Strona 1 z 19

Wypadanie włosów

: 16 sty 2007, 15:37
autor: Ula83pl
Byłam operawana we wrześniu i usunięto mi wtedy kawałek jelita cienkiego i grubego. Zauważyłam, że od około 2 miesięcy zaczęły mi wypadać włosy i to garściami !! Jestem przerażona. Ktoś mi powiedział, że prawdopodobnie część jelita odpowiedzialna właśnie za włosy została usunięta i to dlatego. Zastanawiam się czy to prawda. Jestem pewna, że to nie od lekarstw, bo zażywałam je już przed operacją i wszystko było w porządku. Rok temu byłam operowana na wyrostek i nic takiego mi się nie działo, więc już sama nie wiem co o tym myśleć. Zażywam sprzyp, ale na razie nic nie pomaga. Proszę o jakieś rady i sposoby ratowania moich włosów. Dzięki

Re: Wypadanie włosów

: 18 sty 2007, 19:43
autor: funia
poszperaj na forum

ale kochana nie martw sie! ja mialam dokladnie to samo po operacji, tez mi mowiono, ze to z powodu wyciecia kawalka jelita odpowiedzialnego za to

potem inny kawalek jelita sie przystosowal i zaczal wchlaniac

ale przez te pol roku garsciami wypadaly mi wlosy, bralam skrzyp i witaminy dla kobiet w ciazy
poza tym wcieralam tez we wlosy specyfiki ktore pobudzaly cebulki do porosu wlosow- bylam u dermatologa i dal mi alpicort e

polecam ten sposob, ale musisz wiedziec, ze to wszystko potrwa troszke

ale bedzie dobrze! nie martw sie, a jakby co pisz na priva

Re: Wypadanie włosów

: 18 sty 2007, 21:52
autor: Alishia
Mój lekarz na zadane przez Ule pytanie odpowiedział,że wypadanie włosów ma do jelit tyle samo co histeria do macicy(po łac. hysterus).
Operacji tak poważnych nie miałam,a włosy wypadały mi mimo to.I raczej było to spowodowane głęboką anemią,brakiem witamin itp.
Trzymaj się Ula!:*
Niestety nic konkretnego Ci nie mogę poradzić:/Dermatolog pewnie przepisze jakieś preparaty!

Re: Wypadanie włosów

: 20 sty 2007, 22:43
autor: palkafarm
Na wypadające włosy moze Vitapil? Mnie pomógl. :roll:

Re: Wypadanie włosów

: 21 sty 2007, 00:32
autor: manka
no ja już odzyskałam włosy :jupi: pomógł mi w tym skrzyp polny z dodatkiem innych ziół , kurcze nie mogę sobie przypomnieć ja to sie nazywało, ale jak tylko sobie przypomne to napisze.Mi lekarz powiedział że to objaw niskego poziomu żelaza. oprucz tego obcielam wlosy na bardzo krótko i teraz jest prawie tak jak bylo kiedys :)

Re: Wypadanie włosów

: 21 sty 2007, 14:35
autor: Anita
tez mialam ten problem..po operacji strasznie wypadaly mi wlosy ale nic specjalnego nie robilam tylko scielam na krotko :roll: i to pomoglo bo dzis juz nie wiem co to wypadanie wlosow :roll: moj lekarz powiedzial ze to od niedoborow w organizmie + sterydy i skutek byl taki a nie inny.

Re: Wypadanie włosów

: 21 sty 2007, 17:50
autor: Olgusia
Nie martw się :* mi natomiast wszędzie wychodzą włosy :oops:

Re: Wypadanie włosów

: 24 sty 2007, 17:24
autor: funia
ulka, ja mialam operacje w tym sammy czasie mniej wiecej, wlosy przestaly wypadac kolo marca, kwietnia nastepnego roku

wiec poczekaj, laduj witaminy skrzyp itd (ja bralam tez h pantoten- doba mieszanka na wlosy paznokcie)

przestanie!

pozdrawiam :spoko:

Re: Wypadanie włosów

: 25 sty 2007, 01:10
autor: Maciek
Ja, na szczęście, i przed operacją i sterydami miałem mało włosów :lol:
Rozumiem jednak, że dla Was, Piękne Panie, stanowi to dość duży problem. A sposób naszych babć: sok z czarnej rzepy próbowałyście?

Re: Wypadanie włosów

: 30 sty 2007, 18:11
autor: manka
już mi się przypomniało to była SKRZYPOVITA naprawde super - przynajmniej dla mnie

Re: Wypadanie włosów

: 31 sty 2007, 10:04
autor: milkusia11
Spróbuj tabletki drożdżowe albo ziele skrzypu może w aptece cos poradza słyszałam ze picie ziół tez pomaga na włosy ale dokładnejakich to niewiem. Mi wypadaly wlosy po lekach ale juz jest ok

Re: Wypadanie włosów

: 11 sty 2008, 19:36
autor: Janina
Córka od maja ma zaostrzenie. Silny rzut choroby nastąpił w październiku.
Od tej daty zaczęła przyjmować imuran, oprócz tego saloflk 3 x 2, budenofalk 2 x 1, pentasa czopkina przemian z wlewkami salofalk na noc oraz metypred 2 x 4 mg. dożylnie żelazo,
Od października mocno wypadaja jej włosy.
Lekarz stwierdził że nalezy czekac az organizm wydobrzeje.
Czekamy, czekamy a włosy nadal wypadaja.
Czy może to być efekt uboczny przyjmowania leków.
Co robić.
Oczywiście dostaje również witaminy, probiotyki olej z rekina .

Re: Wypadanie włosów

: 11 sty 2008, 22:25
autor: Szaraja
A preparaty żywieniowe- poczytaj diety, leczenie żywieniowe, myślę, że to jest główna przyczyna wypadania włosów, choć moze inni, mają inne doświadzcenia. Jak córa moja była niedożywiona, to garściami przy czesaniu wypadały wosy, teraz jets super i wszystko wróciło do normy. Ale uważam , że w dużej cześci jest to zasługa fresubinu, który przez rok piła codziennie po 500 ml.
Pozdarwiam
Szaraja

Re: Wypadanie włosów

: 12 sty 2008, 15:10
autor: misiek1
Szaraja pisze:Jak córa moja była niedożywiona, to garściami przy czesaniu wypadały włosy
Dokładnie tak.

Zanim podjalem prawidlowe leczenie tez bylem niedozywiony i mialem problemy z wypadaniem wlosow. Teraz jak dbam o diete wszystko trzyma sie na miejscu :)

Mialem tez problem z wypadaniem wlosow podczas kuracji "Fluconazolem" kiedy mialem cos na jezyku. Minelo dwa tygodnie po odstawieniu leku.

Re: Wypadanie włosów

: 13 sty 2008, 23:18
autor: funia
mi się poprawilo

w przeciagu ostatnich 2 lat mialam juz 4 takie rzuty

stosowalam rozne wcierki no i witaminy regularnie (dla kobiet w ciazy) i sie poprawilo