Przewlekłe stosowanie IPP prowadzi do stanów zapalnych jelit

Miejsce na wszelkie inne leki, które nie zostały wymienione w innych podforach

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
elena
Początkujący ✽✽
Posty: 318
Rejestracja: 26 cze 2008, 18:40
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: śląskie
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Przewlekłe stosowanie IPP prowadzi do stanów zapalnych jelit

Post autor: elena » 20 lip 2009, 14:45

Witam! Dowiedziałam sie właśnie od lekarza ,ze stosowanie latami leków ograniczających wydzielanie kwasów żoładkowych (szczególnie lanzulu), mogło w moim przypadku doprowadzić do zapalenia jelit. Kwasy te blokują nadmierny rozrost bakterii w jelicie. Przez chwilę pojawiła się iskierka nadziei ,ze to nie crohn. Z drugiej jednak strony ,lekarz po badaniu mówił, że infekcja bakteryjna daje specyficzny obraz. Posiew też robiłam. Może to chodzi o bakterie, które stanowią naturalną florę, ale ich nadmiar też może powodować stany zapalne? To tłumaczyłoby moją nietolerancję probiotyków. Może ktoś wie coś więcej na ten temat? Pozdrawiam :smile:

Zablokowany

Wróć do „Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ”