Strona 1 z 1

silne mdlosci

: 01 gru 2016, 19:49
autor: aguskowatosc89
Czesc, od kilku dni mam wprowadzone nowe leczenie. Sulfasalazyna 3x3, metypred 1x1 16mg, a przez kilka dni azathiopryna 1x2 po 50mg.zglosilam lekarzowi, ze mam silne mdlosci. Jakbym miala jakas kluchę w gardle. Kazał odstawić mi azathiopryne i juz dzis jej nie brałam. Ale mdlosci nadal sa. Czy tak kiedys mieliście? Moze spodziewam sie, ze szybko mi przejdzie a na efekty trzeba poczekać. Miał ktos z Was taki mdlosci? Dodatkowo mam kłopoty z przelykaniem jedzenia. Po prostu musze je w siebie wmuszac...

Re: silne mdlosci

: 02 gru 2016, 15:48
autor: obyty.z.cu
czasami przy wprowadzaniu AZA na początku tak jest.
Są 2 możliwości, albo przejdą z upływem czasu (tak było u mnie-ok.2 tygodnie), a póxniej spoko. Albo w porozumieniu z lekarzem odstawić. AZA zacznie przynosić efekty najwcześniej i tak po 2 miesiącach.
Na początku jej brania trzeba zrobić po tygodniu badania krwi, zrobiłaś je ?

Re: silne mdlosci

: 02 gru 2016, 19:32
autor: aguskowatosc89
Lekarz odstawil mi aza. Dziwne jest to, ze kiedys przez kilka lat brslam imuran i nic takiego nie bylo. Morfologie zrobiłam wczoraj ;) tak bardzo chciałabym przytyć... A trudności z jedzeniem nie pomagają w walce z chudoscia... :( dziekuje za odp. ;)

Re: silne mdlosci

: 02 gru 2016, 19:41
autor: Mamcia
Może należy odstawić sulfosalazynę, szczególnie, że CD jej działanie jest porównywalne do placebo.
Oczywiście może to być także AZA, a mdłości mogą się utrzymywać.