Strona 1 z 1

Sterydy a zaburzenia cyklu

: 03 cze 2015, 21:35
autor: alate
Dziewczyny,
czy u którejś z Was Metypred spowodował brak okresu ?
Biorę go 3-ci tydzień, obecnie 32 mg. Ostatni okres miałam 8... kwietnia, pod koniec kwietnia, po 9 m-cach stałego przyjmowania, odstawiłam zaś Entocort.
To tak jakby cykl się zaburzył z braku Entocortu, czy po Metypredzie ...??? :maruda: Nic już nie wiem...Ginka zapisała mi Nyonette 2xdz., na "wywołanie". Wybrałam, w sobotę skończyłam, oprócz wysypu pryszczy większych niż u syna nastolatka, żadnego efektu...
Za to w głowie kiepsko...Problemy ze snem, totalne rozchwianie emocjonalne, jakieś lęki irracjonalne, płacze...A okresu ani widu..
Przekwit, czy coś ?

Re: Sterydy a zaburzenia cyklu

: 03 cze 2015, 21:44
autor: kalka_96
Na sterydach miesiączki to totalny kosmos. Jak były to obfite i bolące a jak nie było to nie było nawet i z pół roku.
a te wszystkie objawy
alate pisze:Problemy ze snem, totalne rozchwianie emocjonalne, jakieś lęki irracjonalne, płacze...
to typowa ''mieszanka'' po metypredzie.
trzeba przeczekać... aż do zejścia ze sterydu

Re: Sterydy a zaburzenia cyklu

: 03 cze 2015, 21:50
autor: alate
Kalcia,
ja mam Metypred jeszcze 8 tygodni brać.Przecież ja do tego czasu zeświruję, albo zrobię krzywdę komuś :mrgreen:
najgorsze jest to niewyspanie, od weekendu śpię po 3-4 godziny, masakra :smutny:

Re: Sterydy a zaburzenia cyklu

: 03 cze 2015, 22:14
autor: kalka_96
alate, takie życie na sterydach niestety :oops: