Solarium i opalanie

Kocham słońce, ale nie wiem czy mogę!?

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Cinimini
Znawca ❃❃
Posty: 2451
Rejestracja: 27 maja 2006, 10:25
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: Solarium i opalanie

Post autor: Cinimini » 25 lut 2009, 21:16

xAniax, jest duzo miejsca, ja zawsze tancze :D ... tyle, ze przycisk 'start' jest za wysoko i ja nie moge dosiegnac, zawsze krzycze do obslugi, aby wlaczyli z zewnatrz ;) . Tylko pamietaj aby raczki najlepiej zalozyc za glowe. Trzymajac w gorze zemdleja, a z kolei jak nie podniesiesz to bedziesz maial jasniejsze plamy. I nie bierz zbyt dlugiego czasu, mi osobiscie troszke slabo sie robi jak tak stoje w ciepelku ... wole leżeć .
Certolizumab od lipca'08 do lutego'11 -
Była zakwalifikowana do resekcji j. grubego na 12/04/2011, ale zwiała spod noża :D
Remicade od 24/02/2012 - 07/01/2013 - odstąpiono od leczenia ze wzg. na CIĄŻĘ !! :D

JELITKO JESTEŚ ZDROWE !!

Obrazek

Olimpijka

Re: Solarium i opalanie

Post autor: Olimpijka » 25 lut 2009, 21:18

xAniax, kup sobie jakis brazer delikatny, babki Ci doradza i zapytaj na ile minut mozesz isc, bo kazde lampy sa inne i cera inaczej reaguje.
Natalka pisze:Olimpijka napisał/a:
nie fajnie jest i luzno


i na pewno zimno ROTFL
Nie jest zimno, jest goraco, wiec nawet spryskiwacze sa do ochlodzenia :twisted:

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: Solarium i opalanie

Post autor: xAniax » 25 lut 2009, 21:21

A czy jak bym zle sie poczula tam juz bedac w twj tubie bo mamam chora tarczyce i jest goraca to czasami mdleje w lato kilka razy padlam czy mozna wyjsc dzrwi nie sa zamkniete od tej tuby moge normalnie wyjsc i te lampy same sie wyloncza??
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

Olimpijka

Re: Solarium i opalanie

Post autor: Olimpijka » 25 lut 2009, 21:33

xAniax, mozesz wyjsc, mozesz tez nacisnac stop i sie lampy wtedy wylaczaja, ale nie martw sie az tak goraco to nie bedzie na stojacym zeby mdlec ;)
Ja tez nie jestem odporna na goraco, ale nigdy nic mi sie nie stalo na zadnym solarium.

Awatar użytkownika
tom-as
Ekspert ✿✿
Posty: 6438
Rejestracja: 22 lut 2006, 14:49
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Oberschlesien / Las

Re: Solarium i opalanie

Post autor: tom-as » 25 lut 2009, 22:17

Olek pisze:Ja się wolę normalnie w lecie opalić, a nie niszczyć sobie skórę solarką.
bo jesteś facet. to wiele wyjaśnia ;-)

aaa... "normalnie" się opalając tez sobie skórkę niszczysz

Olek

Re: Solarium i opalanie

Post autor: Olek » 25 lut 2009, 22:24

tom-as, mam takich kolegów, którzy też są facetami, a do solarium chodzą. Jeden nawet wydał na solarium tyle kasy, że mógłby za to pojechać do Grecji i się lepiej opalic.
tom-as pisze:aaa... "normalnie" się opalając tez sobie skórkę niszczysz
tak ale solarium ją niszczy bardziej. Młodzi ludzie po solarium mają skórę jak stare dziadki.
Jakbym miał dziewczynę to niepozwoliłbym jej na pójście do solarium. Jak ktoś chce być czarny to niech się węglem wysmaruje :D

[ Dodano: 25-02-2009 ]
[cytat usunięty na prośbę użytkownika]
Ja smarowałem rozstępy drogimi kremami i olejkami i nie pomogło. Ale trudno, naszczęście nie jestem dziewczyną :P

