Strona 1 z 1

Asamax zmiana i skutki uboczne

: 20 lip 2006, 23:48
autor: tomaszo21
Witam.
Choruje na CU w pierwszej wersji przepisano mi salofalk 500 w tabletkach i zazywalem go 3x3 i czulem sie swietnie, tak jakby nic mi nie dolegalo. Jakiś tydzien temu przerzucilem sie na asamax 500 w czopkach i od tego czasu mam ciagle rozwolnienie. Co sadzicie, czy przerzucic sie na salofalk czy tez jeszcze poczekac a biegunka minie po czasie biorac asamax? Bardzo prosze o pomoc i serdecznie dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam


zmiana tematu zg.z reg
Anette

Re: Pytanie dotyczace lekow

: 21 lip 2006, 00:16
autor: Shima
Zaraz zaraz....sam przerzuciles sie z tabletek na czopki :?: czy takie bylo zalecenie lekarza :?:
Bo przeciez czopki dzialaja tylko na odbytnice i koncowy odcinek jelita grubego a tabletki ..no wiesz...maja wiekszy wachlarz działania. :!:
Jeśli to decyzja lekarza to czekaj i skonsultuj sie z nim...jesli sam tak"zarządziłeś"to wracaj do tabletek(a nie moze byc Asamax500 w tabl?)

Re: Pytanie dotyczace lekow

: 21 lip 2006, 02:15
autor: tomaszo21
Nie, nie to lekarz tak zarzadzil, nic sam nie zmienialem. Chodzi mi o to czy ta biegunka musi byc i czy nie lepszy byl jednak salofalk

Re: Pytanie dotyczace lekow

: 21 lip 2006, 11:03
autor: Magic
osobiście przy moim zajetym ostatnim odcinku , nie miałem takich problemów przy przechodzeniu na czopki - tylko że biorę salofalk w czopkach. może owinieneś sie spytac lekarza czym się kierował przy wyborze czopków akurat tego producenta ;-) ze swojej strony widzę, że Yamanouchi Europe w natarciu.

Re: Pytanie dotyczace lekow

: 21 lip 2006, 23:17
autor: Shima
A moze lekarz kierował sie ceną i zasobnością portfela pacjenta :?: i to by mu sie akurat chwaliło...szkoda tylko by bylo gdyby nie odpowiadaly i trzeba by bylo przejsc na droższe.

Tomaszo21..chyba jednak powinieneś szybciutko odwiedzic tego lekarza i powiedzieć mu o tej biegunce...NIE POWINNO TAK BYĆ...a skoro jest to chyba cos nie tak.

Re: Pytanie dotyczace lekow

: 27 lip 2006, 11:42
autor: Berta
hej
Ja na poczatku bralam asamax. potem lekarz zmienil mi na sulfosalazyne. Miedzy czasie mialam salofalk wlewki po ktorych bardzo zle sie czulam mialam straszne bole brzuszka no i biegunke. teraz jestem na sterydach. czuje sie bardzo dobrze i tak trzymac . pozdrawiam wszystkich