Strona 15 z 21

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 27 cze 2013, 19:02
autor: jamajka79
Poczekam jeszcze, a jak nie przejdzie to kierunek lekarz. To była moja pierwsza kuracja sterydami i oby ostatnia, przybyło mi 10 kg i od odstawienia nie ubyło ani grama :( Jestem zmęczona tym ciągłym bólem. Na dodatek teraz zaczęła mi się na buzi łuszczyć skóra. Wypadają włosy. Zaczynam łapać doła :(

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 27 cze 2013, 21:12
autor: Alis
jamajka79, doskonale cie rozumiem, ja co prawda cały czas na encortonie, ale tez przytylam, mam tradzik, slaba jestem i spac mi sie chce, no i wloski wypadaja, ale robie maseczki i masci stosuje i pomaga, zobaczysz to minie z czasem, wszystko wroci do normy

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 27 cze 2013, 21:18
autor: Brawurka
[cytat usunięty na prośbę użytkownika]
Niestety. Ja skorzystałam z konsultacji z psychiatrą i dziś dużo lepiej się czuję psychicznie na sterydach niż przy poprzednich zaostrzeniach.

Też mam skutki uboczne, ale tym razem nie bolą mnie stawy, a męczy bezsenność, osłabiony wzrok, ogromne drżenie ciała i opuchlizna :mad:

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 27 cze 2013, 21:53
autor: Brawurka
Brawurka, z drżeniem idx do neurologa, ja dostałam na to Akineton i już nie trzęsą mi się tak ręce.
Nie wiedziałam, że można się tego pozbyć ;)

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 27 cze 2013, 22:43
autor: Dżordż
Wódka dobra może być na drżenie rąk;)

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 28 cze 2013, 13:14
autor: panbubka
Misia, myslisz że jest to możliwe żeby po krótkim (ok. 2 tygodnie) czasie łykania sterydów człwiek mógł być wkurzony i rozdrażniony? Telepie mnie ale może to taka moja natura? :oops:

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 28 cze 2013, 13:41
autor: kalka_96
panbubka, pewnie, u mnie takie wahania nastrojów na sterydach to normalka :smutny:

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 28 cze 2013, 14:00
autor: Baby
panbubka, ja też tak miałam niestety.

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 28 cze 2013, 15:27
autor: jamajka79
Mi najbardziej dokuczało pocenie się od głowy i właśnie telepanie się :) Serce mi waliło jak głupie. W trakcie brania źle, po zakończeniu źle, taki urok sterydów.

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 28 cze 2013, 18:55
autor: Alis
O tak potwierdzam, pocenie się, cała głowa mokra i drżenie, ale już przywykłam do tego drżenia.

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 28 cze 2013, 19:45
autor: jamajka79
Na szczęście pocenie ustąpiło, moja teściowa twierdziła, że to na pewno menopauza mnie tak szybko dopadła haha.

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 01 lip 2013, 07:08
autor: panbubka
Dzięki dziewczyny za dobre słowo :roll:

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 05 lip 2013, 06:21
autor: ANISIA
Witam wszystkich towarzyszy niedoli, jaką jest niewątpliwie posiadanie chorób jelit. Choruję od kilku lat. Jak dotąd leczyłam się sulfasalazyną. Od pół roku zaczęły się kłopoty z żołądkiem, ciągłe mdłości, bóle, czasem poważne i baaardzo złe samopoczucie. Uczepiły się jakieś infekcje, jedna po drugiej. W końcu lekarz wypisał antybiotyk. Nic się nie zmieniło, więc salfasalazynę zmieniono na assamax i zrobiło się lepiej. Ale za to zaczęło się zapalenie stawów, 3 stawy jednej stopy, potem ścięgna stawu skokowego drugiej stopy. Wogóle stawy mnie bolą. Dodatkowo biorę więc Movalis. Od kilku tygodni mam stan podgorączkowy. Obecnie czuję się całkiem dobrze. Odzyskałam trochę sił. Serce nie kołacze już tak mocno i apetyt wrócił. Za 4 dni mam kolonoskopię. A potem lekarz chce bym brała sterydy.
Czytam tak te Wasze wypowiedzi i zastanawiam się, czy je wziąć. Te wszystkie objawy uboczne mam juz teraz. Łącznie z depresją. Jestem przerażona. Chyba sobie z tym nie poradzę i mam już dość leczenia. Może niech się dzieje co chce. Nie radzę sobie ze sobą, a tu jeszcze sterydy ? Mąż już dawno mnie olał, córka dorosła wyprowadziła się z domu, zostały mi tylko koty. Proszę o dobre słowo.

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 05 lip 2013, 11:28
autor: Alis
ANISIA pisze:A potem lekarz chce bym brała sterydy.
A na co te sterydy, skoro napisałaś, ze czujesz się całkiem dobrze, na stawy tak?
ANISIA pisze:Czytam tak te Wasze wypowiedzi i zastanawiam się, czy je wziąć.
Najgorsze jest jak się człowiek zastanawia, myśli. Lekarze wiedzą co robią jeżeli jest konieczne podanie sterydów to nie ma co myslęć i się zastanawiąć. A skutki uboczne no są :( twarz jak u chomika, tycie ale pamiętaj, że każdy organizm jest inny i i naczej reaguje.

Re: Efekty uboczne przy zażywaniu sterydów

: 05 lip 2013, 11:57
autor: ANISIA
Od marca nie wychodziłam z domu. Bardzo źle się czułam, ale to było połączenie wszystkich moich chorób w tym oczywiście biegunka. teraz biegunka jest mniejsza niż przez ostatnie lata. Wogóle poczułam tę chęć życia, to miłe uczucie, kiedy robi się plany. Zaplanowałam wakacje i tak się na nie cieszyłam i miałam nadzieję na poprawę stosunków rodzinnych, a tu STERYDY. Czyli mam zamknąć się w domu na kolejne długie miesiące ? I znowu będę sama, tak sama do bólu,który jest gorszy od wszystkich dolegliwości jelit. A sterydy, bo schudłam 8 kg., stawy, stan podgorączkowy.