Strona 1 z 5

wypadanie wlosow

: 14 cze 2007, 17:24
autor: zuo
czy od sterydow moga zaczac wypadac wlosy? bo dzis mam takie wrazenie ze cos mi zaczelly wypadac z glowy, a na rece mam lyse w 1 miejscu i jakies jasne zamiast ciemnych na rekach sie robia, ktos moze wie z czego tak sie moze dziac?

Re: wypadanie wlosow

: 14 cze 2007, 21:06
autor: aleksandra12
Zuo - częsciej utrata włosów to efekt ogromnego wycieńczenia organizmu. Brak Ci składników odżywczych i takie efekty. Moja grzywa zmniejszyła się o połowę swego czasu. Czy Ty ciągle jesteś na tych kleikach i galaretkach?

Re: wypadanie wlosow

: 14 cze 2007, 21:34
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: wypadanie wlosow

: 14 cze 2007, 21:35
autor: klaudi
Osłabienie i wycieńczenie organizmu :maruda:

Re: wypadanie wlosow

: 15 cze 2007, 10:37
autor: manka
też swego czasu byłam przerażona szybkością wypadania włosów :( aż z długich - do pasa- musiałam obciąć na jeża :cry: a było to spowodowane brakiem witamin, składników odrzywczych i wycięczeniem organizmu
wiem powtarzam się ale tak właśnie było :)

Re: wypadanie wlosow

: 15 cze 2007, 11:09
autor: klaudi
Jeśli Zuo nie możesz jeść owoców ani warzyw to polecam byś kupił MultiSanostol który zawiera dużo witamin. I nie tylko dzieci mogą go pić :wink: Polecam!

Re: wypadanie wlosow

: 15 cze 2007, 15:50
autor: zuo
aleksandra12 pisze:Zuo - częsciej utrata włosów to efekt ogromnego wycieńczenia organizmu. Brak Ci składników odżywczych i takie efekty. Moja grzywa zmniejszyła się o połowę swego czasu. Czy Ty ciągle jesteś na tych kleikach i galaretkach?
jajka (4 bialka/dzien) i od dzis jeszcze rybe mi pozwolili, wreszcie...

Re: wypadanie wlosow

: 15 cze 2007, 15:58
autor: zuo
ale ja juz tu miesiac jestem na tym bialku w workach (amino mix) i chce wyjsc a nie dalej

dostaje sterydy dozylnie, b12 od kilku dni domiesniowo, przeciw zakrzepowe domiesniowo, kwas foliowy w tabletce 1 dziennie i na odwodnienie leki, jeszcze mam troche na nogach/brzuchu i bardzo twarz opuchnieta, z twarzy ostatnie zchodzi czy jak?

Re: wypadanie wlosow

: 15 cze 2007, 16:07
autor: zuo
narazie jestem tu jeszcze kolejny tydzien.. // odpiszcie na poprzedni moj post

Re: wypadanie wlosow

: 15 cze 2007, 19:42
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: wypadanie wlosow

: 30 sie 2007, 14:29
autor: Raysha
Chciałam się zapytać odnośnie tematu wypadania włosów. Nie wydaję mi się żebym miała zaostrzenie, bo w sumie nie boli mnie brzuch, tylko czasem pobolewa, ale to pikuś przy tym co było. Jem wszystko (oczywiście stosując dietę bg) i jest mi dobrze. Co radzilibyście na wypadanie włosów. Stosowałam odżywkę z fructisa bo tak reklamowali, ale to chyba jest przereklamowane, a może jednak brakuje mi jakiś witaminek ? Co byście radzili ? A może obetnę włosy to mi się same wzmocnią ?

Re: wypadanie wlosow

: 30 sie 2007, 15:00
autor: ranka
jakbys chciala zeby wzmocnily ci sie wlosy musialabys chyba wyrwac je z cebulkami.
na wloski dobrze bedzie dzialac zelatyna ,tak samo jak na paznokcie,wiec sprobuj galaretek o ile mozesz je jesc.
no i jakies suplementy w postaci witaminek,nie szkodzi sprobowac.

Re: wypadanie wlosow

: 30 sie 2007, 15:29
autor: ESka
Mi kiedyś też bardzo wypadały włosy ale kupiłam tabletki silica i wszystko wróciło do normy.

Re: wypadanie wlosow

: 30 sie 2007, 18:29
autor: goniusia
Mi obecnie też wypadają więc biorę tabletki ze skrzypem polnym

Re: wypadanie wlosow

: 30 sie 2007, 18:42
autor: ranka
mi od czasu zachorowania wlos zmienily sie na sianowate wiec scielam.i mam takie krotkie :razz: