Blablacz v. 2.

Miejsce na luźne rozmowy niezwiązane z NZJ. Miejsce gdzie każdy pokocha Cię za emotki i dobre słowo.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
loczek
Początkujący ✽✽
Posty: 488
Rejestracja: 14 lis 2012, 19:00
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: prawie lublin

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: loczek » 05 sie 2013, 18:46

co prawda nie szpital, ale o pielęgniarkach, też fajne

http://www.youtube.com/watch?v=URlKV0ewrhM

Awatar użytkownika
Natuśka
Ekspert ✿✿
Posty: 5135
Rejestracja: 29 kwie 2009, 12:58
Choroba: CD
województwo: małopolskie
miasto: Kraków
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Natuśka » 07 sie 2013, 16:03

loczek pisze:ale o pielęgniarkach, też fajne
Nooo, niektóre niezłe laski :E
W sumie na jednym pielęgniarzu też oko można zawiesić :neutral:
Na zawsze razem... :*

Podpisano:Twój Crohn :flowers:

Aktualnie: Szczęśliwsza, bo krótsza :smile: + Methypred 8 mg na jelita, Humira na stawy.
W planach : Realizacja punktu 2 :E

1. 19.11.2012- hemikolektomia prawostronna metodą laparoskopową :D
2. Normalne życie...
3. ZZSK mam, ale nikomu nie oddam :razz:

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Raysha » 07 sie 2013, 16:05

W szpitalu dziecięcym, jak widzieliśmy pielęgniarza to kręciliśmy beke, udając niskim głosem gościa, charakterystycznym gestem dłoni i paradowaliśmy po korytarzach "jestę pielegniareczkom!" :E

Awatar użytkownika
Natuśka
Ekspert ✿✿
Posty: 5135
Rejestracja: 29 kwie 2009, 12:58
Choroba: CD
województwo: małopolskie
miasto: Kraków
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Natuśka » 07 sie 2013, 16:06

Raysha pisze:W szpitalu dziecięcym, jak widzieliśmy pielęgniarza to kręciliśmy beke, udając niskim głosem gościa, charakterystycznym gestem dłoni i paradowaliśmy po korytarzach "jestę pielegniareczkom!"
Na jego miejscu spuściłabym Wam wszystkim tęgie lanie! :bicz:
Na zawsze razem... :*

Podpisano:Twój Crohn :flowers:

Aktualnie: Szczęśliwsza, bo krótsza :smile: + Methypred 8 mg na jelita, Humira na stawy.
W planach : Realizacja punktu 2 :E

1. 19.11.2012- hemikolektomia prawostronna metodą laparoskopową :D
2. Normalne życie...
3. ZZSK mam, ale nikomu nie oddam :razz:

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Raysha » 07 sie 2013, 16:13

Natuśka :D
Robiliśmy to ukradkiem jak go nie było! :E

kalka_96
Znawca ❃❃
Posty: 2119
Rejestracja: 24 lip 2011, 14:08
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: K-w

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: kalka_96 » 07 sie 2013, 16:23

Natuśka pisze:W sumie na jednym pielęgniarzu też oko można zawiesić
kurcze, jeszcze takiego w swojej karierze szpitalnej nie widziałam :oops: :smutny:
może jeszcze spotkam :razz:

loczek
Początkujący ✽✽
Posty: 488
Rejestracja: 14 lis 2012, 19:00
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: prawie lublin

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: loczek » 07 sie 2013, 16:43

o, widzę że odżyl wątek :E

W mswia widziałem ładne pięlegniareczki, w lublinie to już mniej, ale za to były praktykantki (które wenflonu nie umiały wyjąć :lol: )

loczek
Początkujący ✽✽
Posty: 488
Rejestracja: 14 lis 2012, 19:00
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: prawie lublin

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: loczek » 07 sie 2013, 17:55

Wredna, chodzi Ci o oddział gastroenterologi i transplantologi ? B o z tego co pamiętam, to pisałaś że tam byłaś?

loczek
Początkujący ✽✽
Posty: 488
Rejestracja: 14 lis 2012, 19:00
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: prawie lublin

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: loczek » 07 sie 2013, 18:27

to ja żadnego faceta nie widziałem, chyba w końcu nie wytrzymał nerwowo :E

Ale co do młodych kobiet, to było sporo, aż się szybciej zdrowiało :kox:

