Strona 5 z 31

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 00:05
autor: Beata007
Wlasnie skonczyl sie pierwszy dzien !!! Gratulacje dla wszystkich, ktorzy wytrwali :brawo: No i to chyba prawda : w kupie sila ! (no i ciagle ta kupa! )

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 06:21
autor: ita71
Natalka pisze:ita71 napisał/a:
I pierwszy dzień zaliczony

no nie mów hop jeszcze się nie skończył
Dla mnie był to juz koniec dnia,żeby się dłuzej nie stresować, poszłam po tym poście
spać :wink:
Martita czekamy na wieści!

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 06:50
autor: repka
Jestem z Was, kochani Rzucacze, baaaaaaaardzo dumna! :jupi: :brawo: :brawo: :jupi:

(opcja dla motywujących się przekorą: To dopiero jeden dzień! Myślicie, że dacie radę choć godzinę dłużej? Phi :...: :> No way!)

Pierwszy dzień za Wami, a tak jak dethleffs pisze, potem będzie coraz łatwiej :)

I pierwsza dyszka w kieszeni zamiast w koszu :) Oby tak dalej!

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 09:10
autor: magda281
I jak wam idzie?? Dethleffs-działa ten inhalator?
repka pisze:Pierwszy dzień za Wami, a tak jak dethleffs pisze, potem będzie coraz łatwiej
1 dzień to pikuś ;) 3 dzień jest najgorszy a potem jeszcze około tygodnia intensywnej ciągutki do fajka :D -także wytrwajcie ten najgorszy tydzień to będzie ok :D

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 09:17
autor: ESka
To kiedy dostanę 1 paczkę papierosów i od kogo :P A tak w ogóle to ja poniosłam klęskę nie potrafię palić bo ciągle potem zęby myję :) muszę znaleźć inny sposób na stres. A Wam życzę powodzenia i czekam na relację z pola walki :E

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 09:29
autor: Raysha
ESka, na stres to czekolada truskawkowa milka :E
Ale, żeby OT nie było to ten... martita jak z Tobą?

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 11:42
autor: Bartek
Mikrusia pisze:ESka, na stres to czekolada truskawkowa milka :E
Polecam raczej jakąś krwawą grę komputerową, by się wyżyć ;).

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 12:01
autor: dethleffs
pamietasz poranki przy kawie?
a wieczory przy winie?
o Nikotyno! moja Ty famme fatale :cry:

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 12:10
autor: Alexandra_
Jestem tak zła, że zaraz sobie, nie, nie... nie wypalę paczkę; zaraz ją całą zjem a później zapalę.

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 12:43
autor: dethleffs
martita pisze: to może 1 faja na klopek mi przysługuje?
no własnie, jeden dla zdrowia ;) , co? moge? moge? :roll:
poza tym, a gdzie nagroda za nasz wysiłek?! zawsze byl to papierosek :mad: a tera nic !?!?!?
ale nic nie mowie, bo zara kto napisze, ze nagrodą jest zdrowie, kasa w kieszeni i inne dyrdu pierdu :lol:
szkoda, ze nie umiem na jednym sie zatrzymac, przerabialem juz ograniczenia, pierwsze trzy dni po jednym, a potem to juz idzie... :(

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 12:51
autor: ESka
dethleffs pisze:no własnie, jeden dla zdrowia , co? moge? moge?
Nie wiem jak martita się czuje bo moim zdaniem nie ma co się katować jeśli sytuacja poranna jest nie do zniesienia ale Ty dethleffs, nie możesz i koniec :)
A tak w ogóle napisz nam co to za inhalator stosujesz? bo ciekawa jestem.

[ Dodano: 09-02-2010 ]
Jestem ciekawa kto na trwałe rzuci palenie i trzymam kciuki :)

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 20:23
autor: dethleffs
czy ktoś tu jeszcze walczy? wieje tu pustką, ale jakoś
jeszcze sie trzymam, tylko jak mam tu se sam pisać, to troche słabo ;)
drugi dzień jest zawsze dla mnie cięzki (mam już spore doświadczenie ;) ) , tak sobie myśle, ze w pierwszym dniu trucizna jeszcze utrzymuje sie w organiźmie
drugi dzień - sporo kryzysów, wyobrażam sobie swoja postać siedzącą w kuchni przy stole, z nogą zalozoną na noge, lekko przygarbiną z łokciami opartymi na blacie, lewa ręka delikatnie muska uszko filiżanki z kawą, prawa dłoń blisko policzka miedzy palcem wskazującym a kciukiem obraca raz to w prawo raz w lewo filtr laki strajka, doznanie niemal erotyczne
ach...poniosło mnie, wracając ! nicorette inhaler - plastikowa fifka przypominająca czopek na hemoroidy. i 42 wymienne wklady nasaczone nikotyna. otwirasz fifke wkladasz wkład i ma Ci to zastąpić cztery papierosy


siebie mogę zawieść, robiłem to już nieraz ;), ale Ciebie ESko ? nie darowałbym sobie :)

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 20:27
autor: Alexandra_
Byłam z koleżankami na winku i sobie zapaliłam... pięć pod rząd :mrgreen: przeżyłam psychiczny orgazm już przy pierwszym :P

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 20:37
autor: dethleffs
Alexandra_ pisze:pięć po rząd przeżyłam psychiczny orgazm już przy pierwszym
wyobrazam sobie co czułas :D tego nic nie zastąpi :(

Re: Rzucamy palenie !

: 09 lut 2010, 21:40
autor: ESka
dethleffs pisze:siebie mogę zawieść, robiłem to już nieraz , ale Ciebie ESko ? nie darowałbym sobie
I tak trzymaj liczę najbardziej na Ciebie i itę :*