Strona 5 z 46

Re: METYPRED

: 06 cze 2007, 20:59
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: METYPRED

: 06 cze 2007, 21:02
autor: klaudi
[Jestem w szoku, tym co Ci lekarz powiedział.[/quote]

Ja byłam w jeszcze większym.Nawet mu powiedziałam o stopniowym odstawianiu ale on że to nie zaszkodzi.I raczej nic mi nie było.

Re: METYPRED

: 06 cze 2007, 21:06
autor: ranka
wiesz nie kazdemu cos bedzie,tak jest zawsze.powiklania po operacjach tez nie beda u kazdego.ale po naglym odstawieniu sterydow dochodzi do depresji kory nadnerczy,bo kora w procesie ciaglego przyjmowania leku przyzwyczaja sie do niego i nie produkuje juz swoich sterydow.
no ale ja nie bede tego tlumaczyc,to juz bylo,dla mnie takie powiedzenie lekarza automatycznie dyskwalifikuje go,przynajmniej w moich oczach.Wystarczyloby przeczytac ulotke.

Re: METYPRED

: 06 cze 2007, 21:19
autor: Monika_R
To że ze sterydów trzeba schodzic powoli to ja wiem. Brałam już dużo wziewnych glikortykosteroidów i po woli powoli coraz mniejszą dawkę, przez b. długi okres czasu i występowało u mnie kilka skutków ubocznych, ale to przy astmie to inna bajka ;] A co do Medyprenu to ja mam to przez 8 dni 4 dni 2x1 po 4mg no i 4 dni 1x1 Wydaje mi sie ze przez tak krótki okres czasu to raczej nic sie dziac nie powinno. :) Pozdro

A co do tej wypowiedzi lekarza ze można od tak sobie przerwać branie takiego leku-to chyba tylko o nim źle świadczy..moze był za młody :wink:

Re: METYPRED

: 06 cze 2007, 21:34
autor: ranka
raczej za stary,mlodzi maja swieza wiedze po studiach :wink:

Re: METYPRED

: 06 cze 2007, 21:48
autor: Monika_R
Heh , no chyba tak. Powiedzmy że jest średniakiem, ma troche doświadczenia i troche mu zostało wiedzy ze studniów :mrgreen:

Re: METYPRED

: 06 cze 2007, 22:32
autor: Monika_R
Sorry, zdarza sie. Chyba za dużo leków mam na głowie i juz mi sie wszystko miesza:/

Re: METYPRED

: 07 cze 2007, 23:06
autor: Monika_R
Heh no tak ,dzięks za pocieszenie :oops:

Re: METYPRED

: 15 lip 2007, 18:16
autor: jonsi
Witam!
chciałbym spytać jak branie metypredu ma się do palenia papierosów i picia alkoholu? czy toksyny wchodzą w jakies interakcje z tym lekiem i czy powodują jakieś skutki(poza oczywistymi wynikającymi z palenia/picia).
pozdrawiam serdecznie i z góry dzięki za jakiekolwiek informacje.

Re: METYPRED

: 15 lip 2007, 21:05
autor: goniusia
Poczytaj w dziale alkohol a CU tam masz wszystko napisane.Każdy z nas inaczej reaguje.W sumie nie powino się pić alkoholu podczas brania leków ale wiadomo jak jest. :lol:

Re: METYPRED

: 20 lip 2007, 09:02
autor: krolik224
Błagam was napiszcie mi czy po 'puchnięciu" na twrzy po metypredzie jak się go odstawi to wraca się do normy czy okragłą piłeczką ping-pongową się zostaje :smutny: :cry:

Re: METYPRED

: 20 lip 2007, 09:59
autor: Mol
krolik224 pisze:Błagam was napiszcie mi czy po 'puchnięciu" na twrzy po metypredzie jak się go odstawi to wraca się do normy czy okragłą piłeczką ping-pongową się zostaje :smutny: :cry:
Jest taka funkcja o nazwie szukaj. :roll:

Opuchlizna, niestety, zostaje. :smutny:

Re: METYPRED

: 20 lip 2007, 10:08
autor: krolik224
Dzięki za odpowiedź - korzystałam z funkcji szukaj ale niestety nie znalazłam odpowiedzi "tak" albo" nie" :grin:

Re: METYPRED

: 01 gru 2007, 16:46
autor: wary
Witam wszystkich bardzo serdecznie...
Wszedłem na to forum ponieważ też jestem osobą która przyjmuje - niestety - metypred...
Dostałem go do zwalczenia nasilonej astmy po zapaleniu oskrzeli... i powiem Wam, że pomógł jakby chciał a nie mógl... Zacząłem tylko żreć jak opętany... po 3 obiady dziennie... itd i najlepsze jest to, ze wogóle nie tyje... Chodzi mi głównie o to, ze z początku jak go brałem wydawał sie byc niezadowalający... Po ponad tygodniu brania - a przepisano mi go na 15 dni ze zmniejszaniem dawki co 5 dni - stwierdziłem ze nie bardzo (metrypred) daje sobie rade... Faktycznie, nie da sie ukryć, ze "coś" tam pomógł... ale dla mnie to było za mało... Byłem bardzo zdesperowany ponieważ przed przepisaniem tego sterydu brałem przez prawie miesiąc różnego rodzaju antybiotyki... i mówiąc brzydko była wielka d... Po tygodniu zażywania methyloprednizolonu stwierdziłem ze to nie ma sensu i poszedłem do jaskinii solno jodowej pooddychać troche morskim powietrzem-mikroklimatem... I powiem tak: po jednym 45-minutowym seansie w tej jaskinii czułem sie lepiej niz po całym miesiącu brania tychwszsytkich okrutnych chemików... JAK KTOś MA PROBLEMY Z UKłADEM ODDECHOWYM: ASTMA,ZAPALENIA RóZNEGO RODZAJU, INFEKCJE GARDłA, NIEżYTY NOSA I INNE ZWIąZANE Z GóRNYMI DROGAMI ODDECHOWYMI CHOROBY NIECH IDZIE DO JASKINII... NA PRAWDE LUDZIE... TO DZIAłA... A SAM NIE WIERZYłEM...:)
tERAZ CZUJE SIE LEPIEJ I MAM ZAMIAR DZIś BACHNąć SOBIE PIERWSZ PIWKO OD MIESIąCA... bIORE JESZCZE 8MG DZIENNIE STERYDU ALE JUZ NIE WY3MAM:):):)
-edit-
ocenzurowałem słowo uznawane powszechnie za wulgarne

Re: METYPRED

: 01 gru 2007, 16:49
autor: kasinp
piwko lepiej sobie odpusc!