Radio Maryja i TV Trwam

Pytania i odpowiedzi na temat wiary, moralności oraz etyki.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tom-as
Ekspert ✿✿
Posty: 6439
Rejestracja: 22 lut 2006, 14:49
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Oberschlesien / Las

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: tom-as » 09 lut 2007, 18:24

ha ha.. nowy sport ekstremalny... wejscie w tlum 'tych' babć w koszulce TVNu ;]

a maybacha? sprzedac a kase na potrzebujących

Kacper

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: Kacper » 09 lut 2007, 19:45

sztaba pisze:a nie ma tu przypadkiem obrońców Radia Ma Ryja?

:neutral:
Sztaba :!: ja mówię radio co ma ryja :wink: , a Chrystusa mają na swoich ustach :!:
Profanacja :!: Nazywać imieniem Matki Boskiej komercyjną wysysarkę pieniędzy z biednego narodu. A ciekawe, może te szwadrony dziadków i babć zasilają byli donosiciele SB, którzy pomyśleli, że zbliża się ich czas na tym ziemskim padole i wypadałoby swoje winy odkupić.. Cholera wie :twisted: .
Ostatnio zmieniony 11 lut 2007, 12:53 przez Kacper, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
madziula
Aktywny ✽✽✽
Posty: 626
Rejestracja: 07 cze 2006, 18:54
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Wroclaw/Cork (Irl)
Kontakt:

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: madziula » 10 lut 2007, 10:06

a te "Moherowe Berety" mają w sobie tyle zapału! pamiętam jak w jakiś wiadomościach widzialam pospolitego moherka wołającego"Ojciec Rydzyk powinien Nobla dostać!! Nobla!" albo jak była ta afera z ks.Wielgusem, to przyjechali oczywiscie wierni sluchacze Radia M. i jak tymi parasolami tłukli dziennikarzy, jak wrzeszczeli, jak sie przepychali! Po prostu tragikomiczne.
kokodżambo i do przodu
podejrzenie choroby Crohna

exa
Doświadczony ❃
Posty: 1741
Rejestracja: 28 sie 2006, 19:13
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź/Piaseczno

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: exa » 10 lut 2007, 11:46

madziula :wink: ....okreslenie "moherowe berety", o ile dobrze pamietam, mialo okreslac ludzi ktorzy glosowali na PiS....a to nie tylko sluchacze radia Maryja.. :wink:

zatem, nijak sie tego nie wstydzac, tez jestm "moherowy beret"... :wink: ...chociaz zwolennikiem radia maryja ani tv trwam nie jestem....

ale kiedys tez sie zmobilizowalam aby posluchac i poogladac.....nie mowie o modlitwach, a raczej o audycjach politycznych, i rzeczywiscie trudno sie dziwic, ze niektore tresci sa kontrowersyjne dla ludzi, bo burza ich swiat i pojecia, autorytety, a czasem i neguja ich zycie...
choruję od 96 roku, diagnoza od 98, remisja: od 2004 z 3 miesięczną przerwą:) bez leków (nie polecane)

Awatar użytkownika
Patryśka
Doświadczony ❃
Posty: 1303
Rejestracja: 23 wrz 2006, 19:44
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków, Gronków

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: Patryśka » 10 lut 2007, 13:43

tom-as pisze:wejscie w tlum 'tych' babć w koszulce TVNu
Ciekawe co by bylo gdybysmy weszli w koszulce "kocham Rydzyka" tez by nas stratoaly ale z milosci...

Maciek
Aktywny ✽✽✽
Posty: 500
Rejestracja: 07 lut 2006, 20:16
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: Maciek » 11 lut 2007, 13:08

Rozszarpią nas na strzępy, ale za to z jaką chrześcijańską miłością... :lol:
czasowa kolostomia - 22.12.06-29.03.07, 8.05.07-23.01.08

Awatar użytkownika
manka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 682
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: torun

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: manka » 11 lut 2007, 18:10

co do ataku na RM to ja już na was czekam na miejscu ;)
RAZ JEST DOBRZE RAZ JEST ŹLE ALE ZAWSZE JEST JAKOŚ ;)

exa
Doświadczony ❃
Posty: 1741
Rejestracja: 28 sie 2006, 19:13
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź/Piaseczno