Awatar użytkownika
tom-as
Ekspert ✿✿
Posty: 6438
Rejestracja: 22 lut 2006, 14:49
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Oberschlesien / Las

Re: Solarium i opalanie

Post autor: tom-as » 25 lut 2009, 22:29

Olek pisze:tom-as, mam takich kolegów, którzy też są facetami, a do solarium chodzą. Jeden nawet wydał na solarium tyle kasy, że mógłby za to pojechać do Grecji i się lepiej opalic.
jesteś na 100% pewny że to są _koledzy_ ? :E (żart ofkorz)

Olek pisze:tak ale solarium ją niszczy bardziej. Młodzi ludzie po solarium mają skórę jak stare dziadki.
portfel też się niszczy ;-)
Olek pisze:Jak ktoś chce być czarny to niech się węglem wysmaruje :D
naturalna metoda. jest :ok:

Olimpijka

Re: Solarium i opalanie

Post autor: Olimpijka » 25 lut 2009, 22:30

Olek pisze:Jak ktoś chce być czarny to niech się węglem wysmaruje :D
Nikt nie powiedzial, ze chodzac na solarium trzeba byc czarnym. Znam osoby, ktore chodza z raz na tydzien zeby miec kolorek po prostu, znam tez osoby chodzace czesto od lat i nie maja zniszczonej cery, a sa duzo starsze ode mnie :wink:
Nie ma reguly, kazdy starzeje sie inaczej.

Awatar użytkownika
tom-as
Ekspert ✿✿
Posty: 6438
Rejestracja: 22 lut 2006, 14:49
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Oberschlesien / Las

Re: Solarium i opalanie

Post autor: tom-as » 25 lut 2009, 22:51

ja tam mam sąsiadkę (no powiedzmy... kilka dębów dalej mieszka).. kiedyś namietnei opalała się (naturalnie)... ale to bardzo namiętnie. Teraz wygląda co najmniej 15 lat starzej niż ma faktycznie. skóra tez jakas taka nie-za-fajna smutne, ale prawdziwe.

aha... juz sie nie opala

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: Solarium i opalanie

Post autor: xAniax » 25 lut 2009, 22:56

A ja chcem pojsc zeby ladna lekka opalenizne miec a nie jakas popazona.Chem sie opalic bo jestem od chorob blada jak sciana a nie mam zamiaru sie spalic bo jestem blondynka i chcem miec delikatna opalenizne:)
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

Awatar użytkownika
tom-as
Ekspert ✿✿
Posty: 6438
Rejestracja: 22 lut 2006, 14:49
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Oberschlesien / Las

Re: Solarium i opalanie

Post autor: tom-as » 25 lut 2009, 23:02

xAniax.... jak wrócisz to pokaz fotki :-) ocenimy jak wyszło ;-)

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: Solarium i opalanie

Post autor: xAniax » 25 lut 2009, 23:02

Pandzia dziekuje:) POZDRAWIAM :wink:
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: Solarium i opalanie

Post autor: xAniax » 26 lut 2009, 10:01

Droga Smerfetko czytajac twoj post postanowilam ze odczekam jeszcze z miesiac az wszystko sie wyplucze z mojego organizmu. Bo nie chce miec plam ktorych potem nie mozna zlikwidowac.
P.S jak pojde na solarium to nie mam zamiaru sie sparzyc tylko chcem delikatna opalenizne po potem w lato wole sloneczko :) POZDRAWIAM Smerfetko dziekuje Ci bardzo:)
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

Misia

Re: Solarium i opalanie

Post autor: Misia » 26 lut 2009, 10:10

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: Solarium i opalanie

Post autor: xAniax » 26 lut 2009, 12:11

ja polecam wlasnie Garnier skóra muśnięta słońcem uzywałam go i jest ok ale za to nie polecam Dove dlatego nawet iz dkladnie go wsmarowywalam to i tak zostawial smugi na ciele.POZDRAWIAM
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Opalanie”