Strona 1 z 23

co ciekawego w kinie??

: 23 cze 2007, 13:51
autor: fairy
ja wczoraj sie wybralam na hostel 2 :) w porownaniu do "jedynki" to jest duzo fajniejszy,bardziej zaskakujący i w ogole polecam- jak ktos lubi takie filmy, no i oczywiscie Tarantino :)

Re: co ciekawego w kinie??

: 23 cze 2007, 16:41
autor: ranka
ja ostatnio ogladalam "Blind dating",bardzo fajna komedyjke romantyczna.Polecam.Nie wiem czy jest w kinach.

Re: co ciekawego w kinie??

: 23 cze 2007, 17:42
autor: klaudi
Ja polecam wszystkie części filmu "Piła":)

Re: co ciekawego w kinie??

: 24 cze 2007, 01:57
autor: kasia88
Chyba kpisz?! Piła III to była jedna wielka porażka, ani straszne, ani wciągające, no może jedynie śmieszne... bo ta "przerażająca" scena rozcinania czaszki wyglądała jak jakaś parodia.
Co do pozostałych części, to znośne, chociaż miałam kilka podejść, zanim oglądnełam je do końca ;) Ale na pewno bym ich nie polecała :-)

Re: co ciekawego w kinie??

: 24 cze 2007, 09:29
autor: klaudi
Dlatego Kasiu88 na końcu jest uśmieszek co na pewno nie odnosiłoby się do horroru :wink:

Re: co ciekawego w kinie??

: 24 cze 2007, 10:35
autor: fairy
jedynka "piły" byla fajna i zapoczatkowala nową "erę" takich "innych,ambitniejszych" horrorow, gdzie trzeba jak najbardziej widza zaskoczyc :) jeszcze sie wybieram na "wzgorza moaja oczy 2 "...jesli bedzie tak beznajdziejne jak jedynka to na trojke na pewno sie nie wybiore :D

Re: co ciekawego w kinie??

: 01 lip 2007, 15:01
autor: fairy
polecam rowniez shreka trzeciego :D

Re: co ciekawego w kinie??

: 01 lip 2007, 15:15
autor: morfi
fairy pisze:polecam rowniez shreka trzeciego :D
wlasnie, wlasnie - jak tam nowy shrek ? :D

Re: co ciekawego w kinie??

: 11 lip 2007, 00:42
autor: RamzesV
Hmm odświeżę troszkę. Znacie jakieś filmy które ostatnio warto obejżeć w kinie :>?
Ostatnio obejżałem Shreka 3 (5/10) Szklaną pułapkę 4 (7/10) Piratów z Karaibów (2/10)
jako że ostatnio z moją psychą nienajlepiej biegam ostatnio do kina :mrgreen: :wink:

Re: co ciekawego w kinie??

: 14 lip 2007, 19:31
autor: japko
ostatnio z koleżanką chciałyśmy sie wybrać do kina na hostel 2
podeszłyśmy do kasy kupujemy bilety a pani do nas 'legitymacje prosze, film od 18 lat' :suchy: głupota! a tak sie napaliłyśmy :P

teraz to czekam do 3 sierpnia bo wejdzie do kin film 'the simpsons movie'
homer simpson :serce:

Re: co ciekawego w kinie??

: 15 lip 2007, 11:15
autor: artur
wczoraj bylismy z zona na "Gang Dzikich Wieprzy" moim skromnym zdaniem przednia komedia, polecam warto sie wybrac. Obsada rowniez z pierwszej ligi

Re: co ciekawego w kinie??

: 30 lip 2007, 08:04
autor: Raysha
japko pisze:ostatnio z koleżanką chciałyśmy sie wybrać do kina na hostel 2
podeszłyśmy do kasy kupujemy bilety a pani do nas 'legitymacje prosze, film od 18 lat'
Juz mi się podoba :twisted:

A tak na czasie to niedawno była premiera Harrego Pottera także fani Harrego mają co oglądać jestem ciekawa jak daleko odbiega to od ksiązki :)

Re: co ciekawego w kinie??

: 31 lip 2007, 10:28
autor: jaryszek
Nienawidze dubbingu :P

Re: co ciekawego w kinie??

: 31 lip 2007, 11:17
autor: kasia88
Dlatego też większość kin oprócz wersji z dubbingiem czy lektorem, jednocześnie wyświetla filmy z orginalną ścieżką :-)

A wracając do tematu, w tym tygodniu wybieram się na premiere Simpsonsów :mrgreen: O odczuciach na pewno napisze po seansie...

Re: co ciekawego w kinie??

: 31 lip 2007, 19:43
autor: jaryszek
kasia88 pisze:Dlatego też większość kin oprócz wersji z dubbingiem czy lektorem, jednocześnie wyświetla filmy z orginalną ścieżką :-)

A wracając do tematu, w tym tygodniu wybieram się na premiere Simpsonsów :mrgreen: O odczuciach na pewno napisze po seansie...
No to czekamy :mrgreen: