Strona 1 z 2

Re: Bezsenność

: 02 sty 2008, 20:01
autor: manka
drganie mięśni to raczej od potasu , a w moim przypadku i owszem po sterydach byłam naładowana energią , ale spać mogłam normalnie, ja tam bym chyba jednak poszła do lekarza z tym.

Re: Bezsenność

: 02 sty 2008, 20:02
autor: julia
JA też mam problemy z zasypianiem i mój narzeczony. Ostatnio całą noc nie spaliśmy. Wszystko nam przeszkadzało: jakieś szmery- wszystko. Może powinnaś wietrzyć pokój przed spaniem? Bo nam jakoś za gorąco zawsze jest i też nie mogę przestać myśleć o czymś. Pełna głowa myśli zawsze :evil: Czasami muszę sobie wypić piwo przed snem, bo wtedy szybciej zasypiam. Bo ta bezsenność mnie dobija. Moi rodzice zawsze sie śmieją, ze dla nas życie zaczyna sie o 22 dopiero. Wtedy chce nam sie jeść i wygłupiać.

Re: Bezsenność

: 02 sty 2008, 23:12
autor: Shima
To może być od sterydów niestety....ale najlepiej byłoby skonsultować to z lekarzem sylwusiu.

Re: Bezsenność

: 02 sty 2008, 23:47
autor: Natalka
ja też myślę że powodem Twojego stanu są sterydy. Gdy brałam Encorton, miałam identyczne objawy jak Ty, potem gdy odstawiłam wszystko mi przeszło :roll: Więc nie bój się tak bardzo że to coś groźnego.

Re: Bezsenność

: 07 sty 2008, 09:27
autor: genus
Ja też podczas stosowania sterydów (metypred) doświadczyłam bezsenności, stanów pobudzenia (własnie jak po "5 kawach"), ale chyba najbardziej charakterystyczne były zaburzenia termoregulacji... np. było mi strasznie zimno, a za dosłownie moment gotowałam się w środku!

Re: Bezsenność

: 07 sty 2008, 09:32
autor: julianka
dwa dni temu odstawiłam metypred i ustały moje problemy ze snem--> wręcz przespałam całą niedzielę ( z drobnymi przerwami na posiłki) :lol:

Re: Bezsenność

: 07 sty 2008, 15:51
autor: Graga
a ja nawet przy encortonie problemów ze spaniem nie miewam :roll:

Re: Bezsenność

: 07 sty 2008, 17:01
autor: Mariola 33
pamietam, jak pierwszy raz zaraz po rozpoznaniu choroby przyjelam pierwsza dawke encortonu,to bylo straszne i nawet nikt mnie nie uprzedzil ze takie objawy moga wystapic,ja takze nie moglam spac,rece mi sie tak strasznie trzesly ze wstydzilam sie gdzies isc i do tego bylam tak zdolowana ze w domu ryczalam przez kilka dni a rodzinka nie bardzo wiedziala jak mi ma pomoc,dopiero po wizycie u lekarza rodzinnego dowiedzialam sie ze te objawy sa calkiem normalne przy encortonie,z czasem jak zmniejszalam dawke leku zaczelm normalnie sypiac,rece juz sie tak mi nie trzesly i zaczelam akceptowac fakt ze jestem chora, mysle ze to minie u ciebie takze, :wink: i zaczniesz spokojnie spac czego ci zycze :wink:

Re: Bezsenność

: 07 sty 2008, 20:58
autor: ulusiek17
Wszystko by wskazywało na ten nieszczęsny encorton.. Biorąc go miałam identycznie jak wy doliczając, że w nocy ze dwa razy przebierałam piżamke bo tak się pociłam, no i dalej bóle pleców, w nogach łapał mnie straszny skórcz, same nie fajne rzeczy się działy. Teraz już dłuższy czas nie biore i po odstawieniu spałam normalnie jak człowiek :) tylko teraz jakoś od niedawna chodze bardzo późno spać, w ogole mi sie nie chce i z nudów pisze smsy do znajomych i ich budze :)

Re: Bezsenność

: 13 sty 2008, 10:41
autor: artur
zgadzam sie z .....
to od encortonu, ja mam podobne objawy
teraz przy zaostrzeniu jak go biorę to nie mogę oczu zamknąć,
a przy tym jestem bardzo "naładowany"
jeszcz gozej jest z tym że mam b.duże łaknienie
jadł bym wszystko i non stop

Re: Bezsenność

: 18 sty 2008, 17:31
autor: Jędrek
ja tak nie mam. jedynie co jakis czas zdazy sie dzien w którym nie moge zasnąć ale chyba każdy tak ma. A miałem taki okres że chodziłem pare dni z rzędu późno spać (przez wlewki bo to ze 45 min później niż zwykle) i byłem meganiewyspany. jednego dnia postanowiłem to odespać i (już po wlewce) leżałem gotowy do zaśnięcia o 21. I wtedy nie mogłem zasnąć i tak długo leżałem że zasnąłem późnej porze jak wcześniej

Re: Bezsenność

: 30 sty 2008, 21:46
autor: Oceanna
Sylwusia- byłam z tą swoja bezsennością u lekarza?
Ja mam podobne objawy, nie mogę zasnąć, wszystko mnie denerwuje. Po całym dniu, nawet bardzo wyczerpującym, nie czuje się bardzo zmęczona itp.

Nie biore ani Encortonu ani Metypredu... Jestem na wziewach- na Serevencie i Alvesco. Ale to już prawie od 10 lat, więc nie sądzę, że to przez to. Co prawda ostatnio przypałętało mi się zapalenie stawów i kręgosłupa- ale to raczej z bezsennością nie powinno mieć nic wspólnego;)

Re: Bezsenność

: 31 sty 2008, 16:21
autor: Oceanna
o to fajnie! tylko pozazdrościć :roll:

Re: Bezsenność

: 01 lut 2008, 12:51
autor: kowajk
Żadnych leków nie biorę. Nie śpię przez dwie, trzy doby. Trzeciego dnia trochę głowa pobolewa i wtedy idę po pivko. Po nim zawsze zasypiam. Łagodzi ból brzucha.

Re: Bezsenność

: 01 lut 2008, 17:42
autor: mustafa
to super Sylwusia 4114...

Ja po szpitalu nie spałem 2 tygodnie...