Strona 1 z 60

Encorton

: 02 cze 2005, 14:54
autor: Wojtas
Hej, w?asnie zaczynam bra? Encorton, s?ysza?em ?e leki sterydowe daj? du?o skutków ubocznych i wogule s? "fee". Mo?e kto? co? wie wi?cej na ten temat.dzieki. Pozdrawiam.

Re: Encorton

: 02 cze 2005, 18:44
autor: Gość
Na temat sterydów ju? tyle napisano na Forum, ?e chyba nikomu nie chce si? odpowida?. To ?wi?stwo, ale czasem nie ma inego wy?cia.
Po?a? po forum i poczytaj.
Czytelnik

Re: Encorton

: 02 cze 2005, 19:32
autor: Adam
Ja biore i zyje...

BTW: Ile masz lat?

Re: Encorton

: 03 cze 2005, 08:35
autor: inkaska
ledwo odstawilam encorton tj w niedziele a juz musze wrocic, bo jelito sie niepokoi, wlasnie wczoraj udalo mi sie dostac do lekarza....

Re: Encorton

: 03 cze 2005, 09:00
autor: Lawenda
eeech czasem sie zda?a, ?e s? pacjenci sterydozale?ni...

Re: Encorton

: 03 cze 2005, 09:11
autor: inkaska
co zrobic..trzeba przywyknac :evil:

Re: Encorton

: 03 cze 2005, 09:12
autor: inkaska
brzuch mi tak wywalil, ze musze porozpinac spodnie i czuje jak jelita jest wzdete i pobolewa, wystarczyly 3 dni i nawrot..ech...

Re: Encorton

: 03 cze 2005, 10:53
autor: Wojtas
Do Adam: mam 25 lat, wczesniej bralem Colitan i Salofalk, teraz tez ciagle biore salofalk

Re: Encorton

: 03 cze 2005, 13:05
autor: inkaska
na mnie salofalk, sulfasalazyna dzia?a marnie

Re: Encorton

: 06 cze 2005, 18:05
autor: Wojtas
Hej znowu, bior? ten Encortan i musze si? was spyta?: czy kto? z was by? po sterydach strasznie senny, czy tylko ja tak mam, bo strasznie chce mi si? spa? o ka?dej porze dnia, nigdy wcze?niej tak nie mia?em, a teraz mog? spa? i spa?... Ma to zwi?zek lekiem czy nie ?

Re: Encorton

: 06 cze 2005, 18:10
autor: Wojtas
Lawenda pisze:eeech czasem sie zda?a, ?e s? pacjenci sterydozale?ni...
Co to oznacza by? sterydozale?nym, czy chodzi o podatno?? na uzale?nia od sterydów, czy ?e sterydy s? jedym skutecznym lekarstwem?

Re: Encorton

: 06 cze 2005, 19:05
autor: Klaudia
Dok?adnie tak....:( Ja jestem sterydozale?na...Próbuje juz drugi raz zej?? z Encortolonu(za pierwszym razem jak by?am na 10mg i zosta?o odstawione 5mg to pojawil sie nawrót) teraz jestem na 5mg rano i 2,5 wieczorem i (odpuka?) jest dobrze mam nadziej? ze tak sie urzyma...:) Teraz wogóle nie wida? po mnie ze jestem chora :) Chodze raz do taolety albo wcale i jem prawie wszystko :)

Re: Encorton

: 07 cze 2005, 14:37
autor: Lawenda
Brawo Klaudia :) tak trzymaj!

Re: Encorton

: 14 cze 2005, 11:00
autor: Ania_Radom
u mnie te? senno?? ust?pi?a wraz z popraw?, wcze?niej spa?am pare godzin dziennie sterydy powodowa?y du?y apetyt w klinice jak by?am na ?ywieniu pozajelitowym to po 3 tygodniach zacze?am podjada? sama, dopiero po paru dniach powiedzia?am o tym lekarzowi, a od tego jedzenia zacze?o mi si? poprawia? i odstawili ?ywienie

Re: Encorton

: 14 cze 2005, 13:59
autor: Wojtas
Faktycznie jest lepiej, senno?? i zm?czenie ust?pi?y i objawy choroby te? troche zel?a?y, organizm musial sie przyzwyczai?, wiec wcinam te sterydy i zobaczymy co bedzie dalej :)