Strona 7 z 11

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 13 wrz 2014, 23:49
autor: chrolek
Witam
Mam takie pytanko choruje prawie rok stracilem sporo na wadze z 83-85 na 68-69 (174cm)
nie boli mnie z załatwianiem nie jest źle , mam przetokę i dren założony podobno na stale :smutny: czy mogę próbować pompeczki drążek tak ?;P dodam ze tak miesiac po wykryciu próbowałem sił na silowni ale bolał mnie brzuch i źle sie czulem

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 14 wrz 2014, 19:37
autor: Mamcia
Rozumiem, że przetokę okołoodbytową? Jeśli dobrze się czujesz to możesz powoli powrócić do aktywności fizycznej.

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 14 wrz 2014, 23:00
autor: matwawa
hej. czy jest tutaj jakiś temat gdzie osoby które ćwiczą lub ćwiczyły regularnie chwalą się swoimi efektami w okresach remisji?
zeby wspomóc na duszy i zmotywować innych? ewentualnie może coś takiego załozyć? są chętni?

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 14 wrz 2014, 23:05
autor: Maatylda
matwawa, ja bym chętnie śledziła taki wątek :mrgreen:

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 14 wrz 2014, 23:11
autor: chrolek
Dobry pomysł ;D

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 15 wrz 2014, 12:58
autor: matwawa
to kto chętny na pierwszy ogień? :P

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 15 wrz 2014, 18:25
autor: chrolek
pomysłodawca :twisted: :twisted:

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 15 wrz 2014, 19:55
autor: cordo
Chodziłem na siłownię, teraz mam przerwę przez zaostrzenie... Z 68 wszedłem na 75kg i to elegancko weszło, wagę wbijałem coś z pół roku, trochę miałem przerwy, ale było ze 3 miesiące co latałem na siłkę 4x w tygodniu. Waga weszła fajnie, bo równomiernie i ze sporą przewagą tkanki mięśniowej... I teraz kurde w sierpniu zachorowałem i normalnie chudłem w oczach... Wszystko na co pracowałem, dieta, treningi poszło w siną dal... no frustracja.
71kg teraz mam

więc naprawę trzeba mieć sporo cierpliwości i wytrwałości w budowaniu ciała chorując na colitis...

nie wiem, od października od nowa planuje wystartować z normalnym treningiem bez supli, tylko sama dieta, ew czasem wypić białko jak zabraknie w diecie. Chodzę także na k1 więc będę to musiałjakoś pogodzić, nie wiem czy organizm będzie miał czas się regenerować, no zobaczym :E jak będę miał 78kg to obiecuję, że wrzucam fotę :)

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 15 wrz 2014, 21:08
autor: matwawa
trochę mi będzie głupio jak wrzucę fotę a nikt inny tego nie zrobi :P poza tym u mnie forma "dupy nie urywa" ;]

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 15 wrz 2014, 22:25
autor: Maatylda
chłopaki no liczę na Was, come on!! :twisted: :twisted:

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 15 wrz 2014, 23:02
autor: chrolek
Ja dopiero zaczynam :mrgreen: nie ma czym jeszcze sie pochwalic :smutny:

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 15 wrz 2014, 23:56
autor: Maatylda
ale zrób foto, żeby było porównanie i większa satysfakcja z rezultatów :wink:

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 16 wrz 2014, 21:39
autor: matwawa
Maatylda, a może Ty doączysz?

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 16 wrz 2014, 22:10
autor: Maatylda
matwawa, z chęcią, ale ja na razie mam szlaban na ćwiczenia. także sorry chłopaki, na razie tylko poobserwuję ;)

Re: Kulturystyka i sporty siłowe

: 11 paź 2014, 15:36
autor: Mierzej
Witam serdecznie.

Zacznę od tego, że od 10 lat choruję na Crohna, raczej z ciężkim przebiegiem i wieloma hospitalizacjami. W 2005 roku miałem operację - resekcja końcowego odcinka jelita cienkiego (ok. 27 cm). Ostatnio tj. w lutym zakwalifikowałem się na terapię biologiczną i czuję się lepiej, chociaż jeszcze w wakacje moja waga stała w miejscu.
W pewnym momencie zaparłem się w sobie i zacząłem ćwiczyć, zmieniłem całkowicie sposób żywienia. Jednak bardzo dużo wartościowych rzeczy nie mogę wciąż jeść. Chciałem się wesprzeć poradą osób chorych na Crohna i ćwiczących stale na siłowni.

Jak sobie radzicie? Czy i jakie odżywki stosujecie i co mi polecacie.

Swoją dietę opieram głównie na piersi z kurczaka, wątróbce, wołowinie, rybach, ryżu, makaronie, kajzerkach pszennych, płatkach kukurydzianych (ale z wodą i łyżką miodu), szynce (raczej chudej), maśle roślinnym (w niewielkiej ilości), warzywach (pomidorach bez skórki, gotowanych - kalafiorach, brokułach, marchewkach czy burakach).
Mam jednak czasem problemy z niektórymi produktami. Po jajkach na miękko dostaje rozwolnień, na twardo mam sporo gazów. Po dodawaniu łyżki oliwy z oliwek boli mnie brzuch, tak samo każda większa ilość tłuszczy nawet tych zdrowych, przez co nie mogę zapewnić sobie podaży tłuszczy. Mam też problemy z wysoką podażą białek (2g/kg) i węglowodanów. Nie zawsze mogę gotować, aż tyle. Chciałem dodać do tego odpowiednią odżywkę, gdyż nie mogę utrzymać podaży 3000 kalorii na dobę. Tylko co? Czasem eksperymentuję, aby dodać coś wartościowego z pokarmu i są potem problemy.

Moja waga: 62 kg obecnie. 57 kg gdy zaczynałem ćwiczyć.
Ćwiczę: 7 tydzień.

Dodam ponadto, że dobrze znoszę ćwiczenia i wysiłek. Ale jak zjem coś nie tak, cały dzień mam z głowy i mięśnie wypalam przez wymuszony brak podaży.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Mile widziany byłby stały kontakt z osobą, która sobie dobrze radzi w tym temacie, gdyż eksperymenty mocno mnie kosztują.

Pozdrawiam,
Marcin Mierzejewski