Strona 1 z 1

leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 04 gru 2012, 10:18
autor: Tomek0700
Czy ktos odkladal leki psychotropowe???????
Bralem przez jakies dwa miesiace "Parogen", niestety zaczely mi sie konczyc tabletki, zaczalem odkladac: przez 3 dni bralem pol tabletki.... i niestety mam teraz zespol odlozenia, glowa mnie boli od 3 dni, i niestety brzuch - od razu po odlozeniu stolce 10x dziennie!!!
Wiem, ze za krotko odkladalem, mam wrocic do tabletek i odkladac dluzej, czy nic nie robic i wytrzymac?????

SECOND: Na parogenie chodzielm do toalety 1-2x dziennie, co jakis czas mnie czyscilo, po odlozeniu od razu 10x stolec, to swiadczy, ze jakas nerwica jest???

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 04 gru 2012, 10:29
autor: Raysha
Co prawda nie odkładałam leków psychotropowych, ale czytałam o tym.
Tak, to może być zespół odstawienia.
Jestem na xanaxie i widzę poprawę jeśli chodzi o bóle brzucha, więc powrót bóli jak i biegunka, może świadczyć o nerwowości Twojego organizmu. Niestety od psychotropów łatwo się uzależnić i widac, ze organizmowi brakuje tych tabletek.

Pytanie, czy odkładasz sam, czy lekarz tak zalecił? Z tego co wiem to się schodzi z dawek, a nie od razu odkłada.

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 04 gru 2012, 10:32
autor: panbubka
Ja miałm duży problem z ostawieniem psychotropów. Niestety nie mogę sobie przypomnieć co to było - jakby co to dorzucę nazwę. Łykałam mniejsze dawki ale objawy były podobne do Twoich. Zawzięłam się bo tak chciałam i już. Nawet musiałam zwalniać się z pracy bo nie mogłm wytrzymać tak mi było niedobrze i głowa mnie bolała. W koncu minęło :roll:

Już wiem! Venlectine.

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 04 gru 2012, 10:37
autor: Raysha
Przerażacie mnie trochę jak ja będę chciała kiedyś odstawić swój xanax. Przeraża mnie, że mogę mieć takie objawy.

Notabene trochę nie na temat: Orientujecie się, czy lekarz rodzinny może mi wypisać xanax jak mi się skończy?

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 04 gru 2012, 10:37
autor: marcin87
Brałem kiedyś sertagen. Po odstawieniu (stopniowym) miałem zawroty głowy. Przeszło po tygodniu, może dwóch.
Takie leki jak xanax bardzo uzależniają. Lekarz kiedyś mi przepisał xanax, ale powiedział żeby brać go tylko w ostateczności. Wziąłem chyba ze 2, albo 3 tabletki... Prawie całe 2 opakowania w końcu wyrzuciłem.

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 04 gru 2012, 10:40
autor: Raysha
marcin87, ja biorę codziennie pół tabletki, czasem całą, bo mam lęki i nie mogę w nocy spać. Co potem odbija się na szkole jak nie śpię. A tak to przynajmniej mam normalną noc, minęły mi bóle brzucha. Fakt, że czasem się czuję lekko przytumaniona, ale nie zawsze.

No ale to nie temat o tym kto co bierze a o odstawianiu.
Więc kończę Off Topic.

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 04 gru 2012, 10:43
autor: marcin87
Mikra pisze:
Notabene trochę nie na temat: Orientujecie się, czy lekarz rodzinny może mi wypisać xanax jak mi się skończy?
Chyba może. Mojej babci lekarz rodzinny przepisuje afobam, a to jest ta sama substancja czynna. Chociaż może wymagać kartki od psychiatry, że to powinnaś brać.

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 04 gru 2012, 11:19
autor: panbubka
marcin87 pisze:Lekarz kiedyś mi przepisał xanax, ale powiedział żeby brać go tylko w ostateczności
Od razu mówię, że ja się nie znam. Aleeee, kiedy powiedziałam psychiatrze, że tak robiłam z Lexotanem, od razu mnie wyprostował, że tego typu leki bierze się przez dłuższy okres czasu, minimum 2 tygodnie, żeby to miało jakiś sens.

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

: 05 gru 2012, 00:49
autor: Tomek0700
ja czuje sie jakbym zjaral z 4g przynajmniej plus jakies zawroty glowy mdlosci itp itd..
i zaczalem gadac, ze mnie talibowie gonia i jestem w afganistanie kolegom O.O
Wzialem z powrotem pol tabletki, glowa mnei troche przestala bolec, bede schodzil powoli, najwyrazniej 3 dni schodzenie po 2 miesiecznej kuracji... to za malo....
Kiedys po asertinie tez juz mialem takie jazdy ale delikatne.
Po citalu brak skutkow odlozenia a po parogenie... jazda jazda!!