Strona 1 z 2

Krostki na twarzy

: 08 sty 2007, 13:28
autor: Olgusia
Jak zaczełam brać sterydy to na mojej twarzy zaczeły się pojawiać małe krostki,czy to
normalne jak się bierze sterydy?? :smutny:

Re: Krostki na twarzy

: 08 sty 2007, 15:12
autor: lucypah
te krostki to typu syfy czy uczulenie ??

Re: Krostki na twarzy

: 08 sty 2007, 15:34
autor: Olgusia
ja twierdze że syfy, ale mama nie pozwala mi ich wyciskać czasami wyciskam takie duże
które mnie wkurzają :razz:

Re: Krostki na twarzy

: 08 sty 2007, 15:49
autor: tom-as
Olgusia pisze:Jak zaczełam brać sterydy to na mojej twarzy zaczeły się pojawiać małe krostki,czy to
normalne jak się bierze sterydy??
w wielu przypadkach tak (mowa oczywiscie o krostkach tupu syf)

Re: Krostki na twarzy

: 08 sty 2007, 16:18
autor: Patryśka
Olgusia pisze:Jak zaczełam brać sterydy to na mojej twarzy zaczeły się pojawiać małe krostki,czy to
normalne jak się bierze sterydy?? :smutny:
ja tez tak mialam ale wszystko zniknelo :) Z czasem...

Re: Krostki na twarzy

: 08 sty 2007, 18:28
autor: anula
A u mnie było odwrotnie jak przestałam brać sterydy to wtedy pojawiły się swędzące krostki na twarzy i szyji . Mniej wiecej po miesiącu wszystko wruciło do normy.A jak u was?

Re: Krostki na twarzy

: 08 sty 2007, 21:00
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: Krostki na twarzy

: 10 sty 2007, 07:37
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: Krostki na twarzy

: 11 sty 2007, 13:42
autor: agnieszka
Tak chyba nasze organizmy reaguja! Mi np krostki wyskakiwaly na plecach co nigdy wcześniej nie miało miejsca wiec tak to juz chyba jest chodz nie koniecznie moja siostra nie miala zadnych krostke przy braniu sterydów pozdrawiam

Re: Krostki na twarzy

: 11 sty 2007, 14:56
autor: Patryśka
moja siostra nie miala zadnych krostke przy braniu sterydów pozdrawiam
Hm mam nadzieje ze siostra nie jest chora na to samo :wink:
Sprawa krostek i innych ubocznych skutkow jest naprawde indywidualna.

Re: Krostki na twarzy

: 12 sty 2007, 13:55
autor: agnieszka
Siostra choruje juz teraz 4 rok na Crohna tak jak ja niestety :smutny:

Re: Krostki na twarzy

: 12 sty 2007, 15:11
autor: Patryśka
:( ech malo bylo jedna osoba :evil:

Re: Krostki na twarzy

: 31 maja 2011, 20:04
autor: kolo85
Delikatnie odświeżę temacik :-)
Mi po Metrypred-zie pojawiły się krostki na twarzy...coś jak trądzik. Są na to jakieś specyfiki czy trzeba po prostu przeczekać??
Dzięki

Re: Krostki na twarzy

: 01 cze 2011, 06:38
autor: kolo85
Wcale niełatwo tam coś znaleźć :/

Re: Krostki na twarzy

: 01 cze 2011, 12:29
autor: Alutka86
Mi też po metypredzie wyskoczyły krostki. Takie drobniutkie na czole, taka jakby kaszka..
Albo kilka takich głębokich.. Zaczeły znikać po odstawieniu metypredu.. Jeszcze są ale już nie wiele.
U dermatologa nie byłam,bo nie lubie po lekarzach chodzić,a az tak bardzo mi nie przeszkadza.. :)
Stosuje benzacne co pare dni, troche pomaga, ale bardzo wysusza cere..