Strona 43 z 60

Re: Encorton

: 04 paź 2012, 09:27
autor: leila
czyli przy pogorszeniu nie powinno sie zwiekszac dawki?brałam tydzien 15 mg
zeszłam od 3 dni na 10 mg i jest śluz i krew,Czy zostac przy 10 mg ?czy powinnam znowu wrócic do 15 mg?

Re: Encorton

: 07 paź 2012, 20:41
autor: ranka
u mnie przy 10 mg pojawila sie krew i sluz ale nie zamierzam juz brac poki co sterydow, mam ich dosc, przytylam, kolatalo mi strasznie serce.
plus jest taki ze nie mam biegunek, i nie jest tak zle jak przed wlaczeniem, moze uda mis ie to zwalczyc wlewkami

Re: Encorton

: 07 paź 2012, 21:25
autor: leila
ja tez mam sluz wiec nie zwiekszac dawki?brac 10 mg ?teraz chyba nie moge zejsc na 5 mg?

Re: Encorton

: 07 paź 2012, 22:04
autor: izo.sim
leila pisze:ja tez mam sluz wiec nie zwiekszac dawki?brac 10 mg ?teraz chyba nie moge zejsc na 5 mg?
Zależy ile tego śluzu jest, bo fizjologicznie nawet zdrowi ludzie śluz miewają w kale - to pomaga w wypróżnieniu. Najlepiej skonsultuj z lekarzem, choćby telefonicznie.

Re: Encorton

: 08 paź 2012, 10:45
autor: leila
oprócz sluzu krew i troche kupka luzna ,mam zwiekszyc dawke na 15 mg?lekarza mam dopiero za tydzień

Re: Encorton

: 08 paź 2012, 16:39
autor: obyty.z.cu
leila pisze:mam zwiekszyc dawke na 15 mg?lekarza mam dopiero za tydzień
to też wiele zależy od tego czy leki zadziałały czy nie.
W tym przypadku,gdy lekarz za tydzień,a nie ma "zwyżkowej tendencji negatywnej",jak to kiedyś okreslił mi pewien lekarz ,to zaczekałbym na tych lekach do wizyty.
Gdyby się ilość krwi i wypróżnień znacząco zmieniła,wtedy byłby sens może i podnieść dawke,ale tylko wtedy.
Będziesz u lekarza,to nie zapomnij go spytać jak w takim przypadku powinnaś postępować,to wiele ułatwi na przyszłość.

Re: Encorton

: 27 lis 2012, 11:05
autor: leila
biore dawke 35 mg rano cała.czy moge tak brac czy jednak powinnam rozdzielac tez na południe?jesli tak to jak?

Re: Encorton

: 27 lis 2012, 12:14
autor: Natalka
możesz tak brać.

Re: Encorton

: 03 mar 2013, 13:35
autor: Alis
Mam starszne bóle brzucha po tygodniu z encortonem, czy to normalne ? Czy to może tak robic na początku stosowania, jest szansa że minie? Bez paracetamolu i tramalu nie jestem w stanie przetrwać. Z góry dzieki za odzew.

Re: Encorton

: 03 mar 2013, 13:53
autor: Alis
_Ray_ pisze:też tak miałam na początku ze sterydami i minęło.
Czyli, że te wzmożone bóle się uspokoiły? Czy mineło jak zaczeli zmniejszać dawke?

Re: Encorton

: 03 mar 2013, 13:56
autor: Natuśka
Alis pisze:Mam starszne bóle brzucha po tygodniu z encortonem, czy to normalne ?
Kiedyś opiekowałam się dziewczynką, która rozpoczynała sterydoterapię własnie Encortonem i również miała silne bóle brzucha. Po kolejnych dawkach się uspokoiło.

Re: Encorton

: 03 mar 2013, 14:05
autor: Alis
aha, to mnie boli nie tylko na górze brzuch bo i na dole jelito, to wiem na sto procent, szczegolnie jak gazy idą i śluz.

Re: Encorton

: 20 lis 2013, 22:05
autor: Mariusz82
Cześć. Lekarz przepisał mi tabletki encorton 20 mg i przy stosowaniu jest napisane S: 1 - 1 - 0. Miałem kolonoskopię, więc po przeczyszczeniu i badaniu byłem wykończony i nie dosłyszałem co mówił. Nie wiem jak rozszyfrować ten skrót, wydaje mi się, że chodzi o jedną tabletkę rano i jedną po południu a na noc już nie brać, ale chcę mieć pewność. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Re: Encorton

: 20 lis 2013, 22:52
autor: Mariusz82
Nic to, nie mam pewności, będę u swojego lekarza we wtorek, do tego czasu bezpieczniej będzie brać jedną dziennie. Następnym razem będę słuchał uważniej. ;)

Re: Encorton

: 20 lis 2013, 23:07
autor: Mariusz82
Ok znalazłem w internecie info o stosowaniu i 1-1-0 oznacza 2 tabletki na dobę, choć nadal nie wiem czy to oznacza rano-w środku dnia-x czy jedna rano a druga wieczorem. Nie mam numeru kontaktowego lekarza a na oddział gastroenterologii szpitala znalazłem tylko telefon do sekretariatu. Może jednak lepiej będzie jeśli zaczekam na konsultację z lekarzem we wtorek i po wizycie zacznę kurację.