Awatar użytkownika
Natuśka
Ekspert ✿✿
Posty: 5135
Rejestracja: 29 kwie 2009, 12:58
Choroba: CD
województwo: małopolskie
miasto: Kraków
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Natuśka » 07 sie 2013, 22:00

kalka_96 pisze:kurcze, jeszcze takiego w swojej karierze szpitalnej nie widziałam
No co Ty! :wow:
Ja w maju 2009 na Hallera w Łodzi :p
I jeszcze coś niecoś mi robił :E
kalka_96 pisze:może jeszcze spotkam
I tego Ci życzę :p
WrednaTubisia pisze: biedakowi głupio było nawet mierzyc nam ciśnienie
WrednaTubisia pisze:robił się czerwony jak z pielęgniarką przychodził na zmianę opatrunków
Ojjj tam- czepiacie się :neutral: Się może stresował, pierwsze dni w pracy, albo wstydniś :oops:
Choć przyznam, że gdy kolega z lekarskiego zdejmował mi w akademiku szwy po operacji (a że była to laparoskopia, więc noooo tak nisko też się dwa szwy znalazły :p ) to się biedny aż spocił, zarumienił, ręce mu drżały, a to do niego było zupełnie niepodobnie :E
Na zawsze razem... :*

Podpisano:Twój Crohn :flowers:

Aktualnie: Szczęśliwsza, bo krótsza :smile: + Methypred 8 mg na jelita, Humira na stawy.
W planach : Realizacja punktu 2 :E

1. 19.11.2012- hemikolektomia prawostronna metodą laparoskopową :D
2. Normalne życie...
3. ZZSK mam, ale nikomu nie oddam :razz:

Awatar użytkownika
Luki36
Aktywny ✽✽✽
Posty: 662
Rejestracja: 11 lip 2013, 11:32
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Luki36 » 08 sie 2013, 08:16

Pytanko:


Jak mam swój temat (i nie tylko) i np. ja napisałem ostatniego posta i chciałbym coś dodać nowego w sprawie, to jak to zrobić , by temat znalazł sie znowu u góry (czyli nowy post był umieszczony dodatkowo, a nie , jako edycja, czy dodano do poprzedniego?) .

Zgaduję ,że wówczas prawie nikt tej edycji nawet nie zauważy....

Dzięki za wyjąśnienie, jeśli jest w ogóle taka opcja. a multikontem nie zamierzam sie posiłkować :razz: :wink:
Na razie, bez leków

Awatar użytkownika
Natuśka
Ekspert ✿✿
Posty: 5135
Rejestracja: 29 kwie 2009, 12:58
Choroba: CD
województwo: małopolskie
miasto: Kraków
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Natuśka » 08 sie 2013, 09:07

Luki36 pisze:Jak mam swój temat (i nie tylko) i np. ja napisałem ostatniego posta i chciałbym coś dodać nowego w sprawie, to jak to zrobić , by temat znalazł sie znowu u góry (czyli nowy post był umieszczony dodatkowo, a nie , jako edycja, czy dodano do poprzedniego?) .
Po napisaniu nowego posta, zrób "podgląd" i tam nasz listę do zaznaczenia, m.in. "nie łącz tego postu " :wink:
Chyba o to chodziło? :zastanawia:
Na zawsze razem... :*

Podpisano:Twój Crohn :flowers:

Aktualnie: Szczęśliwsza, bo krótsza :smile: + Methypred 8 mg na jelita, Humira na stawy.
W planach : Realizacja punktu 2 :E

1. 19.11.2012- hemikolektomia prawostronna metodą laparoskopową :D
2. Normalne życie...
3. ZZSK mam, ale nikomu nie oddam :razz:

Awatar użytkownika
Luki36
Aktywny ✽✽✽
Posty: 662
Rejestracja: 11 lip 2013, 11:32
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Luki36 » 08 sie 2013, 09:15

Masz browarka :roll:

:beer:

Dzięki
Na razie, bez leków

Awatar użytkownika
Natuśka
Ekspert ✿✿
Posty: 5135
Rejestracja: 29 kwie 2009, 12:58
Choroba: CD
województwo: małopolskie
miasto: Kraków
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: Natuśka » 08 sie 2013, 09:18

Luki36 pisze:Masz browarka :roll:

:beer:

Dzięki
Skutkuje? Sprawdź zanim postawisz :E
Na zawsze razem... :*

Podpisano:Twój Crohn :flowers:

Aktualnie: Szczęśliwsza, bo krótsza :smile: + Methypred 8 mg na jelita, Humira na stawy.
W planach : Realizacja punktu 2 :E

1. 19.11.2012- hemikolektomia prawostronna metodą laparoskopową :D
2. Normalne życie...
3. ZZSK mam, ale nikomu nie oddam :razz:

loczek
Początkujący ✽✽
Posty: 488
Rejestracja: 14 lis 2012, 19:00
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: prawie lublin

Re: Blablacz v. 2.

Post autor: loczek » 09 sie 2013, 19:42

może się ktoś wypowie, pendrive do kupienia w necie, bez nazwy producenta, to zapewne jakiś szajs?

I chociaż prędkości zapisu/odczytu wygladają porządnie, to jednak z uwagi na to, że to jakiś noname, można go uznać za chinszczyznę i nie warto kupować?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Shoutbox”