czy jechać znów do szpitala.

Re: Gojenie się ropnia????????

: 23 maja 2007, 11:35
autor: megi_25
Lekarz mówił,że jeśli się nie zagoi to zrobią zabieg zamknięcia.Tylko jak teraz tak pomyślę to chyba chodziło,jak nie zagoi się od środka.Dobrze myślę???
Lekarz mówił,że to może być przetoka.W każdym razie w rany sączy się przezroczysty płyn,więc chyba to jednak nie przetoka.
Rana zasklepia się i otwiera.W czerwcu chcemy jechać nad morze,dlatego się martwimy i zastanawiamy.

Pozdrawiam
Megi

Re: Gojenie się ropnia????????

: 23 maja 2007, 19:44
autor: Mamcia
Na pozajelitowe powinnaś iść w krakowie nie w Warszawie. Tu może pomóc ci Szarajka. Może po paru tygodniach wszystko się zagoi. O posiewie i antybiogramie z ropnia wspominam dla przyzwoitości, bo to standard

Re: Gojenie się ropnia????????

: 23 maja 2007, 20:05
autor: Szaraja
Dużo jest na ten temat w leczeniu zywieniowym w dziale diety, ale jeszce raz powtarzam- każda osoba z południowej Polski moze dostać żywienie, jeśli tego potrzebuje. zaznaczam, ze nie jest tu ważna opinia lekarza prowadzącego, dr Kłek konsultuje to każdorazowo z gastrologiem. O sposobach uzyskania zywienia pisze w dziale jak otzrymać żywienie. polecam ten sposób leczenia, jest najmniej inwazyjny i daje bardzo dobre rezultaty.
Szaraja

Re: Gojenie się ropnia????????

: 24 maja 2007, 07:42
autor: megi_25
Zeno nawet nie mamy takiego zamiaru.

Ja jestem zdrowa,a po kąpielach w morzu też u mnie bywa różnie :wink: Nasz piękny Bałtyk chyba nie wielbi nas tak jak my jego.

Pozdrawiam
Megi

POWIEDZCIE JAK SOBIE RADZILIśCIE Z ROPNIAMI OKOłODDBYNICZYMI

: 27 maja 2007, 12:35
autor: sewek
Witam napiszcie w jaki sposób u was leczono ropnia okołoodbytniczego

Sewek, ten temat był ze 100 razy. Dlatego Twój post scaliłam z tym najświeższym w tej tematyce. Wpisz w wyszukiwarkę ROPIEŃ i poczytaj. Bardzo proszę o przeglądanie forum, czy jakiś temat nie wystepuje, bo wtedy bedzie przejżyściej. Ropnie to nie choroba towarzysząca, ale główny objawy nzj. Misia :wink:

Re: Gojenie się ropnia????????

: 28 maja 2007, 21:30
autor: Szaraja
Wracając do Toli, to chyba za kilka dni już będzie na żp u dr Kłeka, może samam napisze wtedy na ten temat
Szaraja