Leki wspomagające

Miejsce na wszelkie inne leki, które nie zostały wymienione w innych podforach

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
dockx
Debiutant ✽
Posty: 43
Rejestracja: 01 maja 2006, 11:12
Choroba: CU
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Leki wspomagające

Post autor: dockx » 01 maja 2006, 11:29

Witam!

Jadę od tygodnia na Sulfie i póki co remisji nie widać na horyzoncie. Czy to normalka? Rzeczywiście czasami potrzeba więcej czasu zanim się wszystko ustabilizuje?

Na bóle w podbrzuszu biorę czasami No-Spę i Ranimax 150 nie wiem tylko czy dozwolone są takie chwyty w nawrocie CU i czy nie mają takie leki wpływu destrukcyjnego na jelito? Może ktoś z Was doradzić co nieco w tej sprawie?

Przed nawrotem kupiłem odżywkę dla kulturystów na masę żeby przybrać troszkę w kg. Nie wiem też czy to szkodzi w jakiś sposób. Nie dotykam się do tego teraz bo poprostu nie wiem czy nie zaszkodzi mi. Proszę o kilka słów uwagi na mój post. Będę wdzięczny. Szczególnie jeśli ktoś poda sposób na ominięcie bóli w podbrzuszu.

Pzdr

Misia

Re: Leki wspomagające

Post autor: Misia » 01 maja 2006, 11:46

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Awatar użytkownika
dockx
Debiutant ✽
Posty: 43
Rejestracja: 01 maja 2006, 11:12
Choroba: CU
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: dockx » 01 maja 2006, 13:27

Długo mogąpotrwać takie bóle? Rozumiem że napewno do ustania stanu zapalnego. Porównując ten przypadek do tego, który miałem za pierwszym razem to mogę śmiało powiedzieć, że teraz przechodzę przez koszmar:/ Lekarz stwierdził tylko, że po Sulfie powinno przejść ale kiedy to już nie wiem. Po czym powiedział że idzie na 3 tygodnie na urlop i mam zgłosić się jak wróci :evil:

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: ranka » 01 maja 2006, 15:08

widzisz...troszke poobserwuj swoj organizm.czy sa takie momenty kiedy ich nie ma?moze szkodzi ci jedzenie?jakis gatunek?mleko?
duzo ludzi obserwuje u siebie nietolerancje mleka,i wylaczaja je z diety.
oczywiscie nic nie sugeruje bo byc moze jest to inna przyczyna :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Shima
Doświadczony ❃
Posty: 1262
Rejestracja: 29 lis 2004, 20:10
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Zdunska Wola
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: Shima » 01 maja 2006, 17:22

Z bólami to nie tak hop-siup....musisz uzbroic sie w cierpliwosc.
Im bardziej bedziesz czekal na
ich ustanie tym bardziej bedzie Ci sie wydawalo ze to trwa wieki :?
Zawsze służę rozmową [you] :)
Choroba:CD, astma, alergia, łuszczyca, ginekologiczne powikłania w trakcie leczenia immunosupresyjnego, podobno przebyta gruźlica jelit Stan:Lewostronna hemikolektomia,resekcja zwężenia w miejscu zespolenia i jeszcze dodatkowych kawałków jelit, zaostrzenie Leki:asamax3x1000mg,helicid2x1, metotreksat i parę innych paskudztw Waga/wzrost 99/173

Awatar użytkownika
dockx
Debiutant ✽
Posty: 43
Rejestracja: 01 maja 2006, 11:12
Choroba: CU
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: dockx » 01 maja 2006, 22:47

Póki co wypoczywam, leniuchuje z towarzyszącymi bólami :? ale zyc trzeba, kiedys przejdzie i mam nadzieje ze niedlugo - katorga

Awatar użytkownika
Małgosia
Początkujący ✽✽
Posty: 267
Rejestracja: 07 lis 2003, 15:41
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: Małgosia » 02 maja 2006, 07:39

dockx pisze:Witam!
Jadę od tygodnia na Sulfie i póki co remisji nie widać na horyzoncie.
Cierpliwości!!! Zanim organizm wysyci się lekiem i zacznie działać to chyba musi trochę czasu minąć.
Na początku choroby też brałam Sulfę i lekarka powiedziała mi że od miesiąca do trzech trzeba poczekac na zadziałanie tego leku.

