Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

O tych, co ją mają i o tym jak ją pielęgnować – rady, pytania i odpowiedzi

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
mustafa
Początkujący ✽✽
Posty: 316
Rejestracja: 07 lip 2007, 20:03
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: mustafa » 21 cze 2008, 17:34

Mania pisze:conajmnie 3 miesiące
i tym właśnie mnie zabiłaś .. aż się boje tej operacji..
Instruktor Kulturystyki i Fitness

wilczacy
Debiutant ✽
Posty: 45
Rejestracja: 17 maja 2007, 10:07
Choroba: CU
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: wilczacy » 21 cze 2008, 20:40

...Dziekuje bardzo Mania:)
z tym dzwiganiem da sie wytrzymac heh..oby tyłek nie piekł i wszystko było ok:) a później szybki powrót do siebie i na plażę :))))

Aniołek
Debiutant ✽
Posty: 30
Rejestracja: 30 lis 2006, 02:50
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Pszczyna

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: Aniołek » 21 cze 2008, 23:47

Miałam mieć tą operację ale dupa, narazie nici;/ wlewki, nasiadówki i wieczne czekanie:]

Jak ktoś z was leży teraz w Katowicach na Medyków to może napisać do mnie na gg 2950714 i umówić się na herbatkę;P!!!

wilczacy
Debiutant ✽
Posty: 45
Rejestracja: 17 maja 2007, 10:07
Choroba: CU
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: wilczacy » 22 cze 2008, 12:57

..hmm a tak wogole to jak jest z tum " popuszczaniem" trzeba nosić jakies papmpersy na początku? :smutny: Ćwiczyłas MAnia zwieracze?:)

jeanne_n
Debiutant ✽
Posty: 1
Rejestracja: 11 maja 2008, 21:55
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: jeanne_n » 22 cze 2008, 16:25

ja co prawda nie Mania, ale miałam zamknięcie równo trzy tygodnie temu, więc mogę coś na ten temat powiedzieć - ze zwieraczami to jest chyba kwestia indywidualna (jak wszystko inne zresztą) - jakieś dwa miesiące przed operacją robiono mi badanie na owe zwieracze właśnie i lekarz poradził mi żebym sobie ćwiczyła regularnie mięśnie, chociaż wyniki badania miałam dobre. Tak więc już po operacji problemów z trzymaniem nie miałam, ale powiem, że mimo to nadal wolę się zanadto nie oddalać od toalety - tak na wszelki wypadek, bo kilka razy zdarzyło mi się lecieć przez całe mieszkanie z lekkim obłędem w oczach ;)

Mania
Początkujący ✽✽
Posty: 133
Rejestracja: 13 sie 2007, 21:44
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Miklesz
Kontakt:

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: Mania » 24 cze 2008, 21:22

wilczacy pisze:..hmm a tak wogole to jak jest z tum " popuszczaniem" trzeba nosić jakies papmpersy na początku? Ćwiczyłas MAnia zwieracze?:)
ja nie ćwiczyłam jakoś trzymam a co do pampersiaków to podobno to jest normalne że się może nic nieczuć do 3-4 dób po operacji, ale ja jakoś już czułam po 1 dobie także nie było tak źle z tym czymaniem ale podkład miałam w razie siiiii gdyby się jednak coś by miało polecieć. Ale jak ze wszystkim jest to indywiduala sprawa ja to wogóle to myslałam że będę to dużo gorzej przechodzić ale jakoś idzie, teraz to byle do przodu :razz:

Trzymajcie się cieplutko pozdrawiam jak co to pytać :wink:
Szczęście to jedna rzecz jaka się mnoży gdy się ją dzieli

wilczacy
Debiutant ✽
Posty: 45
Rejestracja: 17 maja 2007, 10:07
Choroba: CU
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: wilczacy » 25 cze 2008, 00:17

..heh czym bliżej tym bardziej się boję :) i jeszcze mam nadzieje, ze nie schudne po operacji bo ciezko mi bylo jakos przytyc a i tak jeszcze nie waze tyle ile wazylem normalnie:( A dieta bedzie juz zaostrzona, na dworze parnik i uciulany fat sie pali;).
Pozdro.

Misia

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: Misia » 25 cze 2008, 10:54

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

wilczacy
Debiutant ✽
Posty: 45
Rejestracja: 17 maja 2007, 10:07
Choroba: CU
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: wilczacy » 26 cze 2008, 12:30

Dzieki!
Ogolnie to wyniki mam dobre nawet bardzo, bo robie sobie morfologie itp co jakis czas i wszystko doszlo do normy..teraz ciezko mi sie tyje..ale to pewnie dlatego ze nie jem za dzuo bo jest cieplo i sie tak nie chce jak w zimie, jest lato i czesto sie jest na dworze w plenerze i nie ma czasu kiedy jesc hehe:)
Operowany bylem w Poznaniu na Szwajcarskiej w Katedrze i Klinice Chirurgii Ogólnej i Endokrynologicznej. Tam usunieto mi j.g. i zrobiono poucha, teraz bede mial zamkniecie:)
Jestem pod opieka prof. Krokowicza, wiec chyba jestem w dobrych rekach ;)
pozdrawiam!

Misia

Re: Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem?

Post autor: Misia » 26 cze 2008, 14:45

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Zablokowany

Wróć do „Stomia i J-pouch”