Samopoczucie po odstawieniu sterydów

Wraz z sulfasalazyną i preparatami 5-ASA, kortykosteroidy są najczęściej stosowane jako leki podstawowe zarówno w Wzjg jak i ChL-C. Główne działanie lecznicze glikokortykosteroidów polega na wykorzystaniu ich właściwości przeciwzapalnych.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
obyty.z.cu
Doradca CU
Posty: 7788
Rejestracja: 28 lis 2008, 13:48
Choroba: CU
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: wielkopolska- Leszno

Re: Samopoczucie po odstawieniu sterydów

Post autor: obyty.z.cu » 18 sie 2011, 16:32

Ala57 pisze:Mam cichutką nadzieję ,ze tym razem uda się odstawić steryd bo wszystko dzieje się w inny sposób.
tego tobie życzę...
Z moich doświadczeń - stosuje ciągle czopki Salofalk 500,szczególnie u mnie były pomocne przy zejściu z metypredu.
Teraz włączyłem już je na stałe... i jakos tak...lepiej z nimi.
/Często naprzemiennie z zawiesiną Salofalku./
„Przytulanie jest zdrowe. Wspomaga system immunologiczny, utrzymuje człowieka w dobrym zdrowiu, leczy depresje, redukuje stres, przywołuje sen, odmładza, orzeźwia, nie ma przykrych skutków ubocznych, jest więc po prostu cudownym lekiem ..."Każda droga zaczyna się od pierwszego kroku" . https://senmaluszka.pl

Awatar użytkownika
Ala57
Aktywny ✽✽✽
Posty: 873
Rejestracja: 05 lis 2010, 20:19
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Koszalin

Re: Samopoczucie po odstawieniu sterydów

Post autor: Ala57 » 22 sie 2011, 20:32

Nadal czuję się kiepsko,ze dwa dni były lepsze a dzisiaj bardzo szybko się meczę i to z bólem w mostku no i reszta normalka opuchniete dłonie, nogi i ból całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem stawów :smutny: Na szczęście biegunki i krew mnie omijają.

[ Dodano: 24-08-2011 ]
Chyba nie dam rady tego przetrzymać,plakałam dziś z bólu.Nie wiem jak wygladają moje kostki u nog,bola mnie stopy przy każdym zetknięciem z podłożem nawet teraz gdy piszę bolą mnie palce i nadgarstki.Nie mogę jeszcze odpoczywać bo to końcówka sezonu i mąż sam nie da rady. :cry:

[ Dodano: 31-08-2011 ]
Nie jest tak dobrze jakbym sobie tego życzyła.Jedyne pocieszenie,że nie mam dolegliwości ze strony jelit,ale dolegliwości w postaci bólu stawów były tak dotkliwe,ze poszlam do rodzinnego i ten dał mi Diclac75duo.Ból ustąpił ale puchnę okropnie.Nogi z kolanami włącznie i dłonie z nadgarstkami jakby ktoś rękawiczki gumowe nadmuchał.Dostałam skierowanie na badania między innymi na poziom mocznika i kreatyniny a w piatek wizyta u gastro.

Awatar użytkownika
Ala57
Aktywny ✽✽✽
Posty: 873
Rejestracja: 05 lis 2010, 20:19
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Koszalin

Re: Samopoczucie po odstawieniu sterydów

Post autor: Ala57 » 01 wrz 2011, 08:18

Trochę dziwilam się ,ze nikt nie reaguje na to co piszę ale w końcu dotarłam do źródła i tym sposobem może ktoś zauważy i coś poradzi,podpowie :roll:

[ Dodano: 08-09-2011 ]
pokazała się krew,nawet obyło się bez bólu i biegunek.Więc to pewnie tyle w temacie samopoczucia po odstawieniu.Jutro zdwonię do gastro.

Zablokowany

Wróć do „Ogólnie o Kortykosteroidach”