Gorączka po AZA?

Azatiopryna (łac. Azathioprinum) – organiczny związek chemiczny, antymetabolit, lek o silnym działaniu immunosupresyjnym i cytotoksycznym.
Nazwa handlowa IMURAN

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kasia38
Doświadczony ❃
Posty: 1053
Rejestracja: 16 lut 2008, 18:49
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: Gorączka po AZA?

Post autor: kasia38 » 15 paź 2013, 20:59

z 37,1 to chyba nic nie trzeba robić:)
Seronegatywne zapalenie stawów, Ch L-C , stan po Helikolektomi prawostronnej, Centalna Retinopatia Surowicza, zmiany w kręgosłupie lędźwiowym (naczyniak?), 2 x przebyta zakrzepica, guzki w tarczycy, torbiel endometrialny na jajniku, jersinioza.
Biorę: Azotioprynę 100 mg ,Salofalk 500 mg 3x2, Calperos 1000, Alfadiol, Contrsahist, Alvesco, Alergodil, Magnez

Sylvie
Debiutant ✽
Posty: 16
Rejestracja: 08 lis 2015, 12:37
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Sochaczew

Azatiopryna a gorączka

Post autor: Sylvie » 21 kwie 2016, 19:04

Kochani potrzebuję się Was poradzić. Czy ktoś z Was miał gorączkę po Azatioprynie i czy spadała i rosła czy były jakieś określone pory dnia kiedy rosła?Mam gorączkę 8 dzień która zaczyna rosnąć od 5 rano i utrzymuje się do 16 -17 po czym samoistnie spada do 36,8-37 i do rana spokój po czym od nowa.Robię badania za badaniami i nie wiedzą co mi jest.Lekarz zmniejszył mi dawkę Azatiopryny ze 100mg na 50mg i temp na drugi dzień się nie pokazała w ogóle po czym od nowa.Czekamy z lekarzem na kolejne wyniki badań , ale może ktoś z Was miał do czynienia z gorączką przy immunosupresji?Pozdrawiam


scaliłam tematy. następnym razem proszę o używanie opcji szukaj i nie zakładanie tematu, który już istnieje
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2016, 21:51 przez Sylvie, łącznie zmieniany 1 raz.
Sylvie

,,-Masakra.
-Masakra to jest popić gruszkę mlekiem!!😛"

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10316
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Gorączka po AZA?

Post autor: Mamcia » 21 kwie 2016, 20:52

A od kiedy przyjmujesz AZA i kiedy pojawiły się stany podgorączkowe?
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Sylvie
Debiutant ✽
Posty: 16
Rejestracja: 08 lis 2015, 12:37
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Sochaczew

Re: Gorączka po AZA?

Post autor: Sylvie » 22 kwie 2016, 07:58

Azę biorę 5 tydzień , od 9 dni walczę najpierw że stanem podgorączkowym a od 3 dni z gorączką.
Sylvie

,,-Masakra.
-Masakra to jest popić gruszkę mlekiem!!😛"

Awatar użytkownika
alate
Moderator
Posty: 860
Rejestracja: 23 wrz 2014, 18:28
Choroba: CD
województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Starachowice

Re: Gorączka po AZA?

Post autor: alate » 22 kwie 2016, 10:09

tja...
Gorączka trwa dłużej niż przyjmowanie leku, więc można przypuszczać, że ma inne podłoże...skoro jednak spada i gastro kazał czekać, to słuchaj się, może się wszystko unormuje...
u mnie nie spadła, od 2-go dnia pojawił się stan podgorączkowy, w piątej dobie temp. skoczyła do 39,8.
Oczywiście szpital, badania....Stwierdzono nietolerancję Azthoiprine
Crohn ? Z tym da się żyć !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lek Azatiopryna”