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: exa » 11 lut 2007, 18:48

manka...okopuj się.....jutro jestem w okolicy :wink:
choruję od 96 roku, diagnoza od 98, remisja: od 2004 z 3 miesięczną przerwą:) bez leków (nie polecane)

Awatar użytkownika
manka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 682
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: torun

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: manka » 12 lut 2007, 12:57

:ciezar: :boks: jestem gotowa do walki :D
RAZ JEST DOBRZE RAZ JEST ŹLE ALE ZAWSZE JEST JAKOŚ ;)

Awatar użytkownika
Patryśka
Doświadczony ❃
Posty: 1303
Rejestracja: 23 wrz 2006, 19:44
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków, Gronków

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: Patryśka » 12 lut 2007, 16:36

i rzucą na pożarcie lwom :razz:
Prawdziwie po chrzescijansku...A potem z robia z nas meczennikow i konsekruja :P
Droga do swietosci....Ot taka latwa...

Awatar użytkownika
tom-as
Ekspert ✿✿
Posty: 6439
Rejestracja: 22 lut 2006, 14:49
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Oberschlesien / Las

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: tom-as » 12 lut 2007, 16:43

Patryśka pisze:
i rzucą na pożarcie lwom :razz:
Prawdziwie po chrzescijansku...A potem z robia z nas meczennikow i konsekruja :P
Droga do swietosci....Ot taka latwa...
moherowy święty?? nie dzięki to ja sie na to nie pisze

Awatar użytkownika
Alishia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 728
Rejestracja: 12 sty 2007, 19:34
Choroba: CD
województwo: opolskie
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: Alishia » 13 lut 2007, 15:34

Niby ludzie starsi...to mądrzejsi od nas.A niestety..nie widzą co z ich pieniędzmi robi O.Rydzyk.Szkoda,że nikt nie umie/nie może im tego pokazać.Pewnie większość tych mocherów jest samotna...dlatego tak bardzo się przywiązali do O.R.

Awatar użytkownika
hrodloptrsson
Debiutant ✽
Posty: 15
Rejestracja: 17 lis 2007, 05:18
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: hrodloptrsson » 21 lis 2007, 16:19

1. pozdrawiam manke, moze bylismy sasiadami, mieszkalem kiedys na lotnikow
2. ogolnie wiadomo, ze rydz to antychryst,
3. dzieki radiu marii wrocilem kiedys do domu -na lotnikow- bylem bowiem w miescie i ciut za mocno zabalowalem -szalenstwa mlodosci :lol: -
i nie moglem nijak trafic -w malym toruniu- na wlasciwy kurs :lol: w kierunku lotnikow, w koncu pomogla mi ta wielka antena z czerwonym swiatelkiem, kierujac sie na nia doszedlem do domu :) ale od strony cmentarza i tej ulicy co geant jest /juz nie pamietam jej nazwyy/ a nie np od strony zwirki i wigury
zabladzilem wiec dosc mocno :)
takze - siedzibe radia zburzyc, antene zostawic

Awatar użytkownika
manka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 682
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: torun

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: manka » 21 lis 2007, 20:27

no bardzo mocno to nie zabłądziłeś :)
byliśmy prawie sąsiadami :)
RAZ JEST DOBRZE RAZ JEST ŹLE ALE ZAWSZE JEST JAKOŚ ;)

czarodziejka
Debiutant ✽
Posty: 41
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:51
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Re: Radio Maryja i TV Trwam

Post autor: czarodziejka » 31 mar 2008, 15:04

Mama Juleczki pisze:Jestem ateistką lecz szczerze szanuję i podziwiam ludzi PRAWDZIWEJ WIARY , bez względu na wyznanie. Jednakże to co dzieje się ostatnio w naszym "katolickim " państwie ( na myśl o RM mam mdłości ) przechodzi ludzkie pojęcie!
Według mojej teorii: skomasowaną rzeszą "ślepych wielbicieli", kórzy nie zadają pytań - łatwo jest sterować podłóg własnych potrzeb.
Też mam mdłości na myśl o RM, bo od razu kojarzę je z fanatyzmem. Zresztą wolę bardziej świeckie rozgłosnie, a jesli już to te bardziej wyważone.
Najwięcej posiada ten, kto najmniej potrzebuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Etyka/Religia”