Wlewki na piekący ból odbytu

Miejsce na tematy wielowątkowe oraz niepowiązane z konkretnymi lekami

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Wlewki na piekący ból odbytu

Post autor: ranka » 15 kwie 2008, 14:27

a wlewki z hydrozkortyzonu 5 zl :roll:
Obrazek

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 291
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Depresja dzis

Post autor: agnieszkad » 16 kwie 2008, 09:46

nie wiem co robic, bo piecze i pali piekielnie. Czy moge w tej sytuacji pojsc do pierwszego lepszego szpitala (zabrac ze soba moj plik wynikow)?Nie wytrzymam , chyba sobie cos zrobie. Trzymaja mnie tylko obowiazki przy dzieciach (przygotowac cos do jedzenia itp).Meza to juz od dawna traktuje jak obcego, przez ten piekielny ogien w tylku.


pozdrawiam\
Agnieszka
agnieszkad

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Wlewki na piekący ból odbytu

Post autor: ranka » 16 kwie 2008, 10:47

idz do lekarza ktory zaproponowal ci te wlewki z hydrokortyzonu bo one sa tanie ,ok 5-6 zl za 10 wlewek (ja tak placilam w Gdansku).
Powiedz mu jak to wyglada,ze mowil ze ma dac wlewki..ja tak zawsze mowie i sie udaj e ,zwlaszcza ze to prawda.
Trzeba powiedziec prawde,po prostu nie mozna z tym zyc.
Obrazek

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 291
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Dzięki Ranko

Post autor: agnieszkad » 16 kwie 2008, 13:42

Dzięki
agnieszkad

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 291
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Dziewczyny dostalam receptę

Post autor: agnieszkad » 16 kwie 2008, 19:39

na 7 wlewek Salofalk. Oby cos pomogly.

Trzymajcie kciuki.
agnieszkad

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Wlewki na piekący ból odbytu

Post autor: ranka » 17 kwie 2008, 11:24

trzymam kciuki Aga:)
Obrazek

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 291
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Ranko?

Post autor: agnieszkad » 17 kwie 2008, 11:36

Prosze podpowiedz mi. W moim przypadku ile trzymac ta wlewke. Chyba nie chodzi o to, aby dotarla jak najdalej. Moja choroba to 10 cm (najbardziej to chyba dolega w kanale odbytu, krotko mowiac w zasiegu palca). Jak technicznie podejsc?Trzymac to lekarstwo dlugo, czy natychmiast do toalety?
NIe wiem jak sie do tego zabrac, aby lekarstwo dzialalo na "koncowke" a nie gleboko na jelito.

pozdrawiam

nie wiem co zrobilabym bez Was
agnieszkad

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Wlewki na piekący ból odbytu

Post autor: ranka » 17 kwie 2008, 11:58

im dluzej tym lepiej:)
lekarstwo musi zadzialac ,wiec musi sobie troszke tam "posiedziec".

mi se udawalo cala noc :) robilam tak ze po wlaniu lekarstwa kladlam sie od razu do lozka na brzuch,po jakims czasie sie odwracalam.

oczywiscie wszystko zalezy od mozliwosci ale generalnie jak najdluzej.
Obrazek

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 291
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Tak Samo zrobilam

Post autor: agnieszkad » 18 kwie 2008, 10:52

....ale czy to dziala takze na kanal odbytu. Czy czy dzialanie tych wlewek dotyczy tylko gornych partii, czy takze w dol.Teraz rozmyslam, ze moze ciagle "lecze" jelito, a na ostatnie, koncowe pare cm nic.


pozdrawiam
agnieszkad

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Wlewki na piekący ból odbytu

Post autor: ranka » 18 kwie 2008, 19:18

tylko jesli ja dobrze pamietam,masz proctitis wiec owo palenie w odbycie moze byc od tego.
Obrazek

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 291
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Nic mi nie pomaga

Post autor: agnieszkad » 19 kwie 2008, 17:41

pieczenie lub uczucie jakby cos mi "siedzialo", rozpieralo. Krotko mowiac wlewki nic nie zmieniaja, aczkolwiek znosze je dobrze.
Stan bez zmian.


pozdrawiam
agnieszkad

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Wlewki na piekący ból odbytu

Post autor: ranka » 19 kwie 2008, 23:08

no uczucie takie bedzie w trakcie kuracji.poczekac ja radze :)
Obrazek

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 291
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wlewki na piekący ból odbytu

Post autor: agnieszkad » 20 kwie 2008, 09:02

Jeszcze mam 4. Przynajmniej nie czuje, zeby szkodzily.

pozdrawiam
agnieszkad

Awatar użytkownika
Beata714
Debiutant ✽
Posty: 47
Rejestracja: 26 sty 2007, 13:48
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Wlewki na piekący ból odbytu

Post autor: Beata714 » 18 lip 2008, 14:31

Ja mam bardzo podobny problem. Czy mogłabym prosić o przesłanie na maila jakiegoś przepisu na maść z podobnym składem jak na czopki tzn. z hydrocortisonem i metronidazolem? Ja też mam duze problemy z odbytem, z ostatnimi 3-4 cm jelita grubego, które mi zostało. Nie czuje zapalenia poucha w tej chwili, bo niedawno skończyłam branie metronidazolu w tabletkach, ale właśnie odnowienie colitis ulcerosa na tych kilku centymetrach. Kiedyś dostałam przepis na czopki, ale czopki wejdą mi do poucha, a ja potrzebuję właśnie maści. W środę mam mieć endoskopię i będę się widzieć z gastroenterologie, dlatego przydałby mi się taki przepis. Pozdrawiam serdecznie.
Pozdrawiam Wszystkich

agnieszkad
Początkujący ✽✽
Posty: 291
Rejestracja: 02 sty 2008, 18:43
Choroba: IBS
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Beato,

Post autor: agnieszkad » 19 lip 2008, 17:00

Trudno mi cos doradzic. Ja obecnie lecze sie w Warszawie (po powrocie z Rzeszowa).Nie mam zadnego cudownego leku niestety. Nie stwierdzonu ani CU ani CD a dolegliwosci sa. Przyjmuje Tribux i Biogaja.Tez chcialabym dostac jakies skuteczne czopki, ale niestety wszystko co jest w aptekach w moim przypadku nie sprawdzilo sie. Efekt byl odwrotny. Jezeli jednak zdobedziesz jakis "przepis" na czopki to prosze daj znac.


pozdrawiam
Agnieszka
agnieszkad

Zablokowany

Wróć do „Inne”