Pozdrowienia :-)
będzie dobrze :-D

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: ranka » 02 maja 2006, 10:39

a to dziwne...mi pomoglo od razu.. :?:
Obrazek

Sebastian
Debiutant ✽
Posty: 12
Rejestracja: 28 sty 2006, 10:34
Choroba: CU
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: Sebastian » 21 cze 2006, 18:37

dockx pisze:Witam!

Jadę od tygodnia na Sulfie i póki co remisji nie widać na horyzoncie. Czy to normalka? Rzeczywiście czasami potrzeba więcej czasu zanim się wszystko ustabilizuje?

Na bóle w podbrzuszu biorę czasami No-Spę i Ranimax 150 nie wiem tylko czy dozwolone są takie chwyty w nawrocie CU i czy nie mają takie leki wpływu destrukcyjnego na jelito? Może ktoś z Was doradzić co nieco w tej sprawie?

Przed nawrotem kupiłem odżywkę dla kulturystów na masę żeby przybrać troszkę w kg. Nie wiem też czy to szkodzi w jakiś sposób. Nie dotykam się do tego teraz bo poprostu nie wiem czy nie zaszkodzi mi. Proszę o kilka słów uwagi na mój post. Będę wdzięczny. Szczególnie jeśli ktoś poda sposób na ominięcie bóli w podbrzuszu.

Pzdr
Witam
Daj sobie spokoj z odzywkami dla kulturystow. Ja podejrzewam, ze u mnie choroba wywolana zostala wlasnie odzywkami dla kulturystow,lub ewentualnie mlekiem ktorego uzywalem do ich rozrabiania. 6 lat temu posmakowal mi Gainer MCT firmy olimp do tego stopnia, ze wypilem 15 kilo tej odzywki. Wtedy pojawily sie pierwsze objawy CU. Przez nastepne 5 lat mialem remisje (jechalem na sulfie), i nagle poczulem sie tak zdrowy, ze postanowilem ponownie sprobowac odzywek. Efekt byl taki, ze dostalem takiego zaostrzenia po ktorym do tej pory nie doszedlem do siebie w pelni. Schudlem 29 kilo w 1,5 miesiaca, miesiac przelezalem w szpitalu, i 3 w domu (tak sie pechowo zlozylo, ze to akurat byly wakacje, oczywiscie nie nalezaly do udanych), oraz przeszedlem 11-sto miesieczna kuracje encortonem, lekarze wtedy nie wykluczali, ze moze to sie zakonczyc moim zgonem, gdyz przez pewien czas nie bylo poprawy nawet po podaniu encortonu.
Nigdy wiecej nie zaryzykuje stosowania odzywek dla kulturystow. Dzisiaj odzyskalem dawna forme, waze 83 kilo, dobrze sie czuje, tylko po encortonie pozostaly mi slady na plecach w postaci ogromnych czerwonych wulkanow na calej ich powierzchni. Ale encorton odstawilem dopiero miesiac temu, wiec licze ze te syfy tez z czasem znikna.
Pozdrawiam wszystkich, glowa do gory.

Awatar użytkownika
dockx
Debiutant ✽
Posty: 43
Rejestracja: 01 maja 2006, 11:12
Choroba: CU
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: dockx » 21 cze 2006, 19:30

Mam Sebastian takie same spostrzeżenia. Chodzę na siłownie i ciężko jest przy naszych dietach jeść tak by dostarczyć wszystkich składników i stąd ta odżywka.

Nie wykluczam jednak iż to wina odżywki bo po 2 lub 3 tygodniowym jej używaniu miałem nawrót. Inna sprawa że nawrót poprzedził silny stres ok. tygodnia. Możliwe jednak że stres był tego przypieczętowaniem a odżywka rozpoczęła ten nie najlepsze przeżycia. Nie wiem sam. Na szczęście odżywka ma się ku końcowi i tak czy inaczej nie kupię jej ponownie.

Orientujecie się jaki ma wpływ maślanka, jogurt lub kefir na jelita?

Awatar użytkownika
madziula
Aktywny ✽✽✽
Posty: 626
Rejestracja: 07 cze 2006, 18:54
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Wroclaw/Cork (Irl)
Kontakt:

Re: Leki wspomagające

Post autor: madziula » 21 cze 2006, 19:50

mają one dobrą florę bakteryjną, pozytywnie działającą na jelita, ale to też zależy od organizmu, jak zaakceptuje jakiś pokarm. A co do lekarstw, to poki co nic na mnie nie działa, ale czekam, czekam na cud :smile: pozdrawiam
kokodżambo i do przodu
podejrzenie choroby Crohna

Zablokowany

Wróć do „Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ”