wyproznianie samym sluzem

Mam diagnozę, opisuję mój przypadek.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
mamaoli14
Debiutant ✽
Posty: 40
Rejestracja: 16 gru 2008, 09:27
Choroba: nie ustalono
województwo: opolskie
Lokalizacja: kluczbork

wyproznianie samym sluzem

Post autor: mamaoli14 » 09 maja 2010, 15:00

Czesc nie wiem czy mnie jeszcze pamietacie.Moje watki juz tu sa.Poltora roku temu zalatwialam sie sluzem z krwia,mialam wtedy kolonoskopie wyszlo colitis chronica m 43000 niby poantybiotykowe zapalenie....pol roku mialam spokoj ,nic sie nie dzialo,az tu ktoregos dnia,znowu sluz z krwia ,jeden raz i spokoj,w kolejnych dniach znowu krew na papierze toaletowym.Wiec udalam sie do lekarza,ktory stwierdzil ze to hemoroidy,zapisal czopki posterisan h ,ale nie chcialam domniemywac co to jest,wiec poprosilam o rektoskopie.Rektoskopia wypadla bardzo dobrze,wszystko ok bez zadnych zmian patologicznych,to bylo w srode.Ale juz w dzien rektoskopii razem z lewatywa wyplywaly klęby sluzu,pozniej tez widzialam domieszki sluzu w stolcu.A dzisiaj to juz jest masakra...juz 3 razy dzisiaj wyproznilam sie samym sluzem,duze ilosci a ostatnim razem juz z krwia,co sie dzieje,mam juz tak dosyc,lekarz zbadal 24 cm jelita i nic niepokojacego nie widzial a tu teraz taka jazda,aha zapomnialam dodac ze w kanale odbytu tylko zauwazyl 2 male zylaczki,ktore to stwiedzil ze one podkrwawiaja.Czuje tez jakbym miala obrzekniety odbyt.Poradzcie cos....

radziulovers
Debiutant ✽
Posty: 6
Rejestracja: 29 kwie 2009, 07:28
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: tychy -amsterdam
Kontakt:

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: radziulovers » 16 maja 2010, 11:00

Witaj.
Ja mam stale śluz w stolcu z reguły po wypróżnieniu kiedy wracam do toalety na poprawke :-) , wtedy mam stolec wraz ze śluzem i często z krwią . Cierpię na crohna i mam szczeline odbytu a to ponoć z niej ten śluz .Tak czy inaczej wizyta u lekarza to napewno.
pozdrawiam.
Radziu

elka22
Debiutant ✽
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2010, 15:31
Choroba: CU
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: elka22 » 16 maja 2010, 11:41

Witaj
ja choruję już cztery lata na CU. Pierwszymi moimi objawami był właśnie śluz z krwią. Dobrze byłoby żebyś poszedł do gastrologa może trzeba będzie powtórzyć kolanoskopie,u mnie na początku rektoskopia też nie wykazała żadnych zmian,ale nie dawało mi to spokoju zmieniłam lekarza,zrobił mi kolanoskopie i wyszło CU. U mnie doszło do tego że goniłam do ubikacji po 20 razy dziennie i w nocy kilka razy ,schodziła ze mnie krew ze śluzem cuchnącym to była masakra .Dopiero jak włączyli mi sterydy to objawy ustąpiły,miałam spokój dwa lata i zaś się zaczeło tylko teraz sterydy(40 mg dziennie) nie pomagają mi tak jak kiedyś.Biorę je już ok 2 miesięcy ale nadal krwawię. Dorze byłoby żeby obejrzał Cię specjalista, włączył by odpowiednie leki póki te objawy nie są jeszcze takie duże. Pozdrawiam

Natalka
Weteran ✿
Posty: 4895
Rejestracja: 19 kwie 2007, 13:54
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: Natalka » 16 maja 2010, 15:35

elka22 pisze:zrobił mi kolanoskopie i wyszło CU
kolonoskopię! bo badane jest jelito grube (colon) a nie kolano :wink:
Nie istnieją żadne określone potrawy, które zasadniczo wpływają na ciężkość przebiegu lub na rodzaj nawrotu choroby u wszystkich pacjentów.
poradnik żywieniowy Falka

elka22
Debiutant ✽
Posty: 6
Rejestracja: 13 maja 2010, 15:31
Choroba: CU
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: elka22 » 18 maja 2010, 14:56

Masz racje Natalka kolonoskopię (sorki za błąd),ale myślę że każdy wie o jakie badanie chodzi:-)

90Christin
Początkujący ✽✽
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie 2008, 01:15
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: 90Christin » 22 lip 2010, 14:48

Czy mogę mieć głupie pytanie?
Czym się różni wypróżnianie śluzem a biegunką? Czy ten śluz jest przeźroczysty/ma jakiś jasny kolor? Bo mnie ciekawi po czym to się rozpoznaje. Na prawdę nie wiem.

