xifaxan a miesiaczka

metody zapobiegania ciąży a nieswoiste zapalenia jelit

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
monis
Debiutant ✽
Posty: 18
Rejestracja: 19 kwie 2011, 00:31
Choroba: nie ustalono
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Wałcz

xifaxan a miesiaczka

Post autor: monis » 09 maja 2011, 23:40

witam mam pytanie czy ktoras z kobietek tutaj moze brala xifaxan stosujac jednoczesnie tabletki antykoncepcyjne? cilest biore juz pare lat i nigdy nawet przy innych antybiotykach nie mialam zadnych plamien a po paru dniach xifaxanu dostalam dosc obfity okres ktory trwal jescze jakis tydzien po skonczeniu leku stopniowo sie zmniejszajac do plamien. minelo juz dwa tyg a dzisiaj znow przy luznym zalatwianiu rano zaczelam plamic. nie wiem czy to ciagle od tego leku czy moze przy chorych jelitach te moje cilest sie zle wchlaniaja i nie dzialaja jak trzeba? jak to jest w ogole z ta antykoncepcja i chorymi jelitami? jeszcze nie mam diagnozy i nie biore zadnych lekow poza tym xifaxanem 2 tyg temu i obecnie nospa forte w razie bolu wiec juz sama nie wiem co sie dzieje

Awatar użytkownika
Cinimini
Znawca ❃❃
Posty: 2455
Rejestracja: 27 maja 2006, 10:25
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: xifaxan a miesiaczka

Post autor: Cinimini » 09 maja 2011, 23:46

JA choruje od 7 lat, a tabletki anty brałam przez 5 lat i nie zauważyłam najmniejszych 'odchyleń' od normy. W październiku brałam równocześnie z tabletkami xifaxan i również nie zaobserwowałam nic niepokojącego. No, ale każdy organizm jest inny i inaczej reaguje.
Certolizumab od lipca'08 do lutego'11 -
Była zakwalifikowana do resekcji j. grubego na 12/04/2011, ale zwiała spod noża :D
Remicade od 24/02/2012 - 07/01/2013 - odstąpiono od leczenia ze wzg. na CIĄŻĘ !! :D

JELITKO JESTEŚ ZDROWE !!

Obrazek

monis
Debiutant ✽
Posty: 18
Rejestracja: 19 kwie 2011, 00:31
Choroba: nie ustalono
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Wałcz

Re: xifaxan a miesiaczka

Post autor: monis » 09 maja 2011, 23:53

eh no wiec moze ja mam pecha jescze zapomnialam dodac ze w ulotce pisze ze skutkiem ubocznym xifaxanu moze byc "czeste obfite miesiaczkowanie" tylko ze ja to rozumiem tak ze w trakcie stos a nie dwa tyg po :neutral: do gina i tak musze z tym isc ale zastanawialam sie czy komus sie tak przytrafilo dzieki za szybka odpowiedz :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Antykoncepcja”