Zainteresowania

Miejsce dla Tych, którzy chcą się lepiej poznać

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
CatAnn
Znawca ❃❃
Posty: 2318
Rejestracja: 20 sty 2009, 19:24
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Re: Zainteresowania

Post autor: CatAnn » 02 gru 2009, 11:14

Ja mam trochę zainteresowań typowych i nietypowych, jestem "szurnięta" na punkcie (kolejność dowolna!!!):
  • książek (przede wszystkim fantastycznych, sf i obyczajówek),
  • Kotów,
  • HP i LOTR'a,
  • tablic rejestracyjnych,
  • gier browserowych,
  • muzyki filmowej,
  • śpiewania w chórze,
  • biżuterii,
  • żeglarstwa,
  • guzików, linek i sznurków,
  • czekolady (choć ostatnio mniej...)
Oprócz tego lubię pisać wiersze (moją twórczość znajdziecie tutaj i tutaj).
Kocham zapowiadać koncerty (tak jak tutaj) - myślałam, żeby w przyszłości zostać konferansjerem...
Jeśli chodzi o rzeczy bardziej szkolne, to uwielbiam matematykę, chemię i języki (polski i obce ;) ) - i nie wiem jak to pogodzić xD
Ulepimy dziś bałwana, Cudusiu...?
Rozpoznanie: czerwiec 2003 - CD. Stan: remisja, anemia, depresja, zab. adaptacyjne. Wzrost, waga: 166 cm, 52 kg. Leczenie: CSK MSW. Leki: adalimumab, mesalazyna, wenlafaksyna, lamotrygina.

Awatar użytkownika
Lucynka2011
Początkujący ✽✽
Posty: 73
Rejestracja: 03 mar 2008, 19:35
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Re: Zainteresowania

Post autor: Lucynka2011 » 26 sie 2010, 13:07

A ja w wolnym czasie szkicuję ołówkiem, albo zajmuję się ogrodem. Teraz przyszła szkoła i praca, zajęłam się bardziej fryzjerstwem artysycznym :wink:
"Tylko życie poświęcone innym warte jest
przeżycia."

Albert Einstein

Awatar użytkownika
Marekk
Początkujący ✽✽
Posty: 257
Rejestracja: 28 kwie 2009, 21:55
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zainteresowania

Post autor: Marekk » 26 sie 2010, 13:58

Moim obecnie największym zainteresowaniem i czemu oddaje się w każdej wolnej chwili od już prawie roku jest taniec a konkretnie salsa i jej wszelkie odmiany :)

Poza tym bardzo lubię czytać książki, głównie fantasy, ale inne tez się trafiają raz na jakiś czas ;)

PiEtRaS
Początkujący ✽✽
Posty: 162
Rejestracja: 12 paź 2008, 20:44
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Re: Zainteresowania

Post autor: PiEtRaS » 29 sie 2010, 13:16

Ja interesuję się fotografią, normalnie moje 2 życie :) oczywiście polecam :)

Awatar użytkownika
CzarnaMamba
Doświadczony ❃
Posty: 1188
Rejestracja: 30 kwie 2009, 23:01
Choroba: nie ustalono
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Lubinek :)

Re: Zainteresowania

Post autor: CzarnaMamba » 29 sie 2010, 13:33

Ja czytam książki, kryminały, thrillery; dbam o swoje zwierzątko, któremu bardzo dużo czasu poświęcam :) interesuję się muzyką, oczywiście jest to trance, chodzę na siłownię (teraz niestety rzadziej :/ ). Uwielbiam podróżować, odkrywać nowe miejsca i fotografować :) interesuję się również kosmetologią, robię tipsy...
Obrazek

Awatar użytkownika
TigeR
Aktywny ✽✽✽
Posty: 699
Rejestracja: 28 lip 2010, 22:32
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Śląsk

Re: Zainteresowania

Post autor: TigeR » 29 sie 2010, 15:19

Czym to ja sie interesuje... no tak... niech sobie przypomne... a juz wiem!

- Ksiazki wojenne i fantasy.
- Gry komputerowe (rpg, rts, sportowe, czasami fpsy)
- Filmy (glownie akcji, wojenne, sensacyjne, komedie; "chlamu" nie ogladam)
- Anime
- Muzyka (metal, h.metal, nu metal, gothic metal, punk rock i pochodne, ogolnie 'pop' i to co wpada mi w ucho ;) )
- Sport (pilka nozna, pilka reczna, tenis stolowy. Czasami jak mam ochote to siata; to z tych co uprawiam. Jezeli chodzi o to, ktore ogladam to pilka nozna, czasami hokej (NHL).
Moja ulubiona druzyna pilkarska to Arsenal FC, preferuje pilke angielska, poniewaz jest dynamiczniejsza, bardziej silowa, polska to zwykla kopanina, bez urazy.)

Kiedys probowalem sie nauczyc grac na gitarze, ale mam chyba slomiany zapal. Przy mnie musialaby byc osoba, ktora bedzie mnie pilnowac :roll:

To chyba wszystko co mi przychodzi do glowy na ten moment :)

EDIT: Damn, jak moglem o tym zapomniec?!

Historia! Glownie 2 WS, jestem niemal "fanatykiem" jezeli chodzi o ten okres oraz sredniowiecze.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 16:45 przez TigeR, łącznie zmieniany 1 raz.
"Life without change might be called anything except life, it's nothing more than experience"

"Happiness is like glass. It may be all around you, yet be invisible. But if u change your angle of viewing a little, then it will reflect light more beautifully than any other object around you."

"The pain you feel today is the strenght you feel tomorrow."

Awatar użytkownika
leila
Doświadczony ❃
Posty: 1217
Rejestracja: 18 mar 2008, 18:24
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: ....

Re: Zainteresowania

Post autor: leila » 29 sie 2010, 16:52

u mnie to przede wszystkim zdjecia i ich przerabianie ,wszelakie ksiazki o Europie jako podrozniczka,napewno internet,ostatnio kolorowanki na komputerze odstresowujaco :roll:
protokół immunologiczny,5 praw natury ,dieta antyhistaminowa i przeciw grzybiczna :roll:
Obrazek
Obrazek

genus
Początkujący ✽✽
Posty: 378
Rejestracja: 26 lis 2007, 10:04
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Poznan

Re: Zainteresowania

Post autor: genus » 29 sie 2010, 20:12

A mnie fascynuje przyroda. I ta w ogrodku, i ta poza nim. Zadnej roslince nie przepuszcze, musze sfotografowac, zidentyfikowac gatunek, poznac nazwy: lacinska, polska i lokalna, szwedzka.

Awatar użytkownika
CzarnaMamba
Doświadczony ❃
Posty: 1188
Rejestracja: 30 kwie 2009, 23:01
Choroba: nie ustalono
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Lubinek :)

Re: Zainteresowania

Post autor: CzarnaMamba » 29 sie 2010, 22:08

genus, to może ja Ci wyślę zdjęcia moich kaktusów, zidentyfikujesz mi gatunek, bo niektórych nie znam :P
Obrazek

genus
Początkujący ✽✽
Posty: 378
Rejestracja: 26 lis 2007, 10:04
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Poznan

Re: Zainteresowania

Post autor: genus » 29 sie 2010, 22:17

Jako ze mieszkam w strefie niemal polarnej, na kaktusach znam sie kiepsko,ale mam znajoma, ktora od 20lat je hoduje i ma niesamowicie rozlegla na ich temat wiedze. Moze wspolnymi silami dojdziemy do jakichs rezultatow badawczych :-)

Awatar użytkownika
CzarnaMamba
Doświadczony ❃
Posty: 1188
Rejestracja: 30 kwie 2009, 23:01
Choroba: nie ustalono
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Lubinek :)

Re: Zainteresowania

Post autor: CzarnaMamba » 29 sie 2010, 22:46

O to super, jakbym Ci wysłała zdjęcia na e-maila, byłoby ok?
Obrazek

genus
Początkujący ✽✽
Posty: 378
Rejestracja: 26 lis 2007, 10:04
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Poznan

Re: Zainteresowania

Post autor: genus » 30 sie 2010, 07:31

No jasne... zrobimy kaktusowe konsylium

Awatar użytkownika
Justysia90
Początkujący ✽✽
Posty: 111
Rejestracja: 15 wrz 2010, 14:06
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Re: Zainteresowania

Post autor: Justysia90 » 16 wrz 2010, 20:29

:mrgreen:siatkowka od malego gram ogladam jezdze na mecze. nie wyobrazam sobie zycia bez tego wspanialego sportu. moja wielka milosc, pasja i zycie

a poza tym to film, podroze muzyka fotografia. takie zwykle
aa zapomniaalabym dodac-gotowanie :roll:
musisz zdać sobie sprawę z tego, że nie będzie łatwo. musisz nie dawać za wygraną i walczyć do samego końca. musisz pokazać kto nosi tu obcasy.

Awatar użytkownika
magCUmar
Debiutant ✽
Posty: 33
Rejestracja: 05 wrz 2010, 13:11
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zainteresowania

Post autor: magCUmar » 21 wrz 2010, 23:35

Ja (Magda) kocham (zaraz po Mariuszu :wink: ) jazde konna. Mogłabym spedzac w stajni cale dnie. Nic tak nie uspokaja, wycisza i odrywa od problemow jak kontakt z tymi fantastycznymi zwierzetami. Poza tym lubie pogrzebac w paragrafach i innych przepisach prawnych (jestem zapalona przyszla prawniczka :razz: ) zwlaszcza prawo cywilne i gospodarcze.
Cenie sobie rowniez dobry kryminal i fantastyke (Godking). Uwielbiam też kupować ciuchy i buty na niebotycznych szpilkach :wink:

Mariusz jest wielkim fanem koszykówki. Jego ukochana druzyna to LA Lakers.Ponad to ciągle wierzy w reaktywacje koszykarskiego Slaska Wroclaw. Procz tego gra w pokera (texas holdem) i interesuja go nowinki techniczne i komputerowe.

Oboje zas bardzo lubimy ogladac filmy, wspolnie gotowac a ostatnio duza frajde sprawiaja nam spacery po Wroclawiu.
Od sierpnia 2010 z nieproszonym gościem CU.
Wzrost: 167cm, waga: 50kg, leki: ---.
Wzrost: 178cm, waga: 80kg, leki:Asamax (2x1g).
Stan: remisja(od IX 2010).

Radziorex

Re: Zainteresowania

Post autor: Radziorex » 26 wrz 2010, 14:08

A ja tak skromnie, drugim życiem jest Fotografia. Póki co Analogowa <3 Raz na jakiś czas (teraz już rzadziej) zdarza mi się coś napisać, a pisze od jakiś 5-6 lat. Do tego kino ale Kontrowersyjne i rysowanie tatuaży.
No i muzyka, która towarzyszy na każdym kroku( od HH ale nie syfu tylko klasyk jak Pezet Eldo) Metal i praktycznie wszystkie jego gatunki/podgatunki (ludzie krytykują, bo nie rozumieją przekazu:P) Elektro + industrial, gotyk oraz polskie jak np. COMA <3

Zablokowany

Wróć do „Poznajmy się”