Wczoraj pojawił mi się taki problem, że zaczęłam mieć cos w stylu rozwolnienia, około południa załątwiłam się ze 2 razy. Potem temperatura 37,6 aż do północy. Dzisiaj 3 razy byłam w wc i raz cała wlewka z salofalku sobie poszła a potem to już chyba sama biegunka. Nie wiem czy to zaostrzenie nadchodzi czy po prostu jelita mi się zbuntowały (ost jadłam duzo słodkich rzeczy i brałam antybiotyk przez tydz od zeszłego poniedziałku(12.07)). A teraz odbija mi się jakimiś drożdżami, choć to pewnie przez Enterol.
Czy to możliwe że zaostrzenie jest po tylko 1 miesiącu remisji? I żeby zaczęło się tak szybko? Nigdy jeszcze tak nie miałam

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: Raysha » 22 lip 2010, 14:51

90Christin pisze:Czym się różni wypróżnianie śluzem a biegunką?
śluz jest jasny, ciągnący się. może miec lekkie zabarwienie np brązowe, ale jest ciągnacy się i lepiący.

biegunka to wypróżnianie stolca ale często, powyżej 3-4 razy na dzień.

90Christin
Początkujący ✽✽
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie 2008, 01:15
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: 90Christin » 22 lip 2010, 14:55

a dziękuję bardzo za odpoowiedzi :mrgreen:
tak myślę że jeden dzień pobędę na przeciwbiegunkowych a jednocześnie zwiększę dawkę jucolonu. muszę ubić cholerstwo zanim cos się rozwinie :wink:

Awatar użytkownika
Coralie
Aktywny ✽✽✽
Posty: 535
Rejestracja: 12 lip 2010, 16:23
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: pomorskie
Lokalizacja: z piekła

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: Coralie » 22 lip 2010, 17:13

Przepraszam, że się wetnę, ale co macie na myśli mówiąc "przeciwbiegunkowe"? Takie zwykle bez recepty leki typu Stoperan?
New beginning :)

90Christin
Początkujący ✽✽
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie 2008, 01:15
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: 90Christin » 22 lip 2010, 17:56

tak. muszę jakoś dojechać na drugi koniec warszawy do lekarza i stac w kolejce i uzerac sie z ludzmi. nie dam inaczej rady.

Awatar użytkownika
Coralie
Aktywny ✽✽✽
Posty: 535
Rejestracja: 12 lip 2010, 16:23
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: pomorskie
Lokalizacja: z piekła

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: Coralie » 22 lip 2010, 19:40

Zaciekawiło mnie to, bo mi takie rzeczy nie pomagają, a lekarz mi powiedział, że mogą mi nawet zaszkodzić
New beginning :)

Natalka
Weteran ✿
Posty: 4895
Rejestracja: 19 kwie 2007, 13:54
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: Natalka » 22 lip 2010, 19:52

Coralie pisze:mi takie rzeczy nie pomagają, a lekarz mi powiedział, że mogą mi nawet zaszkodzić
więcej na ten temat przeczytasz tu
viewtopic.php?t=3459&highlight=loperamid
viewtopic.php?t=4185&highlight=loperamid
sporo o tym pisaliśmy
a tu już wróćmy do tematu wątku.
:smile:
Nie istnieją żadne określone potrawy, które zasadniczo wpływają na ciężkość przebiegu lub na rodzaj nawrotu choroby u wszystkich pacjentów.
poradnik żywieniowy Falka

Misia

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: Misia » 22 lip 2010, 19:52

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

moth
Debiutant ✽
Posty: 45
Rejestracja: 24 lip 2010, 16:35
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: moth » 11 sie 2010, 16:44

mam pytanie. Jestem od miesiąca na encortonie, obecnie przyjmuje 20mg dziennie, czuję się lepiej, bóle niemal całkiem odeszły, biegunki też. Ale wczoraj wypróżniłam się samym śluzem.. W zasadzie pojawił się znienacka, bo dietę staram się trzymać. Nie wiem co to ma znaczyć, czy to jest mozliwe podczas brania sterydów? A wizytę u gastro mam dopiero za tydzień..
"poczucie humoru dobrze amortyzuje życiowe wstrząsy" :)
imuran x50mg
asamax x2g
humira 40mg
+ zzsk + osteopenia + astma i alergia

moth
Debiutant ✽
Posty: 45
Rejestracja: 24 lip 2010, 16:35
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Re: wyproznianie samym sluzem

Post autor: moth » 12 sie 2010, 07:28

mówię dopiero, bo umówiona byłam na wczoraj, ale lekarz wziął sobie urlop, nie informując pacjentów o tym :neutral:
i jeszcze jedno, dzisiaj wg planu mam zejść z dawki na 15mg, pojawił się luźniejszy stolec, i wczoraj jeszcze trochę sluzu. Czy powinnam zejsc na 15mg czy wziac jeszcze dzisiaj 20?
wybaczcie panikę, ale ja dopiero zaczynam swoją przygodę z nowym przyjacielem i nie do końca wiem jeszcze jak z nim postępować, lekarze boją się mi o tym opowiadać, niektórzy nawet nie wiedzą, co to znaczy Crohn... Stąd moja niewiedza i błahe pytania :) proszę o wyrozumiałość :)
"poczucie humoru dobrze amortyzuje życiowe wstrząsy" :)
imuran x50mg
asamax x2g
humira 40mg
+ zzsk + osteopenia + astma i alergia

ODPOWIEDZ

Wróć do „CuDaczny Oddział - Mam Diagnozę”