Strona 1 z 1

Meridia i śluz w kale

: 15 maja 2009, 11:10
autor: CharlieS
Witam,
Przyjmuję Meridię (lek odchudzający zapisany przez lekarza ogólnego )od 4 miesięcy - wynik: 20 kg mniej (na starcie 117 kg, wzrost 180 zm; obecnie 97 kg, wzrost ten sam Sposób: Meridia, zero słodyczy, basen 3 x w tygodniu (zajęcia aqua), jem zawsze o połowę tego co chciałabym nałożyć na talerz

Mam niestety problem z natury "tych ciężkich". Czy orientujecie się czy Meridia może powodować występowanie (i tutaj przepraszam z góry, ale strasznie głupio sie o tym pisze ) dziwnego śluzu i jakby "niteczek" w kale? wiem wiem.. nie za przyjemna sprawa, ale kurde blaszka normalnie sie przestrachałam jak ujrzałam "stwora" w muszli
HELP...
Oprócz tego "problemu" nic mi nie dolega właściwie..czuje sie dobrze, nic mnie nie pobolewa i nie dokucza. Jedynie jak wybieram sie do WC w wiadomej sprawie, to tak jakby czuje ze "cos" ciśnie mnie. Na ubikacji jednak przy wydalaniu pobolewa mnie czasem (takie jakby drapanie o ścianki i delikatne pieczenie zaraz po), a stolce sa raz luźne, raz twarde o różnej "kolorystyce" i od czasu do czasu z domieszką krwi..
Wcześniej, żeby nie mieć zaparć piłam Colon-C... ale teraz to jestem autentycznie przerażona tym:(
Ja sie kompletnie nie orientuje w tych sprawach, ani w nazwach leków itd..
Czy takie obiawy to może być jakieś zapalenie jelit czy coś takiego?

Dzisiaj wybieram sie do lekarza ogólnego i niech mnie gdzies kieruje bo z nerwów to świra dostane:(


doprecyzowałam temat

Re: Meridia i śluz w kale

: 15 maja 2009, 13:01
autor: Natalka
proponuję poczytać ten temat viewtopic.php?t=6245&highlight=meridia
:smile: