niska hemoglobina

Są to przeciwciała, receptory, inhibitory lub fragmenty kwasów nukleinowych obniżające stężenie czynników prozapalnych w organizmie, a także przeciwzapalne cytokiny modulujące reakcję odpornościwą organizmu

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kwakwa
Początkujący ✽✽
Posty: 66
Rejestracja: 28 gru 2018, 18:48
Choroba: CU
województwo: małopolskie
miasto: Chrzanów

niska hemoglobina

Post autor: kwakwa » 23 sty 2020, 09:45

witam,jestem po 3 dawce Remsimy ,dzisiaj odebrałam wyniki morfologi i hemoglobina 8,9 gdzie norma od 11,5 .Ja nie miałam ostatnio wyników w normie,ale denerwuję się dlaczego spada hemoglobina ,miał ktoś też tak.

Awatar użytkownika
Anette28
Junior Admin
Posty: 3587
Rejestracja: 16 lis 2008, 22:17
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Holandia/Helmond
Kontakt:

Re: niska hemoglobina

Post autor: Anette28 » 23 sty 2020, 14:08

tak napoczątku leczenia może tak spaść hemoglobina
~Nie ma sensu życia tylko życiu trzeba nadać sens~
*Hoe minder mensen weten, hoe beter ze leven*

CD od 2002
Ileostomia 18.11.2012

kwakwa
Początkujący ✽✽
Posty: 66
Rejestracja: 28 gru 2018, 18:48
Choroba: CU
województwo: małopolskie
miasto: Chrzanów

Re: niska hemoglobina

Post autor: kwakwa » 23 sty 2020, 15:31

Dziękuję za odpowiedź, czyli ten spadek hemoglobiny jest spowodowany samą działanością biologii,skoro krwawien jak na razie nie ma. Czytałam, że niedokrwistość jest wymieniana w częstych skutkach ubocznych biologii. Odkad zaczelam leczenie, HGB sukcesywnie się obniża, nie jest to wskazanie do przerwania leczenia? Niepokoi mnie to

Awatar użytkownika
Anette28
Junior Admin
Posty: 3587
Rejestracja: 16 lis 2008, 22:17
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Holandia/Helmond
Kontakt:

Re: niska hemoglobina

Post autor: Anette28 » 24 sty 2020, 12:44

kwakwa pisze:
23 sty 2020, 15:31
Dziękuję za odpowiedź, czyli ten spadek hemoglobiny jest spowodowany samą działanością biologii,skoro krwawien jak na razie nie ma. Czytałam, że niedokrwistość jest wymieniana w częstych skutkach ubocznych biologii. Odkad zaczelam leczenie, HGB sukcesywnie się obniża, nie jest to wskazanie do przerwania leczenia? Niepokoi mnie to
nie absolutnie nie jest to powód do odstawienia leczenia, przy dużym spadku powinnaś przy podaniu leku biologicznego, dostać kroplówkę z żelazem, a sama możesz też już zadbać o wyższy poziom żelaza, sok z pokrzywy, odpowiednia dieta, jeśli dostaniesz żelazo w tabletkach to pamiętaj żeby brac z witaminą C bo lepiej się wchłania i na noc, aby uniknąć skutków ubocznych przyjmowania żelaza
~Nie ma sensu życia tylko życiu trzeba nadać sens~
*Hoe minder mensen weten, hoe beter ze leven*

CD od 2002
Ileostomia 18.11.2012

ODPOWIEDZ

Wróć do „Leki Biologiczne i Leki w Fazie Badań Klinicznych”