Strona 1 z 1

SSRI a CU

: 07 wrz 2011, 14:50
autor: mar11
Czy ma ktos z forumowiczow chorujacych na CU jakies doswiadczenia z lekami SSRI?
Od ok miesiace biore sertraline i mam wrazenie ze od tego czasu pogorszyl stan mojego jelitka :( (wiecej biegunek, czesciej z krwia)
Z gory dziekuje

Re: SSRI a CU

: 07 wrz 2011, 15:34
autor: obyty.z.cu
mar11 pisze:Od ok miesiace biore sertraline i mam wrazenie ze od tego czasu pogorszyl stan mojego jelitka (wiecej biegunek, czesciej z krwia)
Możliwe skutki uboczne: Mogą wystąpić: nudności, biegunka, luźne stolce, jadłowstręt, niestrawność, drżenie, pobudzenie, ból i zawroty głowy, nadmierne pocenie, suchość błon śluzowych jamy ustnej, zaburzenia czynności seksualnych, zamroczenie, bezsenność, nadmierna senność, osłabienie łaknienia i zmniejszenie masy ciała. Działania te są zwykle łagodne i ustępują po dłuższym stosowaniu leku.
http://www.doz.pl/leki/p6296-Sertraline_Arrow
czyli,mogą być i takie skutki.
Przy tych lekach moga byc też różne reakcje w powiązaniu z innymi lekami,
np.z tramadolem,powiedzmy ..nieciekawe.
Ja napisałbym,że przy tych lekach potrzeba czasu,wtedy jest efekt działania,a skutki uboczne zanikają.

Re: SSRI a CU

: 08 wrz 2011, 13:35
autor: Lemoni
brałam dość długo, nie widziałam negatywnego wpływu.
niedawno miałam drugie podejście i nie dałam rady, ciągle spałam...

Re: SSRI a CU

: 08 wrz 2011, 13:46
autor: mar11
Lemoni - a jakie konkretnie lek to byl?

Re: SSRI a CU

: 08 wrz 2011, 22:11
autor: Lemoni
sertralina - myślę, że są niewielkie różnice między producentami.
najpierw dość długo asentra, niedawno zotral