Strona 1 z 2

Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 17:25
autor: Damian2907
Drodzy koledzy i koleżanki. Mam takie pytanie. Od 3 dni pojawił mi się w stolcu a dokładnie w śluzie krew. Jest ona koloru jasno czerwonego. Brzuch tylko czasami po pulsuje po prawej stronie ale ogólnie nie boli. Dziś mnie raz przeczyściło;).

Wizytę u Gastrologa mam dopiero 15 marca. Możecie doradzić co robić teraz? czy dietę jakąś wprowadzić>?

obecnie biorę 100MG IMURANU ORAZ ASAMAX 500 I KWAS FOLIOWY:)

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 18:10
autor: Damian2907
aż tak to poważne może być o kurde nie spodziewałem się;/

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 20:00
autor: kalka_96
WrednaTubisia pisze:wiem co to szczelina...
ałł ja chyba się powoli domyślam
też niby wszystko jest ok a tu jasna krew i jakieś dziadostwo się tam robi i krwawi :( Damian2907, a może spróbuj lekkostrawną dietę na pare dni i poobserwuj.

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 21:44
autor: Damian2907
dietę sobie wprowadzę. Pamiętam jak gastrolog mi powiedział że gdybym się gorzej czuł to bym wybrał antybiotyk nazwy nie pamiętam bo mam na recepcje. To może tak zrobię :)

dieta + antybiotyk , mam nadzieję że pomoże. Dzięki za rady trzymajcie się ! :mrgreen:

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 22:00
autor: Damian2907
chyba będzie to cipronex:) możesz coś o nim powiedziec dobry jest? albo jaki antybiotyk polecasz?

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 22:06
autor: Damian2907
A powiesz mi jakie jest stosowanie cipronexu? Czy to sprawa indywidualna?

a są jakieś skutki uboczne jak przy sterydach czy nie? Bo o metypredzie za przeproszeniem tym gównie nie chce mówic!:) Do dziś juz 7 miesiąc męczę się z trądzikiem wywołanym właśnie po nim;/

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 22:16
autor: Natuśka
Damian2907, to wszystko jest indywidualnie dostosowane do pacjenta.
A o skutkach ubocznych Cipronexu, czy innego leku nie ma co się wypowiadać i polecać, bo Xifaxan generalnie jest dobrze tolerowany u CuDaków, a przeze mnie nie- co nie oznacza, że nie jestem CuDakiem :wink:
Te antybiotyki wymienione przez WrednaTubisia są najczęściej stosowane i najlepiej tolerowane u chorych na NZJ, jak będzie u Ciebie nikt nie jest w stanie wywróżyć.

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 22:19
autor: Damian2907
Ok rozumie:) a dlaczego nie ma co wypowiadać się na temat Cipronexu co do skutków ubocznych? dużo ich ma czy tylko chodzi ci o to że to tez sprawa indywidualna?

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 22:27
autor: Natuśka
Damian2907 pisze: a dlaczego nie ma co wypowiadać się na temat Cipronexu co do skutków ubocznych? dużo ich ma czy tylko chodzi ci o to że to tez sprawa indywidualna?
Natuśka pisze:A o skutkach ubocznych Cipronexu, czy innego leku nie ma co się wypowiadać i polecać
Chodzi mi ogólnie o wszystkie leki. Jak wiadomo stosowanie każdego leku wiąże się z możliwością wystąpienia objawów niepożądanych, u niektórych wystąpi kilka, u innych jeden, a u reszty nic się nie stanie.

Tak jak napisałam o Xifaxanie:
Natuśka pisze:Xifaxan generalnie jest dobrze tolerowany u CuDaków, a przeze mnie nie
Ponadto: ja dobrze toleruję ciprofloksacyna (np. Cipronex, Ciprinol, Cipropol), a znam osobę z CD, którą to rozkłada jelitowo. Podobnie jest z metronidazolem- u mnie wszystko jest jak najbardziej OK, a niektórzy przyjmować go nie mogą.

Wspomniałam powyżej:
Natuśka pisze:Te antybiotyki wymienione przez WrednaTubisia są najczęściej stosowane i najlepiej tolerowane u chorych na NZJ, jak będzie u Ciebie nikt nie jest w stanie wywróżyć.

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 22:35
autor: Damian2907
Dzięki wielkie . Dziekuje za lekcje troszkę o antybiotykach. Napewno wiedza nie pujdzie w las. Jak w każdym każdy organizm reaguje inaczej. Dziękuje za pomoc i życzę wiecznej Remisjii:)! :mrgreen:

Re: Pytanie ;)

: 21 lut 2013, 22:36
autor: Natuśka
Damian2907, spoko :wink:
Damian2907 pisze:życzę wiecznej Remisjii:)!
Chciałabym :p

Re: Pytanie ;)

: 22 lut 2013, 15:35
autor: obyty.z.cu
Damian2907 pisze:Napewno wiedza nie pujdzie w las
chyba jednak poszła :razz:

Re: Pytanie ;)

: 25 lut 2013, 23:43
autor: Damian2907
Mam jeszcze takie pytańko

bo byłem u dermatologa i chce mnie leczyć antybiotykiem tetracyklina lecz wcześniej mam się gastrologa zapytać czy przy Crohnie mogę ją brać. Bardzo mi zależy by wyleczyć trądzik i jak myslicie mogę liczyć na zgodę lekarza na leczenie tym antybiotykiem czy nie mam co sobie nadziei robić??

Re: Pytanie ;)

: 25 lut 2013, 23:57
autor: katarina
Mój gastrolog odradził mi ten lek.

Re: Pytanie ;)

: 26 lut 2013, 21:39
autor: obyty.z.cu
Damian2907 pisze:byłem u dermatologa i chce mnie leczyć antybiotykiem tetracyklina
leczyłem tym posterydowy trądzik różowaty ,do tego maść robiona i w sumie było ok.
Jelita jakoś nie protestowały więcej niż zwykle .